Ik ben wel blij met de mijne, al een aantal keer gebruikt en nog steeds goed, het is dan ook geen cheapass dingquote:
Wb LLquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
goffer wat wil ik graag autorijden, heb net de auto schoongemaakt
Ik vind het leukquote:
Ik vind het dus niks, ik snap dat nu ook wel eens wil rijden zonder dat iemand zegt waar je heen moetquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het leukvooral om het feit dat ik er straks ook in mag rijden
God wat wil ik dat graag
Ligt aan het soortquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Luchtbedden van 14 euro kunnen het prima jaren volhouden hoor
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, en wat een ongelooflijke kutdag is het zeg.
Succesquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:03 schreef TheFamousMan het volgende:
moet wiskunde gaan doornemen met m'n vader
kost altijd uren, en ik haal toch wel een onvoldoende
Niet als je er elke dag op gaat liggen rampetampen lijkt mequote:Op zaterdag 20 november 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Luchtbedden van 14 euro kunnen het prima jaren volhouden hoor
ik zei ook 'kunnen'quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet als je er elke dag op gaat liggen rampetampen lijkt me
Lekker weertje, niks te doen, vanavond lekker schaatsen kijken en bier drinken, ik vind het wel prima zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Het soort van 14 euro dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt aan het soort
[..]
Hoezo dan?
Ohja Hey ST![]()
Ik ben blij voor jequote:Op zaterdag 20 november 2010 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker weertje, niks te doen, vanavond lekker schaatsen kijken en bier drinken, ik vind het wel prima zo
Welke:quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
En nou doet de fucking Nijntje-dvd het ook nog eens niet goed
Kusjequote:Op zaterdag 20 november 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb in drie jaar schooltijd 3 voldoendes gehaald voor wiskunde.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Succesen met zo'n instelling lukt een onvoldoende halen zeker wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |