abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88942959
Beste fokkers,

Een tijd geleden vroeg ik jullie hulp om het contact met een meisje, met tevens relatie, wat beter te leren kennen.
Inmiddels zijn we 5 maanden verder.
We hebben het 4 weken naar ons zin gehad. Haar vriendinnen kletste over haar ex-vriend en onze relatie(die hebben we wel, gezien we elkaar erg leuk vinden en het bed delen) moet geheim blijven voor de rest.
Op die 4 weken na, speelt dit laatste de rest van de periode.
Er is een tijd geweest dat ze echt terugwilde naar haar ex. Dat begrijp ik best en dus hebben we daar best open over gesproken. Ze ziet inmiddels wel in dat dat geen optie meer is en dat ze verder moet met haar leven.
Ik push haar niet om de vaste, bekende, relatie met mij aan te gaan.
De sex gaat wel gewoon door, ook in de periode dat ze nog haar ex terugwilde.
Het is een lastige situatie, ik weet niet echt hoe ik me tegenover haar op moet stellen.
In mijn achterhoofd hou ik namelijk altijd dat we samen die relatie nog wel aandurven. Het duurt nu alleen al wat langer...Iemand een idee? Wordt het nog wat? Moet ik contact minderen*?

Just for information: de relatie duurde 3.5jaar, van 14.5 tot 18jaar

*Als ik contact minder zoekt zij het vanzelf, ze steekt veel tijd in mij.
pi_88943105
Als jullie zo open met elkaar over vanalles kunnen praten, dan kan dat hier toch ook over? Aangezien ze graag bij je is, zal ze echt niet boos worden ofzo denk ik.
Music runs my life!
pi_88943138
Doe wat je het beste lijkt. :)
pi_88943151
het is dus eerst een fuckbuddy,maar nu wil jij een vaste relatie?
pi_88943192
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:58 schreef Giua het volgende:
Als jullie zo open met elkaar over vanalles kunnen praten, dan kan dat hier toch ook over? Aangezien ze graag bij je is, zal ze echt niet boos worden ofzo denk ik.
Dat dan weer wel! Ze wil liever niet praten over een nieuwe serieuze relatie. Ik wil haar totaal niet pushen of iets. Ik ben bang dat dat dan wel zo over zal komen, aangezien ik weet hoe ze er op het moment over denkt.
pi_88943204
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef THEFXR het volgende:
het is dus eerst een fuckbuddy,maar nu wil jij een vaste relatie?
fuckbuddy in hart en nieren!
  PR/Manusje van alles zaterdag 20 november 2010 @ 15:07:57 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_88943421
Niet beginnen over een relatie... ze zegt toch dat ze haar ex terug wil.. man man man.... hoe duidelijk wil je het hebben.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_88944436
Niet zo zeuren of twijfelen.

Als ze gewoon sex met je wilt, heb je toch niks te klagen?

Ideale situatie man! ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_88945549
Staat ze wel helemaal in de realiteit? Die ex zal haar vast terugwillen, terwijl ze gewoon doorgaat met een fuckbuddy..
Maar ok, ik denk dat je gewoon moet doorgaan met het contact. Ze is denk ik al gekker op je dan ze wil toegeven. Ze steekt nl. wel veel tijd in je.
pi_88949888
Vanavond filmpje kijken, dat is lang geleden.
Ik zie het als een goed teken.
Ik wil het romantisch aanpakken...
pi_91357008
heeft ts nog een update over de afloop?
pi_96358453
Jazeker.. alles met een sisser afgelopen. Ik sta met lege handen en ben hard gefaald.
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:17:40 #13
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_96368543
Ah, vertel?
Dit, dus.
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:54:38 #14
343702 kippiedippie
JeWeetTogZelf
pi_96383762
*troost TS*
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:59:40 #15
33189 RM-rf
1/998001
pi_96383932
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:53 schreef doppawoppa het volgende:

.... en onze relatie(die hebben we wel, gezien we elkaar erg leuk vinden en het bed delen) moet geheim blijven voor de rest.
op basis van deze zin heb ik een beetje het gevoel dat je daarmee ook jezelf in de positie brengt van een 'niet serieuze partner', meer een relatietje 'voor erbij' en uit 'gemakszucht' voor haar...
Omdat ze je immers naar haar believen kan 'manipuleren' en mocht het ooit uitgaan ze alles kan beweren dat het 'nooit iets betekende'.

Prima als jij dat accepteert en het geen probleem is, maar uit de rest van je post begrijp ik echter dat het dat wél een beetje is.
wil je dus wel serieus genomen worden, moet je ook als partner in een relatie op je strepen gaan staan en dudielijk maken wat voor relatie jij dan wél wil.

Een relatie bestaat uit twee personen, in jouw geval lijkt het erop alsof er geen evenwicht tusen de partners is, jij niks te bepalen hebt en ales gaat 'zoals zij het wil'.
Dat is eigenlijk jezelf inde hoek laten drukken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:11:28 #16
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96396823
Verandering van insteek van een relatie (of dat nu vriendschap, fuckbuddy of partnerschap is) is altijd lastig. Zij ziet het namelijk zo: Het gaat al 5 maanden lekker relaxed, en nu wil jij *ineens* meer. :o
Kan me voorstellen dat ze daarvan een beetje schrikt, aangezien het woord 'relatie' een vloek in haar kerk is op het moment. Probeer daar dan ook niet op aan te sturen.

Vraagje: wat is er méér voor nodig dan wat jullie al die tijd gedeeld hebben om het een 'relatie' te noemen? Is het niet zo dat het dat eigenlijk gewoon wás, al die tijd..?

Dat hoeft zij natuurlijk niet te weten.. :P Ontwijk gewoon dat soort woorden en kwakkel lekker verder. Voor je het weet ben je 3,5 jaar verder en wil ze ineens samenwonen.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_98116863
Even een update van deze kant.
Zoals ik al aangaf liep alles met een sisser af.
Intussen heb ik haar een paar weken niet willen zien, omdat ik er gewoon doorheen zat.
Achteraf ben ik erachter gekomen dat we wel degelijk in de situatie van een 'relatie' zaten, maar wilde ze het(zoals al aangegeven werd) woord beginnend met een r niet uit mijn mond horen rollen.
Uiteindelijk zal het wellicht wel op iets uitdraaien, aangezien de klik er wel is.
Helaas moest ik er wel achterkomen dat ze het in de tussentijd erg gezellig heeft gehad met een ander fuckmaatje. Jammer voor haar, die kneus gaat samenwonen!

Zelf heeft ze aangegeven contact te willen houden, hetgeen in haar vocabulaire betekend 'elkaar dagelijks spreken'. Ik vraag me alleen af of dat wel verstandig is, gezien het wederzien voor mij erg pijnlijk was.
  maandag 13 juni 2011 @ 17:00:16 #18
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_98118021
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:34 schreef doppawoppa het volgende:
Intussen heb ik haar een paar weken niet willen zien, omdat ik er gewoon doorheen zat.
Achteraf ben ik erachter gekomen dat we wel degelijk in de situatie van een 'relatie' zaten, maar wilde ze het(zoals al aangegeven werd) woord beginnend met een r niet uit mijn mond horen rollen.
Uiteindelijk zal het wellicht wel op iets uitdraaien, aangezien de klik er wel is.
Helaas moest ik er wel achterkomen dat ze het in de tussentijd erg gezellig heeft gehad met een ander fuckmaatje. Jammer voor haar, die kneus gaat samenwonen!

Zelf heeft ze aangegeven contact te willen houden, hetgeen in haar vocabulaire betekend 'elkaar dagelijks spreken'. Ik vraag me alleen af of dat wel verstandig is, gezien het wederzien voor mij erg pijnlijk was.
Je moet aan je eigen denken en als het pijn doet,lijkt het mij geen goed idee om het contact voort te zetten. wordt er verder wel gedaan wat je zelf wilt.
  maandag 13 juni 2011 @ 17:04:24 #19
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98118223
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:34 schreef doppawoppa het volgende:

Ze had tijdens jou nog een andere rebound??

Dumpen die hap dan. :N
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 13 juni 2011 @ 17:40:56 #20
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_98119911
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

ooh, daar had ik overheen gelezen, snap totaal niet, wat je met zo'n slet moet?
  Moderator maandag 13 juni 2011 @ 18:03:43 #21
236264 crew  capricia
pi_98120908
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

hoezo?
Moet je als fuckbuddies ook al monogaam zijn?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_98122042
quote:
Dat niet. Maar na zo'n drama ook nog eens 2e keus zijn. Dat gaat tever natuurlijk. Het lijkt mij niet de meest stabiele persoon. Volgens mij een beete aandachtsgeil. Maar je hoort natuurlijk altijd maar één kant van het verhaal.

Als je geen vrienden wil zijn lijkt het mij sowieso zinloos het contact weer op te pakken in de hoop dat het nog iets wordt. Zulke dingen werken alleen als je soorgelijke ideeen hebt over jullie 'contact'.
pi_98123769
Nouja, nadat ik d'r een slinger gegeven heb bleek dat ze al snel d'r heil bij een andere jongen gevonden had. Wat mij betreft terecht, tis een leuke meid...
Wat Cooper zegt. Ze is instabiel en alles behalve monogaam. Plukt den dag en flirt graag met anderen onder de neus van TS.

De 3 weken zonder haar zijn opzich goed bevallen(op wat gestalk op facebook etc. na). Als je haar dan weer spontaan onder ogen komt zie je in dat het om een uniek geval gaat, wat ofcourse ook weer de aandacht trekt. Pijnlijk is het zeker. :Y

Als ze d'r kut gewoon dichtnaait en me over 5 jaar terug laat komen, is er niets aan de hand.
  maandag 13 juni 2011 @ 19:23:27 #24
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_98124439
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef doppawoppa het volgende:
Nouja, nadat ik d'r een slinger gegeven heb bleek dat ze al snel d'r heil bij een andere jongen gevonden had. Wat mij betreft terecht, tis een leuke meid...
Wat Cooper zegt. Ze is instabiel en alles behalve monogaam. Plukt den dag en flirt graag met anderen onder de neus van TS.

De 3 weken zonder haar zijn opzich goed bevallen(op wat gestalk op facebook etc. na). Als je haar dan weer spontaan onder ogen komt zie je in dat het om een uniek geval gaat, wat ofcourse ook weer de aandacht trekt. Pijnlijk is het zeker. :Y

Als ze d'r kut gewoon dichtnaait en me over 5 jaar terug laat komen, is er niets aan de hand.
je maakt hoge verwachtingen, zij zit in hele andere wereld dan jou,geloof ik.
pi_98124633
Als ze me afgelopen zaterdag(geheel nuchter overigens) verteld dat ze veel om me geeft en 't niet over d'r hart kan verkrijgen om met anderen te daten/flirten/etc. dan slaat bij mij inderdaad de twijfel toe. Maargoed, Cooper had een goed punt. Ze is denk ik volledig instabiel en onvoorspelbaarder dan het politieke spel van Geert Wilders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')