Inderdaad, wat een chick.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mooi....mooi...bloedjegeil bedoel je
ja, ik vind er geen kont aanquote:
meteen sfeerquote:
Nee, eigenlijk luisteren we naar en praten we over 538, maar daar durven we niet voor uit te komen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik vraag me dikwijls af of jullie echt praten over 3fm en of jullie niet gek worden van moke en go back to the zoo en giel beelen en hoeveel slowchatters hier wel zijn
betreft Giel heb je compleet gelijk. en het is rustig rondom Moke en GBTTZ.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik vraag me dikwijls af of jullie echt praten over 3fm en of jullie niet gek worden van moke en go back to the zoo en giel beelen en hoeveel slowchatters hier wel zijn
+1 qua het laatste. Giel hoor ik zeldenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
betreft Giel heb je compleet gelijk. en het is rustig rondom Moke en GBTTZ.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:10 schreef FredSiebelink het volgende:
mijn god zo een crosje met powned tv en stenders op 3fm
Honderd miljoen miljard.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zit het al een tijdje te kijken, maar mijn god, die presentator.... wat slecht!!!111quote:
nou ik wacht in spanningquote:
Ik haat ze. Stuk voor stuk!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
op de audio stream nietquote:
Ik vind het wel vermakelijk pownews en ze hebben Jojannekequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zit het al een tijdje te kijken, maar mijn god, die presentator.... wat slecht!!!111![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Roel toch, en zijn veel betere foto's van haar.
ja, zat die niet eers bij De Pers? lekker wijf is dat wel geloof ik...quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk pownews en ze hebben Jojanneke
op de webcam welquote:
Echt, zij heeft zo'n huge ass dat ze kan gaan zitten en dat heel Belgie daar dan onder verdwijnt.quote:
*proest*quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:16 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Echt, zij heeft zo'n huge ass dat ze kan gaan zitten en dat heel Belgie daar dan onder verdwijnt.
als ik het geluid hoor hebben ze de backstage schuif open staan ipv de radio schuifquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op de webcam wel
en ik meen hier ooit gelezen te hebben dat die hetzelfde zijn.....
volfquote:
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:17 schreef hole1988 het volgende:
volf
[..
als ik het geluid hoor hebben ze de backstage schuif open staan ipv de radio schuif
Bedankt voor het quotenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als ik het geluid hoor hebben ze de backstage schuif open staan ipv de radio schuif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |