Dat dan weer wel! Ze wil liever niet praten over een nieuwe serieuze relatie. Ik wil haar totaal niet pushen of iets. Ik ben bang dat dat dan wel zo over zal komen, aangezien ik weet hoe ze er op het moment over denkt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:58 schreef Giua het volgende:
Als jullie zo open met elkaar over vanalles kunnen praten, dan kan dat hier toch ook over? Aangezien ze graag bij je is, zal ze echt niet boos worden ofzo denk ik.
fuckbuddy in hart en nieren!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef THEFXR het volgende:
het is dus eerst een fuckbuddy,maar nu wil jij een vaste relatie?
op basis van deze zin heb ik een beetje het gevoel dat je daarmee ook jezelf in de positie brengt van een 'niet serieuze partner', meer een relatietje 'voor erbij' en uit 'gemakszucht' voor haar...quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:53 schreef doppawoppa het volgende:
.... en onze relatie(die hebben we wel, gezien we elkaar erg leuk vinden en het bed delen) moet geheim blijven voor de rest.
Je moet aan je eigen denken en als het pijn doet,lijkt het mij geen goed idee om het contact voort te zetten. wordt er verder wel gedaan wat je zelf wilt.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:34 schreef doppawoppa het volgende:
Even een update van deze kant.
Zoals ik al aangaf liep alles met een sisser af.
Intussen heb ik haar een paar weken niet willen zien, omdat ik er gewoon doorheen zat.
Achteraf ben ik erachter gekomen dat we wel degelijk in de situatie van een 'relatie' zaten, maar wilde ze het(zoals al aangegeven werd) woord beginnend met een r niet uit mijn mond horen rollen.
Uiteindelijk zal het wellicht wel op iets uitdraaien, aangezien de klik er wel is.
Helaas moest ik er wel achterkomen dat ze het in de tussentijd erg gezellig heeft gehad met een ander fuckmaatje. Jammer voor haar, die kneus gaat samenwonen!
Zelf heeft ze aangegeven contact te willen houden, hetgeen in haar vocabulaire betekend 'elkaar dagelijks spreken'. Ik vraag me alleen af of dat wel verstandig is, gezien het wederzien voor mij erg pijnlijk was.
Ze had tijdens jou nog een andere rebound??quote:Op maandag 13 juni 2011 16:34 schreef doppawoppa het volgende:
Even een update van deze kant.
Zoals ik al aangaf liep alles met een sisser af.
Intussen heb ik haar een paar weken niet willen zien, omdat ik er gewoon doorheen zat.
Achteraf ben ik erachter gekomen dat we wel degelijk in de situatie van een 'relatie' zaten, maar wilde ze het(zoals al aangegeven werd) woord beginnend met een r niet uit mijn mond horen rollen.
Uiteindelijk zal het wellicht wel op iets uitdraaien, aangezien de klik er wel is.
Helaas moest ik er wel achterkomen dat ze het in de tussentijd erg gezellig heeft gehad met een ander fuckmaatje. Jammer voor haar, die kneus gaat samenwonen!
Zelf heeft ze aangegeven contact te willen houden, hetgeen in haar vocabulaire betekend 'elkaar dagelijks spreken'. Ik vraag me alleen af of dat wel verstandig is, gezien het wederzien voor mij erg pijnlijk was.
ooh, daar had ik overheen gelezen, snap totaal niet, wat je met zo'n slet moet?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze had tijdens jou nog een andere rebound??
Dumpen die hap dan.
hoezo?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze had tijdens jou nog een andere rebound??
Dumpen die hap dan.
Dat niet. Maar na zo'n drama ook nog eens 2e keus zijn. Dat gaat tever natuurlijk. Het lijkt mij niet de meest stabiele persoon. Volgens mij een beete aandachtsgeil. Maar je hoort natuurlijk altijd maar één kant van het verhaal.quote:Helaas moest ik er wel achterkomen dat ze het in de tussentijd erg gezellig heeft gehad met een ander fuckmaatje. Jammer voor haar, die kneus gaat samenwonen!
je maakt hoge verwachtingen, zij zit in hele andere wereld dan jou,geloof ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef doppawoppa het volgende:
Nouja, nadat ik d'r een slinger gegeven heb bleek dat ze al snel d'r heil bij een andere jongen gevonden had. Wat mij betreft terecht, tis een leuke meid...
Wat Cooper zegt. Ze is instabiel en alles behalve monogaam. Plukt den dag en flirt graag met anderen onder de neus van TS.
De 3 weken zonder haar zijn opzich goed bevallen(op wat gestalk op facebook etc. na). Als je haar dan weer spontaan onder ogen komt zie je in dat het om een uniek geval gaat, wat ofcourse ook weer de aandacht trekt. Pijnlijk is het zeker.![]()
Als ze d'r kut gewoon dichtnaait en me over 5 jaar terug laat komen, is er niets aan de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |