je doet het erom!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, nieuwe staat net op maar is bijna klaar
tja, je hebt Fok!kers......en je hebt Hansquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:59 schreef themauster het volgende:
Hans heeft elke weer de LAPO hoe doet hij het?
Naast de computer?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn huisgenoot zag de muis net weer en nu durf ik mijn deur niet meer open te laten staan
stuur je poes er op af!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn huisgenoot zag de muis net weer en nu durf ik mijn deur niet meer open te laten staan
Je hebt Nelson Mandela, Obama, Muhammad Ali en Hans.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, je hebt Fok!kers......en je hebt Hans
je hebt wel meer mensen hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt Nelson Mandela, Obama, Mohammed Ali en Hans.
Hans, ziehier een prachtige sig voor uquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou je schat Hans wel te laag in hoor.Je hebt god en je hebt Hansquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hans, ziehier een prachtige sig voor u
jij kunt het wetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel es es geiler gezegd.
God mag nog niet eens de veters van Hans strikken. Laat staan ernaar kijken!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou je schat Hans wel te laag in hoor.Je hebt god en je hebt Hans
Als het aan God lag, werd ie Hans!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou je schat Hans wel te laag in hoor.Je hebt god en je hebt Hans
God is een creatie van Hans.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Als het aan God lag, werd ie Hans!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Als het aan God lag, werd ie Hans!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je hebt Nelson Mandela, Obama, Muhammad Ali en Hans.
je wordt traag Hans...quote:
niet dus! dove fok!ster van een oh-oh!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Dat was James Brown dove dj van een Ramon
ik herkende het fragmentjequote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet dus! dove fok!ster van een oh-oh!
daarvoor laat Timur altijd horen wat de 1e plaat wordt...quote:
Ohhhhhhhhhhhhhh ja dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarvoor laat Timur altijd horen wat de 1e plaat wordt...
Toen dacht RAmon Michael Jackson, maar ik herkende meteen AAFdit integenstelling tot oh-oh...die dacht James Brown
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat Eleanor Rigby van The Beatles op één staat in de de MEGA TOP VIJFTIG!!!!!!!!
eindelijk kwaliteitsmuziekquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat Eleanor Rigby van The Beatles op één staat in de de MEGA TOP VIJFTIG!!!!!!!!
Beatles is toch een beetje het Las Ketchup van de vorige eeuw....quote:
Boreas? of een andere muziekvereniging?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:16 schreef themauster het volgende:
Ik zal me zo in pak gaan hijsen en richting mijn ouders gaan hun te verassen met een etentje en een feestavond voor hun 25 jarig huwelijk. Om half 4 komt de muziekvereniging voor een serenade, daarna gaan we uit eten met onze opa en de 2 oma,s, en daarna hebben we een feestavond met beide families en hun vrienden.
Dat is een zware belediging voor The Beatlesquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Beatles is toch een beetje het Las Ketchup van de vorige eeuw....
Boreas ja daar is bijna mijn hele familie lid van en ik hulpspelerquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Boreas? of een andere muziekvereniging?
veel plezier iig!
Klinkt vreselijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:16 schreef themauster het volgende:
Ik zal me zo in pak gaan hijsen en richting mijn ouders gaan hun te verassen met een etentje en een feestavond voor hun 25 jarig huwelijk. Om half 4 komt de muziekvereniging voor een serenade, daarna gaan we uit eten met onze opa en de 2 oma,s, en daarna hebben we een feestavond met beide families en hun vrienden.
John Lennon was ook maar een slechte voorloper van Jody Bernal....quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is een zware belediging voor The Beatles
dat instrument ken ik niet...quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Boreas ja daar is bijna mijn hele familie lid van en ik hulpspeler
quote:
lottle drummerboyquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik drum maar ik ben geen vast lid, ik help alleen met uitvoeringen en soms ga ik met ze mee op straat
Ik hoor In My Place op Veronicaquote:
Oeh, die is bijna net zo mooiquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hoor In My Place op Veronica
dat is een toffe filmquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
V for Vendetta vanavond @ Veronica. Lijkt mij wel een erg toffe film.
Mooie film maar het einde vond ik raar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Die wilde ook ook gaan checken vanaafquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Was even 'bang' dat ik 'm al had gezien en 'm niets aan vond, maar net even wat beelden gezien en het komt mij niet bekend voor. Biertje erbij. Wat chips en kaas + mosterd en lekker relaxen. Zin inquote:
Ah, gezelligquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die wilde ook ook gaan checken vanaaf
Vorige week een film op Veronica opgenomen elke 10 minuten reclamequote:Op zaterdag 20 november 2010 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, gezellig. Hoop dat er niet heel veel reclame tussendoor zit..
Jaquote:
Samen kijkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
je kunt ook het dvd'tje komen halenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wandel ff naar Grunn, kun je samen met hans kijken jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Samen kijken![]()
![]()
Ik ga ff snel wat dingen afmaken hier, dan knal ik meteen naar buiten als Timur en Ramon klaar zijn, voor een heerlijke zonnige wandeling
Haha daar moest ik ook al aan denken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef alors het volgende:
[..]
JaDoet me denken aan die Qmusic actie waarbij Coen en Sander er ook altijd zo'n sukkel uitpikken
Offff naar een torrentsite gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt ook het dvd'tje komen halenmoet je ff richting Cafetaria de Hunze aan de korreweg fietsen
Ah, nee. Serieus?! Dat is toch niet normaal meer. Als het echt te gek is dan kijk ik de film wel een keer via een iets andere routequote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Vorige week een film op Veronica opgenomen elke 10 minuten reclame
nog ff die quotetags eruit halen toyboy!quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog ff die quotetags eruit halen toyboy!
Jaa, kwam ik ook achterquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik zou de quotetags weghalen als ik jou was
Samen kijken? Lijkt mij best leuk! Heb hier namelijk een vrij klein tv'tje staan. Optie is natuurlijk om het via de pc te gaan kijken want dan is het scherm net wat groter. Lastig, lastigquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Samen kijken![]()
![]()
Ik ga ff snel wat dingen afmaken hier, dan knal ik meteen naar buiten als Timur en Ramon klaar zijn, voor een heerlijke zonnige wandeling
het is je gelukt!quote:
Te ver weg. Haha. Nee, thank voor het aanbodquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt ook het dvd'tje komen halenmoet je ff richting Cafetaria de Hunze aan de korreweg fietsen
jullie kunnen ook samen in min liefdesnestje kijken. ben er toch nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Samen kijken? Lijkt mij best leuk! Heb hier namelijk een vrij klein tv'tje staan. Optie is natuurlijk om het via de pc te gaan kijken want dan is het scherm net wat groter. Lastig, lastig. Het is hier nog steeds vrij grijs, helaas.
Ziet er wel OK uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:40 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=13244 ga ik kijken als ik op tijd thuis ben
jij wil pino ook als toyboy??quote:
Nee ik heb al een Toygirl thuisquote:
ik had er tot een kwartier geleden nog nooit van gehoordquote:
Dude, 32 inch?! Mijn tv is 36 cm (gemeten van linksboven naar rechtsonder) en mijn pc monitor is 24 inch.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jullie kunnen ook samen in min liefdesnestje kijken. ben er toch niet32inchscherm...
* 3rdRock jaloers isquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee ik heb al een Toygirl thuis
neem ook ff voor mij mee!quote:
23:40 is de film pas. Haal je welquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik had er tot een kwartier geleden nog nooit van gehoordmaar mocht ik op tijd thuis zijn ga ik kijkne. lijkt me wel wat
nja, half 7 eten bij een collega in Siddeburen.....met collega's enzo. geen idee hoe laat het wordtquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
23:40 is de film pas. Haal je wel.
Nou, dat gaat krap worden! Je bent toch zo 4 a 5 uur bezig en dan moet je ook terug. Gaat er om spannen!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, half 7 eten bij een collega in Siddeburen.....met collega's enzo. geen idee hoe laat het wordt
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:46 schreef 3rdRock het volgende:
ah, straks de 3voor12plugplaatdie van die 60plusser
Timur gaat zo I love Coco draaien en volgens mij is dat de dochter van Sting (toch?) en dat is de plugplaat.....of iig dat was ie woensdag nog...quote:
men zegt van wel....ik weet het niet, eet nooit groente of fruitquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het fruit/de groente van goede kwaliteit bij de Aldi?
Vind ik welquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
oh ja, I BLAME en niet I LOVEquote:
Oh, zo! Ja, dat klopt inderdaad welquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timur gaat zo I love Coco draaien en volgens mij is dat de dochter van Sting (toch?) en dat is de plugplaat.....of iig dat was ie woensdag nog...
Appels kutkwaliteit of appels scoor je daar niet? Want zag laatst dat het best wel veel geld scheelt maar als het da nvies is hoef ik het niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind ik wel. Bananen en peren scoor ik daar meestal. Appels trouwens niet.
Lidl schijnt ook goed te zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
C1000 is goed maar duurder dan Aldiquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lidl schijnt ook goed te zijn.
En natuurlijk C1000![]()
![]()
Nou, ik vind alleen de Royal Gala's erg lekker en die verkopen ze daar niet. Althans, ik heb ze bij de Aldi nog nooit gezien. Misschien zijn de appels best lekker hoor, maar Royal Gala's vind ik persoonlijk het lekkerstquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Appels kutkwaliteit of appels scoor je daar niet? Want zag laatst dat het best wel veel geld scheelt maar als het da nvies is hoef ik het niet natuurlijk.
Vrijdag kaartverkoop al he, voor LL11.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb haar heeeeeel even gezien op Lowlands maar ik wilde wat anders gaan doen, toch jammer.
Ah ik eet altijd braeburn of jonagold of elstar, ligt aan het seizoen. Maar ik ga eens kijken dan, thanks!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik vind alleen de Royal Gala's erg lekker en die verkopen ze daar niet. Althans, ik heb ze bij de Aldi nog nooit gezien. Misschien zijn de appels best lekker hoor, maar Royal Gala's vind ik persoonlijk het lekkerst.
C1000quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lidl schijnt ook goed te zijn.
En natuurlijk C1000![]()
![]()
Ja I know, ga gelijk twee kaarten bestellen en dan zie ik wel of ik erheen wil of niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vrijdag kaartverkoop al he, voor LL11.
Even kijken of ik heen ga..
Ik heb er gewerkt en het was werkelijk een ramp.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
C1000Daar zou ik wel willen werken. Ken jij iemand die daar werkt?
Ja, ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Graag gedaan! Volgens mij hebben ze daar Elstar (weet ik niet 100% zeker). Even checken inderdaad. Goedkoop is het opzich welquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah ik eet altijd braeburn of jonagold of elstar, ligt aan het seizoen. Maar ik ga eens kijken dan, thanks!
Hele dag klote muziek of gewoon een slechte sfeer??quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb er gewerkt en het was werkelijk een ramp.
Sowieso. Sfeer is geweldig, want klein dorpje, maar wel +100 medewerkers.quote:
Hans wanneer ga je de theaters in met je humorquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Allebei niet (integendeel), maar gewoon enorm slecht geregeld en werd in het diepe gegooid. Werd niet (of nauwelijks) verteld wat ik moest doen en daardoor gingen klanten tegen me zeiken en nog meer gezeik gehad en nu ben ik er (na 1,5 maand) weg. Kreeg van allemaal dingen de schuld die niet mijn schuld waren en ze waren zo geweldig voor me (hahaha ja ik werkte vier dagen per weeg terwijl de afsprak 2 avonden en dan om de week ook de zaterdag was) en blablabla. Raad het je sterk af. Maar misschien is het bij andere C1000'en natuurlijk wel goed geregeld.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hele dag klote muziek of gewoon een slechte sfeer??
Ah, cool! Leuk werken dus als ik dat zo lees. Kan niet wachten tot de Super de Boer hier wordt omgetoverd in C1000. Wsl. gaan de prijzen dan omlaag en gaan ze er eindelijk goede muziek draaien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:53 schreef Pino112 het volgende:
Sowieso. Sfeer is geweldig, want klein dorpje, maar wel +100 medewerkers.
Muziek is ook altijd geweldig.
Elke C1000 is anders. Die van ons is natuurlijk de beste.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar misschien is het bij andere C1000'en natuurlijk wel goed geregeld.
Sta juist op de blacklist omdat niemand er om kon lachen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Hans wanneer ga je de theaters in met je humor
zullen we een duo vormen....staan we samen op die blacklistquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sta juist op de blacklist omdat niemand er om kon lachen.
Damn, neit best. Denk dat je pech hebt gehad bij die C1000 want als ik Pino zo hoor is het wel aardig. Blij dus dat je daar weg bentquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Allebei niet (integendeel), maar gewoon enorm slecht geregeld en werd in het diepe gegooid. Werd niet (of nauwelijks) verteld wat ik moest doen en daardoor gingen klanten tegen me zeiken en nog meer gezeik gehad en nu ben ik er (na 1,5 maand) weg. Kreeg van allemaal dingen de schuld die niet mijn schuld waren en ze waren zo geweldig voor me (hahaha ja ik werkte vier dagen per weeg terwijl de afsprak 2 avonden en dan om de week ook de zaterdag was) en blablabla. Raad het je sterk af. Maar misschien is het bij andere C1000'en natuurlijk wel goed geregeld.
Sgoedquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen we een duo vormen....staan we samen op die blacklist
Haal me uit de doos!
Okay, reinig ze !quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga mijn goddelijke lichaam maar eens grondig reinigen. Daarna nog ff stukje MT50 meepikken. smane met Hans roepen wat we horen
tot later!
Have fun!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga wandelen, daaaaaag , twas gezellig
Veel plezier !!! Werk zequote:Op zaterdag 20 november 2010 15:23 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga werken, daarna verjaardag en dan de stad in.
Tot morgen mensen!
quote:
die over juichen in t ajaxvak?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:32 schreef miieejj het volgende:
Coen (3fm) heeft een leuk twitter berichtje gestuurd
Wat een baas.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:32 schreef miieejj het volgende:
Coen (3fm) heeft een leuk twitter berichtje gestuurd
NEEquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat is een grapje of neit?!
ook voor de mijne....quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Was voor mijn tijd, misschien dat het daar door komt..
Ben ik ook wel met je eens. Ik heb in igg helemaal niets met The Beatlesquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook voor de mijne....
een nummer mooi vinden heeft niets me de tijd te maken imho
dat mag, hoor je wel tot een minderheid denk ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:45 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ben ik ook wel met je eens. Ik heb in igg helemaal niets met The Beatles
Weet niet! Zal het wel eens aan Roel vragen. Die weet het antwoord vast welquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Was voor mijn tijd, misschien dat het daar door komt..
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Clip is ook wel OK.
Ah, de zon. W00t.
Niet echt mijn smaak, maar ze schijnt nog steeds wat te hebben met Hamilton (F1 coureur). Vriendin van Button vind ik leukerquote:
Zonde. Luister er nog es vaker naar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:45 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ben ik ook wel met je eens. Ik heb in igg helemaal niets met The Beatles
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet! Zal het wel eens aan Roel vragen. Die weet het antwoord vast wel.
Zal het proberenquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zonde. Luister er nog es vaker naar.
Van Di-Rect, Natural High heet 'ie!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:55 schreef -Hans- het volgende:
Dit klinkt als een fijne danceplaat, maar van wie is het??
Daar kom ik net vandaan. Ik zit nu in 040.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hoe is 't in de mooiste stad van Nederland?
Deze had ik kunnen zien aankomen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan. Ik zit nu in 040.
quote:
dat kan toch helemaal niet Roel!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan. Ik zit nu in 040.
LOL !quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Van Di-Rect, Natural High heet 'ie!
Ron van den Beuken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL !
Het is Clokx - Catch Your Fall.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan toch helemaal niet Roel!
Die van Timeless?! Die plaat is nog vaak te horen in Martiniplaza tijdens het pauzespel. Geweldige plaat.quote:
Jep, Clokx = Ron van den Beuken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van Timeless?! Die plaat is nog vaak te horen in Martiniplaza tijdens het pauzespel. Geweldige plaat.
Leuke info om te weten want ik vroeg mij laatst nog af of de beste man nog muziek maakt, maar dat is dus nog steeds het geval. Die andere 2 platen ken ik nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:01 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jep, Clokx = Ron van den Beuken.Had dit jaar nog een klein hitje met Life's too short en in mindere mate V2.0.
Meen je dat echt?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hoe is 't in de mooiste stad van Nederland?
Die hebben ook alleen maar de tipparade gehaald en zijn een paar keer gedraaid op 538.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke info om te weten want ik vroeg mij laatst nog af of de beste man nog muziek maakt, maar dat is dus nog steeds het geval. Die andere 2 platen ken ik niet.
Ik vind het ook niet, maar ik ben subjectief omdat ik PSV-supporter ben.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meen je dat echt?
Ik vind het zo'n lelijke rotstad en dat heeft niet eens met PSV te maken
De gebouwen apart zijn wel echt mooi. En er zijn hele leuke buurten (zoals waar ik woon, en da's niet omdat ik er woon, het is er gewoon tof).quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meen je dat echt?
Ik vind het zo'n lelijke rotstad en dat heeft niet eens met PSV te maken
Ik ook alleen maar na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Glow heb ik maar heel even gezienwant voelde me niet lekker en daarna had ik geen tijd meer.
TU kijk ik hier nu op uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar daar bij Piazza (Bijenkort) en als je vh station naar de TU loopt vind ik dus echt supermooi.
En strooigoed van de Aldi is ranzig.
JA JONGENS LATEN WE MENSEN GAAN UITLACHEN OM HUN SMAAKquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat vind jij mooi?
Dan kan je net zo goed in Almere wonen
Als je het maar in Eindhoven doet vind ik het niet ergquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
ik houd echt van dat gebouw.
[..]
JA JONGENS LATEN WE MENSEN GAAN UITLACHEN OM HUN SMAAK
Gelukkig kan ik over 6 jaar wraak nemen door allemaal van dat soort gebouwen neer te gooien.
Was ik niet van plan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je het maar in Eindhoven doet vind ik het niet erg
Jammer.quote:
Omdat godverdomme die tyfusNS haar zaken niet voor elkaar heeft moet ik die wedstrijd missen vanavond. Tyfuszooi.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jammer.
Maar ik ga er vantussen, de kroeg in en daarna Ajax naar een dikke overwinning schreeuwen
Balen idd En Ajax loopt een flink bedrag mis omdat de kaarten nog niet zijn betaald..?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:27 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Omdat godverdomme die tyfusNS haar zaken niet voor elkaar heeft moet ik die wedstrijd missen vanavond. Tyfuszooi.
Ja, maar dat interesseert me geen flikker om eerlijk te zijn. Ze zijn nu kaarten aan het verkopen voor de tussenvakken, dus ze moeten niet zo janken. Wij gaan toch niet betalen voor een wedstrijd waar we niet bij zijn? Kom nou.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:31 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Balen idd En Ajax loopt een flink bedrag mis omdat de kaarten nog niet zijn betaald..?
Als je niet snapt dat voor sommige mensen wél passie hebben voor hun club, kun je dit soort opmerkingen beter achterwege laten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waalwijker, het is niet zo dat je doodgaat hoor.
Nee, maar jij snapt blijkbaar niet hoe frustrerend en teleurstellend dit is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beschuldig je me er nu van dat ik geen fan ben van PSV?
Dat Ajax die centen mis loopt zal mij ook een zorg zijn. Wist niet van die 70% af, dat maakt het nog zuurder idd. Bij winst psv is ajax een heel eind wegquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, maar dat interesseert me geen flikker om eerlijk te zijn. Ze zijn nu kaarten aan het verkopen voor de tussenvakken, dus ze moeten niet zo janken. Wij gaan toch niet betalen voor een wedstrijd waar we niet bij zijn? Kom nou.
Het is nog frustrerender dat bekend is geworden dat 70 % van het treinverkeer rond 17.00 weer op gang moet zijn. Echt zwaar klote. Misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar dit.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee dat snap ik inderdaad niet. Er komen nog 10000000'en wedstrijden tussen PSV en Ajax waar je wél heenkan.
Door deze opmerking laat je blijken dat je maar wat loopt te brallen en totaal geen verstand hebt van waar je over praat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom pak je geen taxi, regel je een lift, doe een oproep op de radio, weet ik veel?
Dit was een serieuze reactie, maar hee, dan niet hè!quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:42 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Door deze opmerking laat je blijken dat je maar wat loopt te brallen en totaal geen verstand hebt van waar je over praat.
Ja, die is er toch elk jaar of niet dan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Er is zoiets als een landstitel?
Ok, laat maarquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dit was een serieuze reactie, maar hee, dan niet hè!
[..]
Ja, die is er toch elk jaar of niet dan.
Ajax uit is ALTIJD een verplichte treincombi. Elke PSV-supporter moet verplicht met speciale treinen naar de ArenA omdat dit een risicowedstrijd is. Als die treinen dan niet kunnen rijden, houd het meteen voor iedereen op!quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dit was een serieuze reactie, maar hee, dan niet hè!
[..]
Ja, die is er toch elk jaar of niet dan.
En hoe moet ik dat ruiken?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ajax uit is ALTIJD een verplichte treincombi. Elke PSV-supporter moet verplicht met speciale treinen naar de ArenA omdat dit een risicowedstrijd is. Als die treinen dan niet kunnen rijden, houd het meteen voor iedereen op!
Have fuunquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:45 schreef 3rdRock het volgende:
gaan jullie lekker dimdammen over de belangrijkste wedstrijd van het jaar () dan ga ik een hapje eten met collega's
tot later of tot Timur!
Waarom loop je dan al die onzin hier te verkondigen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat ruiken?
Waar wil je die zo snel vandaan halen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:46 schreef alors het volgende:
Maar wat ik vaag vind, waarom kunnen die PSV fans niet met bussen die kant op?
Dat was ook eerst een plan, maar blijkbaar staat er een grote tent van een sponsor bij de ArenA waardoor de bussen niet dicht genoeg bij het uitvak kunnen stoppen en er zodoende een onveilige situatie kan onstaan als wij moeten lopen naar het uitvak.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:46 schreef alors het volgende:
Zal wel niet van de politie mogen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:46 schreef alors het volgende:
Al die onzin? Ik zeg dat er elk jaar een landstitel is (dat is toch zo? Indien niet, verbeter me). Ik VRAAG of je geen bus/taxi/lift kan regelen (dat kan niet, hoe de fuck moet ik dat weten, maar is dus geen onzin verkondigen) en verder heb ik er niets over gezegd. Ja dat er meerdere wedstrijden Ajax - PSV komen en dat is ook zo.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:46 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Waarom loop je dan al die onzin hier te verkondigen?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Al die onzin? Ik zeg dat er elk jaar een landstitel is (dat is toch zo? Indien niet, verbeter me). Ik VRAAG of je geen bus/taxi/lift kan regelen (dat kan niet, hoe de fuck moet ik dat weten, maar is dus geen onzin verkondigen) en verder heb ik er niets over gezegd. Ja dat er meerdere wedstrijden Ajax - PSV komen en dat is ook zo.
Dat jij een gefrustreerd persoon bent atm hoef je niet op mij af te reageren, dankje.
Ik kan hier geen enkel zinnig punt aan ontdekken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom pak je geen taxi, regel je een lift, doe een oproep op de radio, weet ik veel?
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:51 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
Ik kan hier geen enkel zinnig punt aan ontdekken.
Is dat tegen mij?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:52 schreef TheZapster het volgende:
En jij noemt jezelf PSV fan
De wedstrijd interesseertmeteent je blijkbaar helemaal niets
Dat jij níet snapt wat de waarde van die wedstrijd is voor supporters, dat jij níet snapt dat juist op dit moment deze wedstrijd nog belangrijker is, en dat je níet snapt dat het nog frustrerender is als het treinverkeer al weer op gang komt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:51 schreef Waalwijker het volgende:
Maar laten we erover ophouden, dit is het 3FM topic.
Ik VROEG het toch. Wat begrijp jij niet aan een vraagteken? Wat is daar 'op je nummer zetterig' aan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat jij níet snapt wat de waarde van die wedstrijd is voor supporters, dat jij níet snapt dat juist op dit moment deze wedstrijd nog belangrijker is, en dat je níet snapt dat het nog frustrerender is als het treinverkeer al weer op gang komt.
En helemaal die opmerking over die taxi's. Voordat je mij op mijn nummer wilt zetten, get your facts straight!
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
HO nee nu wil ik mijn gelijk ook.
Ik heb geen zin meer om met jou te discussiëren hierover, ik ga lekker naar Eindhoven om vanavond in te kroeg te kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik VROEG het toch. Wat begrijp jij niet aan een vraagteken? Wat is daar 'op je nummer zetterig' aan?
Godsamme, ik probeer ook eens iets te begrijpen. En nee, ik snap de waarde van die wedstrijd inderdaad niet, maar dat terzijde. Ik vroeg daarom niet voor niets of je dat niet kon doen (dus taxi oid) omdat ik het NIET WIST. Daarom VROEG ik het, en daarom zei ik niet 'doe dat dan'. Leer eens begrijpend lezen voordat je je frustraties op anderen afreageert. De tering zeg.
Mja, een klein groepje mede-'supporters' hebben het er nu eenmaal zelf naar gemaakt dat ze nu verplicht met de trein moeten en dus vandaag niet kunnen gaan kijken... en bij sommigen zit de onvrede daarover best diep blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik VROEG het toch. Wat begrijp jij niet aan een vraagteken? Wat is daar 'op je nummer zetterig' aan?
Godsamme, ik probeer ook eens iets te begrijpen. En nee, ik snap de waarde van die wedstrijd inderdaad niet, maar dat terzijde. Ik vroeg daarom niet voor niets of je dat niet kon doen (dus taxi oid) omdat ik het NIET WIST. Daarom VROEG ik het, en daarom zei ik niet 'doe dat dan'. Leer eens begrijpend lezen voordat je je frustraties op anderen afreageert. De tering zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |