Klinkt niet heel inspirerend inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:54 schreef robr0 het volgende:
neem een huis kloon het 70x en je hebt een nieuwe woonwijk en dat x 20 ofzo
Kom naar STRP!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:00 schreef x3ro het volgende:
Ik wil wat gaan doen deze inspiratieloze zaterdag avond
BamBamquote:
Ik ga.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:03 schreef TripleP het volgende:
Ik wil ook naar STRP maar niemand gaat.
Moet ze wel niet op sluimerstand staanquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik dacht dat jij zo impulsief was?
wat is het nou?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet ze wel niet op sluimerstand staan
Tsssssquote:
beter levert hij nieuwe tfts en bureaustoelenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:02 schreef x3ro het volgende:
MaddoxX heeft me weer n mooie UI aangesmeerd
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:09 schreef robr0 het volgende:
[..]
beter levert hij nieuwe tfts en bureaustoelen
doet me indirect weer denken aan die held uit het dorp die zelfmoord had gepleegd omdat zn runescape account was gehacked oidquote:
s0k de held had het ok f0k gezet wat een eindbaas is het tochquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als dat waar is vind ik het echt niet grappig.
Ik reply ook niet metquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als dat waar is vind ik het echt niet grappig.
Omdat het er kennelijk nogal kudt wasquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:27 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ja mijn woonplaatsWaarom is het TT?
Kom er vandaan, dus ben niks beters gewendquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omdat het er kennelijk nogal kudt was
Ik neem de bus naar Houten Station.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:27 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ja mijn woonplaatsWaarom is het TT?
je bent er oprecht boos over hequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:01 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik neem de bus naar Houten Station.
Kom ik bij de halte Houten Station aan, IS HET EEN BUSSTATION.
Moest ik nog een paar honderd meter met fucking zware zooi sjouwen door een vinexstad.
ik heb het raam open en de verwarming uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:13 schreef x3ro het volgende:
Om die asociaal lage temperatuur van buiten te kunnen vergeten
Wil, moet en zal hun nog eens live zien. Vrienden van me waren naar een concert geweest van hun in Frankrijk en dat moest werkelijk geweldig zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:14 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik heb het raam open en de verwarming uit
JAquote:
Haha het valt mee dat kleine stukje, tenzij je een stuk bent omgelopenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:01 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik neem de bus naar Houten Station.
Kom ik bij de halte Houten Station aan, IS HET EEN BUSSTATION.
Moest ik nog een paar honderd meter met fucking zware zooi sjouwen door een vinexstad.
dudequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:53 schreef robr0 het volgende:
[..]
waarom zei je trouwens fu tegen mij dat voelde ik oprecht als een dolksteek door mijn lever
Wil je me terug?quote:
Stel dat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:53 schreef robr0 het volgende:
[..]
heb ik je dan ooit gehad weeeeeee
Ik snap het gewoon nietquote:
Alle msn clients falen al dagen.quote:
behalve live messenger want die werkt wel maar die is makoekoe gaarquote:Op zondag 21 november 2010 01:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alle msn clients falen al dagen.
Guest, je UIquote:
wantquote:Op zondag 21 november 2010 13:17 schreef TripleP het volgende:
Ik denk dat ik binnekort maar op kamers moet.
MaddoxX kwam daarmee aanzetten, dat is nou een dronken x3ro op het foute moment gefotografeerdquote:
m'n ouders zeggen datquote:
Zit die gast nou nog steeds niet vast?quote:Op zondag 21 november 2010 13:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
MaddoxX kwam daarmee aanzetten, dat is nou een dronken x3ro op het foute moment gefotografeerd
niet dusquote:Op zondag 21 november 2010 13:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik hoorde gister juist dat het opgelost was
Ik hoor elke dag verhalen over hem van x3roquote:Op zondag 21 november 2010 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit die gast nou nog steeds niet vast?
Vertel vertelquote:Op zondag 21 november 2010 13:32 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik hoor elke dag verhalen over hem van x3ro
hij heeft taakstraf pikorderen gekregenquote:Op zondag 21 november 2010 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nounou overdrijf maar weerquote:Op zondag 21 november 2010 13:32 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik hoor elke dag verhalen over hem van x3ro
Uncatchablequote:Op zondag 21 november 2010 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 13:31 schreef x3ro het volgende:
Op een steenworp afstand van mijn huis bevind zich een basisschool. Gezien ze naast de basisschool een gebouw uit de grond zijn aan het stampen is het afgezet met schotten van hout. Deze schotten zijn beschilderd door de leerlingen van de school, met levensgrote schilderingen van hunzelf, ow, en iets anders..
[ afbeelding ]
Ja, nog ffquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:
Als meneer vast zat stond ie niet met x3ro gezellig zich rot te lachen en plaatjes te schietenquote:Op zondag 21 november 2010 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZO IS HET MAAR NETquote:Op zondag 21 november 2010 13:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Als meneer vast zat stond ie niet met x3ro gezellig zich rot te lachen en plaatjes te schieten
Omdat zondagquote:Op zondag 21 november 2010 13:44 schreef TripleP het volgende:
Waarom zijn die ritmes van mount kimbie altijd zo zwevend.
De loot was kippensoepquote:
IKWILNIETWETENHOEHETWASOKquote:
Jij bent wel naar Eindhoven kunnen gaan gisteren ofwat?quote:Op zondag 21 november 2010 14:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moest werken dus zo supergeweldig was het niet voor mij.
Ehm hey, ik woon in Eindhoven.quote:Op zondag 21 november 2010 14:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jij bent wel naar Eindhoven kunnen gaan gisteren ofwat?
Ow lulzquote:Op zondag 21 november 2010 14:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ehm hey, ik woon in Eindhoven.
Wat ga je er doen?quote:Op zondag 21 november 2010 14:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ow lulzDidnt gnow dat
Ik ben daar waarschijnlijk weer met nieuwjaar dit jaar
Carnaval zit je in Eindhoven alsnog te noordelijk voorquote:Op zondag 21 november 2010 14:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Misschien ga ik wel als junk naar carnaval. Heroinehoer.
Goede vriend en vriendin van mij wonen daar. Planning gaat dan natuurlijk gewoon veel en heftig stappen wordenquote:
dat is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 21 november 2010 14:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Misschien ga ik wel als junk naar carnaval. Heroinehoer.
quote:Op zondag 21 november 2010 13:35 schreef robr0 het volgende:
zoekactie werd toch gesponsord door clearasil
Jah, is vorig jaar toch ook echt wel geluktquote:
Meh, ik wil dit jaar eigenlijk een aantal vriendin strikken om mee te gaan als The village peoplequote:
Ik vind het knap. Respect.quote:Op zondag 21 november 2010 14:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah, is vorig jaar toch ook echt wel geluktNeem dat maar van mij aan
Dan doe jij toch echt iets verkeerdquote:
Ja, waar niet!quote:Op zondag 21 november 2010 14:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan doe jij toch echt iets verkeerd
Zijn ook zat illegale tekno feestjes enzo in zonnige Eindhoven
Hier in het altijd zonnige zuiden zelfsquote:
He whut normaal is het hier alleen maar house.quote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef x3ro het volgende:
Koninginnedag in Eindhoven vorig jaarOok een aanrader
wie heeft dat kledingvoorschrift ingevoerdquote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef x3ro het volgende:
Ja ik heb gewoon nul connecties wat dat betreft.quote:Op zondag 21 november 2010 14:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan doe jij toch echt iets verkeerd
Zijn ook zat illegale tekno feestjes enzo in zonnige Eindhoven
Krijg je als je naast een kraakpand staat te feestenquote:Op zondag 21 november 2010 14:36 schreef robr0 het volgende:
[..]
wie heeft dat kledingvoorschrift ingevoerd
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef x3ro het volgende:
doelde meer op de overdaad aan pettenquote:Op zondag 21 november 2010 14:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Krijg je als je naast een kraakpand staat te feesten
Dat is 't bij lange na allemaal niet daarquote:Op zondag 21 november 2010 14:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
He whut normaal is het hier alleen maar house.
JA GEEF ME MEER DETAILS DAN dit is gemeenquote:Op zondag 21 november 2010 14:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is 't bij lange na allemaal niet daar![]()
Gaat goed los daar!quote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef x3ro het volgende:
Is altijd, staan tjappies, langharig krakerstuig, studenten etc. Sfeer is altijd wel helemaal baasquote:Op zondag 21 november 2010 14:39 schreef robr0 het volgende:
[..]
doelde meer op de overdaad aan petten
Niet gedacht dat je dit wat zou vindenquote:
Ik woon dr zelf ook nietquote:Op zondag 21 november 2010 14:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JA GEEF ME MEER DETAILS DAN dit is gemeen
geef mij maar amsterdam weeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 21 november 2010 14:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is altijd, staan tjappies, langharig krakerstuig, studenten etc. Sfeer is altijd wel helemaal baas
[..]
Niet gedacht dat je dit wat zou vinden
Mag ook!quote:Op zondag 21 november 2010 14:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik woon dr zelf ook nietDus heb niet meer details voor je
Kan je hooguit in contact brengen met iemand die je wel wat meer info kan geven over wanneer er weer een feestje is
Peee-Emmmmquote:
Heerlijk he, toeristen tokkies en mocro'squote:Op zondag 21 november 2010 14:43 schreef robr0 het volgende:
[..]
geef mij maar amsterdam weeeeeeeeeeeee
Heilmann!quote:
amsterdam bestaat alleen uit museumplein inderdaad was ik ff vergetenquote:Op zondag 21 november 2010 14:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Peee-Emmmm
[..]
Heerlijk he, toeristen tokkies en mocro's
Je krijgt tegenwoordig niet voor niets dit als kaart bij de VVVquote:Op zondag 21 november 2010 14:50 schreef robr0 het volgende:
[..]
amsterdam bestaat alleen uit museumplein inderdaad was ik ff vergeten
quote:Op zondag 21 november 2010 14:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je krijgt tegenwoordig niet voor niets dit als kaart bij de VVV
[ afbeelding ]
Ik om 5:37!quote:Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik lag om 5:00 in mn nestlaat voor mijn doen.
In de winter kan dat ook weer veel makkelijkerquote:
Ik heb gordijnen!quote:Op zondag 21 november 2010 15:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
In de winter kan dat ook weer veel makkelijkerHet is tenminste niet zo asociaal vroeg meer dat de zon op komt
Daar heb je alsnog bar weinig aan als je van de stad door de opkomende zon naar huis moetquote:
Ik snap je niet.quote:Op zondag 21 november 2010 15:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar heb je alsnog bar weinig aan als je van de stad door de opkomende zon naar huis moet
quote:
Jah, pfff, post dat wat eerder ofzoquote:
JA dat is toch geen probleem.quote:Op zondag 21 november 2010 15:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Okey; heb ik wat aan die gordijnen, als het probleem met zonlicht zich voordoet op weg van de stad naar huis, als je zo laat naar huis gaat?
Duitsland, kan ook weer niet andersquote:
Rofl, ik zie ook net pas dat er ook nog een hond naast ligt, op de grondquote:
Wie stonden er in het veurprogramma?quote:Op zondag 21 november 2010 15:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik om 01:10 best netjes omdat de band pas om 22:00 begon
dat is toch niet zo gek of ben ik nou helemaal mal gewordenquote:Op zondag 21 november 2010 15:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Rofl, ik zie ook net pas dat er ook nog een hond naast ligt, op de grond
Katten hebben sowieso een bazenleven. Eten, slapen, relaxen en aandacht opeisen wanneer ze er zin in hebben.quote:Op zondag 21 november 2010 15:25 schreef TripleP het volgende:
Als ik die Sheba reclame zie wil ik gewoon een kat worden prrrrrr
Maakt gewoon t plaatje af, naakte mof die zn kofferbak leeg is aan het halen met z'n hond die voor pampus ernaast op de grond ligtquote:Op zondag 21 november 2010 15:26 schreef robr0 het volgende:
[..]
dat is toch niet zo gek of ben ik nou helemaal mal geworden
al die keren dat ik in duitsland was vond ik die moffen echt gewoon te aardig maar ik blijf het altijd van die smerige rare mensen vindenquote:Op zondag 21 november 2010 15:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maakt gewoon t plaatje af, naakte mof die zn kofferbak leeg is aan het halen met z'n hond die voor pampus ernaast op de grond ligt
die mensen hebben inderdaad ook wat entertainment nodig weeeeeeeeeeequote:Op zondag 21 november 2010 15:30 schreef TripleP het volgende:
robr0, misschien moet je eens naar psyQ
Moffen zijn ook zo erg niet, maar ze zijn en blijven toch echt wel een beetje raarquote:Op zondag 21 november 2010 15:29 schreef robr0 het volgende:
[..]
al die keren dat ik in duitsland was vond ik die moffen echt gewoon te aardig maar ik blijf het altijd van die smerige rare mensen vinden
en koken kunnen ze ook nietquote:Op zondag 21 november 2010 15:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moffen zijn ook zo erg niet, maar ze zijn en blijven toch echt wel een beetje raar
Vreemde gebruiken(graven van kuilen bijvoorbeeld), vage, agressief klinkende taal en een verleden waar het complete land altijd maar angstvallig op doet reageren
Boten Anna?quote:Op zondag 21 november 2010 15:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe heet Kofi Annan als hij in Duitsland is?!?@?!?!?!?!?!
scooter is altijd +1488 kudosquote:
Die gast heeft echt zo'n enorme über moffen kop heaquote:
Boeit me geen fuck allemaal, als ze m'n fiets maar niet jatten.quote:Op zondag 21 november 2010 15:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moffen zijn ook zo erg niet, maar ze zijn en blijven toch echt wel een beetje raar
Vreemde gebruiken(graven van kuilen bijvoorbeeld), vage, agressief klinkende taal en een verleden waar het complete land altijd maar angstvallig op doet reageren
repekst to the man in the ice cream van weeeequote:Op zondag 21 november 2010 15:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die gast heeft echt zo'n enorme über moffen kop hea
[ afbeelding ]
He, du Arschloch, gib mir mein Fahrrad zurück!quote:Op zondag 21 november 2010 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck allemaal, als ze m'n fiets maar niet jatten.
Fijn toch!quote:
kk beeldscherm geeft ineens hele paars groen wit beeld toen werd ik zo pissig dat ik mn vuist er maar doorheen lanceerde kkdingquote:
picsquote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef robr0 het volgende:
[..]
kk beeldscherm geeft ineens hele paars groen wit beeld toen werd ik zo pissig dat ik mn vuist er maar doorheen lanceerde kkding
Of je videokaart is gaar, of de kabel naar je schermquote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef robr0 het volgende:
[..]
kk beeldscherm geeft ineens hele paars groen wit beeld toen werd ik zo pissig dat ik mn vuist er maar doorheen lanceerde kkding
na ik had em al een x uit raam laten vallen en keer van trap en backlight was spacend moest er steeds op rammen omdat knipperde maar te hard deze keer helft van beeld viel weg en zag echt en soort van berglandschap aan witgroenpaarse strepen en een scheur in mn beeld zelf dusja jammerquote:Op zondag 21 november 2010 19:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Of je videokaart is gaar, of de kabel naar je scherm.
nee mang de hardware werkt nog topquote:Op zondag 21 november 2010 19:45 schreef Hyman het volgende:
Hoog tijd om hem in de container te dumpen
Meerdere A3'tjesquote:Op zondag 21 november 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe de fuck moet ik een technische doorsnede van 1:20 op een A3 papier krijgen als mijn gebouw 9 meter lang en breed is.
je mag heus wel a2 gebruiken hoorquote:Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja dat is lelijk. Arggghghghghghghg kutopleiding
Maar idioot he?quote:
Heb je geen chronische bronchitis?quote:Op zondag 21 november 2010 23:12 schreef TripleP het volgende:
Nee ik heb 1,5 maand bronchitis gehad en ik heb m'n medicijnen niet goed genomen deze week.
Neuh, als de medicijnen niet zouden werken zou ik wel kans hebben om dat te hebben. Maar COPD krijg je niet zomaar.quote:Op zondag 21 november 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je geen chronische bronchitis?
bestaat dat wel?Maar slordig dat je je medicijnen vergeet/niet goed inneemt?!quote:Op zondag 21 november 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je geen chronische bronchitis?
Nais.quote:Op zondag 21 november 2010 23:16 schreef TripleP het volgende:
[..]
Neuh, als de medicijnen niet zouden werken zou ik wel kans hebben om dat te hebben. Maar COPD krijg je niet zomaar.
Ja ik ben wanorde en chaosquote:Op zondag 21 november 2010 23:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
bestaat dat wel?Maar slordig dat je je medicijnen vergeet/niet goed inneemt?!
Kom maar door!quote:
Ik maak morgen even inventaris voor jah. Maar je moet even op google zoeken en downloaden "eight fx bass music 5 years" en "black sun empire lights and wires".quote:Op zondag 21 november 2010 23:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kom maar door!
Oja, nog ff die van zaterdag luisteren
Zal ik morgen doenquote:Op zondag 21 november 2010 23:25 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik maak morgen even inventaris voor jah. Maar je moet even op google zoeken en downloaden "eight fx bass music 5 years" en "black sun empire lights and wires".
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 23:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
Zo lekker slapen in me mand, als een hond die heel de dag schapen heeft gedreven!
Fijn zo knul, nou oogjes toe!quote:Op zondag 21 november 2010 23:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Dank u, gaat helemaal goed komenopgerold in de mand
Woefquote:Op zondag 21 november 2010 23:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Dank u, gaat helemaal goed komenopgerold in de mand
quote:
Zei toch zo, das straks niet nu, nog klein beetje slaap kwekenquote:
Same, proost!quote:Op zondag 21 november 2010 23:38 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
[..]
Zei toch zo, das straks niet nu, nog klein beetje slaap kweken
quote:
geen bier, vanacht al teveel op.... gewoon lekker beetje filmpjes kijken ofzo...quote:
wattan?quote:Op zondag 21 november 2010 23:53 schreef TripleP het volgende:
Wat een ruzie heb ik vandaag gehad met m'n ma.
Het begint ermee dat ik te weinig tempo achter het opruimen van mijn kamer gooi en te veel met tv + laptop bezig ben en het eindigt ermee dat ik iedereen expres in de weg zit en niks doe en mn leven vergooi en ik maar naar rehab voor internetverslaving moet.quote:
media verslaafd... achja.. ouders.. die komen nog uit een tijd.. waarin .........quote:Op zondag 21 november 2010 23:56 schreef TripleP het volgende:
[..]
Het begint ermee dat ik te weinig tempo achter het opruimen van mijn kamer gooi en te veel met tv + laptop bezig ben en het eindigt ermee dat ik iedereen expres in de weg zit en niks doe en mn leven vergooi en ik maar naar rehab voor internetverslaving moet.
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 23:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ach ik heb weer eens een moment dat ik thuis wil gaan wonen, zullen we ruilen voor een weekje?
Ze nog koffiebonen moesten vermalen.quote:Op zondag 21 november 2010 23:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
media verslaafd... achja.. ouders.. die komen nog uit een tijd.. waarin .........
Als het interessant isquote:Op zondag 21 november 2010 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Fix je dan ook m'n opleiding?
Oh, had ik een paar jaar terug ookquote:Op zondag 21 november 2010 23:56 schreef TripleP het volgende:
[..]
Het begint ermee dat ik te weinig tempo achter het opruimen van mijn kamer gooi en te veel met tv + laptop bezig ben en het eindigt ermee dat ik iedereen expres in de weg zit en niks doe en mn leven vergooi en ik maar naar rehab voor internetverslaving moet.
Niet doenquote:Op maandag 22 november 2010 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar wel tyfusveel werk en ik loop nu te janken omdat ik morgen weer naar de TU moet.
Ik heb ook het een en ander. En weet ook hoe ik het met hulp kan fixen. Gewoon iets waar je allebei aan moet wennen ofzoquote:Op maandag 22 november 2010 00:01 schreef TripleP het volgende:
Neuh ik heb dit m'n hele leven al. ADD met luie onderprikkelde hersenen. Weet ook wel dat ik dit moet fixxen.
Dan is de koffie ook het lekkerstquote:Op zondag 21 november 2010 23:58 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ze nog koffiebonen moesten vermalen.
Als mijn moeder niet twisted was zou het fixbaar zijn. Ik denk dat ik een kamer ga zoeken.quote:Op maandag 22 november 2010 00:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ook het een en ander. En weet ook hoe ik het met hulp kan fixen. Gewoon iets waar je allebei aan moet wennen ofzo
HBO bouwkunde en daarna je master op de uni halen?quote:Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb m'n spullen niet eens af omdat ik niet wist hoe. En argh. I'm done zegmaar. Nu al.
Dat dcht ik ook altijd, maar ik weet nu ook waar de frustratie vandaan kwamquote:Op maandag 22 november 2010 00:04 schreef TripleP het volgende:
[..]
Als mijn moeder niet twisted was zou het fixbaar zijn. Ik denk dat ik een kamer ga zoeken.
Denk niet dat dat hem gaat worden. HBO is niets voor mij, te praktijk gericht.quote:Op maandag 22 november 2010 00:04 schreef TripleP het volgende:
[..]
HBO bouwkunde en daarna je master op de uni halen?
Maar dit dus ook niet! Wat wordt het dan?quote:Op maandag 22 november 2010 00:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk niet dat dat hem gaat worden. HBO is niets voor mij, te praktijk gericht.
Je doet nu toch ook veel in de praktijk? Op de computer, schetsen etc?quote:Op maandag 22 november 2010 00:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk niet dat dat hem gaat worden. HBO is niets voor mij, te praktijk gericht.
Succes voor jou en Annuhh.quote:Op maandag 22 november 2010 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Moet maar gewoon weer eens doorzetten, maar het zou wel fijn zijn als mijn moeder er nu is om te zeggen 'Hee ga rustig slapen, zie maar hoe het morgen loopt en maak je niet druk.' Maar de laatste keer dat ik haar sprak gooide ik (bij wijze van spreken) huilend mijn telefoon neer en belde mijn vader terug om te vragen hoe het nou allemaal zat.
Denk niet dat ik wat dat betreft veel keus heb als architect in wording haha.quote:Op maandag 22 november 2010 00:06 schreef TripleP het volgende:
[..]
Je doet nu toch ook veel in de praktijk? Op de computer, schetsen etc?
Dit wel, ik vind het alleen moeilijk en voel me dom en alleen en dat ben ik niet gewend.quote:Op maandag 22 november 2010 00:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dit dus ook niet! Wat wordt het dan?![]()
Oke, ik hou mn bek maar en ga slapen
kan je even op msn komen?quote:
Hoeveel GB?quote:Op maandag 22 november 2010 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil de hele fucking discografie van The Beatles op mijn iPod maar dan istie gelijk 1/3 vol.
2,48. iPod ONEE grapje haha. Mijn iPod is 16GB en niet 8. Maar dan nog beetje zonde van de ruimte als je je bedenkt dat ik 100 GB aan muziek heb.quote:
zoals?quote:Op maandag 22 november 2010 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je je kut voelt ga je ineens betekenissen horen in teksten als die van I Am The Walrus.
I AM HE AS YOU ARE HE AS YOU ARE MEquote:
okeejquote:Op maandag 22 november 2010 00:21 schreef TripleP het volgende:
[..]
I AM HE AS YOU ARE HE AS YOU ARE ME
AND WE ARE ALL TOGETHER
SEE HOW THEY RUN LIKE PIGS FROM A GUN
SEE HOW THEY FLY. I'M CRYING
Sitting in an English garden waiting for the sun.quote:
uhhh denk uh de oprichter van de zelfmoordlijn bellen dat hij kan kappenquote:Op maandag 22 november 2010 01:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
robr0 wat zou je doen als ik er niet meer was?
quote:Op maandag 22 november 2010 01:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
ah zo. nee ik bedoelde het eerste!
Dat vroeg Herman Brood aan zijn dochter de dag voordat hij zelfmoord pleegde.
je gaat morgen toch geen zelfmoord plegen doet dat dan iig op een vrijdag ofseauquote:Op maandag 22 november 2010 01:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
ah zo. nee ik bedoelde het eerste!
Dat vroeg Herman Brood aan zijn dochter de dag voordat hij zelfmoord pleegde.
nahh maandagen zijn kut dus dan is het allemaal in één keer. Da's minder erg dan dat het verspreid gebeurt.quote:Op maandag 22 november 2010 01:30 schreef robr0 het volgende:
[..]
[..]
je gaat morgen toch geen zelfmoord plegen doet dat dan iig op een vrijdag ofseau
ik zeh altijd maar ten eerste is het albertoooooooooooooooooo en ten tweede ik wil een koekjequote:Op maandag 22 november 2010 01:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nahh maandagen zijn kut dus dan is het allemaal in één keer. Da's minder erg dan dat het verspreid gebeurt.
volgens mij heeft hij op die foto marlenneke oid vermoord en vervolgens in die kliko gedumpt en die vervolgens volgepoept en toen kwam de burgermeester langs met de vraag of hij zin in frietekes hadquote:
MENEER VAN VEELHUIZEN!quote:
Mailen om 2 uur is sowieso not done als je serieus over wilt komenquote:Op maandag 22 november 2010 10:29 schreef TripleP het volgende:
Gisteren om 2 uur een mail naar Black Sun Empire verstuurd. Ik zag dat ze een adres hadden op hun website. Maar toen ik net dat adres ging google mappen met streetview zag ik dat het een woonhuis was.
Godver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |