dat is een toffe filmquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
V for Vendetta vanavond @ Veronica. Lijkt mij wel een erg toffe film.
Mooie film maar het einde vond ik raar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Die wilde ook ook gaan checken vanaafquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Was even 'bang' dat ik 'm al had gezien en 'm niets aan vond, maar net even wat beelden gezien en het komt mij niet bekend voor. Biertje erbij. Wat chips en kaas + mosterd en lekker relaxen. Zin inquote:
Ah, gezelligquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die wilde ook ook gaan checken vanaaf
Vorige week een film op Veronica opgenomen elke 10 minuten reclamequote:Op zaterdag 20 november 2010 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, gezellig. Hoop dat er niet heel veel reclame tussendoor zit..
Jaquote:
Samen kijkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
je kunt ook het dvd'tje komen halenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wandel ff naar Grunn, kun je samen met hans kijken jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Samen kijken![]()
![]()
Ik ga ff snel wat dingen afmaken hier, dan knal ik meteen naar buiten als Timur en Ramon klaar zijn, voor een heerlijke zonnige wandeling
Haha daar moest ik ook al aan denken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef alors het volgende:
[..]
JaDoet me denken aan die Qmusic actie waarbij Coen en Sander er ook altijd zo'n sukkel uitpikken
Offff naar een torrentsite gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt ook het dvd'tje komen halenmoet je ff richting Cafetaria de Hunze aan de korreweg fietsen
Ah, nee. Serieus?! Dat is toch niet normaal meer. Als het echt te gek is dan kijk ik de film wel een keer via een iets andere routequote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Vorige week een film op Veronica opgenomen elke 10 minuten reclame
nog ff die quotetags eruit halen toyboy!quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog ff die quotetags eruit halen toyboy!
Jaa, kwam ik ook achterquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik zou de quotetags weghalen als ik jou was
Samen kijken? Lijkt mij best leuk! Heb hier namelijk een vrij klein tv'tje staan. Optie is natuurlijk om het via de pc te gaan kijken want dan is het scherm net wat groter. Lastig, lastigquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Samen kijken![]()
![]()
Ik ga ff snel wat dingen afmaken hier, dan knal ik meteen naar buiten als Timur en Ramon klaar zijn, voor een heerlijke zonnige wandeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |