Ok ik lag krom van de buikpijn in bed dus heb ik ook gemist!quote:Op maandag 22 november 2010 15:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen idee J. Ik kijk op zondag gewoon lekker wat anders dan vrouwlief en gisteravond lag ik krom van de hoofdpijn dus geen tv geziet.
Check!quote:Op maandag 22 november 2010 15:15 schreef Joene het volgende:
Woensdag RTL 7 20:30 Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
Gezellig J hadden we wel ff kennen twitteren !quote:Op maandag 22 november 2010 15:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ok ik lag krom van de buikpijn in bed dus heb ik ook gemist!
Stond niet echt hoog op m'n prio lijstje op dat moment J.quote:Op maandag 22 november 2010 15:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Gezellig J hadden we wel ff kennen twitteren !
Hier ook nietquote:Op maandag 22 november 2010 15:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Stond niet echt hoog op m'n prio lijstje op dat moment J.
Afgelopen paar woensdagen ook al toch? Moet binnenkort maar eens een marathon doen. Vind reclame e.d. toch wel bijzonder storend tijdens een (lange) film.quote:Op maandag 22 november 2010 15:15 schreef Joene het volgende:
Woensdag RTL 7 20:30 Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
Klopt afgelopen weken ook en ik zat ook al te denken aan een starwars weekendje.quote:Op maandag 22 november 2010 17:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Afgelopen paar woensdagen ook al toch? Moet binnenkort maar eens een marathon doen. Vind reclame e.d. toch wel bijzonder storend tijdens een (lange) film.
Die vreet je dan zelf maar op , ik eet trouwens iets wat niet veel beter is . Wittebonen in tomatensaus.quote:Op maandag 22 november 2010 17:43 schreef KingOfMars het volgende:
Geheel in lijn met het huidige kabinet staat de spruitjesstamppot reeds op het vuur!
ik weet prima wat ik misquote:Op maandag 22 november 2010 17:50 schreef KingOfMars het volgende:
Met spekjes, J. Je weet niet wat je mist!
Jij bent maf.quote:Op maandag 22 november 2010 17:53 schreef Tally het volgende:
Ik vind ze goor!
Maar ik vind het wel kleine cadeautjes die je mag uitpakken tijdens het schoonmaken
J kerel , als jij mij aan het spruitjes vreten krijgt dan moet je mee gaan doen aan master of topchefquote:Op maandag 22 november 2010 17:52 schreef KingOfMars het volgende:
Niet die van mij!.
Zelfs mijn vrouw, spruitjeshatert nummero uno lust ze zo.
Daar heb die wel een punt (whehehe) danquote:
2.quote:Op maandag 22 november 2010 18:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar heb die wel een punt (whehehe) dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |