Ik vind dat lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 13:32 schreef k_i_m het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen zijn die dat eten [ afbeelding ]
Met sausj?quote:Op maandag 22 november 2010 13:54 schreef Joene het volgende:
ik hou ook wel van een goeie mossel opzich.
Ik kan niet wachten om weer eens een goede mossel te proeven.quote:
Je moet maar zo denken: Hij heeft een kleinere p-nis.quote:Op maandag 22 november 2010 13:57 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed. Even een duur betaalde, BMW rijdende consultant uit de brand helpen die dacht dat een testje in de acceptatie omgeving niet nodig was én dacht dat copy/paste vanuit Excel een goede manier was om data een SQL database in te jagen... zucht.
Scriptkiddy to the rescue...
quote:Op maandag 22 november 2010 13:57 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed. Even een duur betaalde, BMW rijdende consultant uit de brand helpen die dacht dat een testje in de acceptatie omgeving niet nodig was én dacht dat copy/paste vanuit Excel een goede manier was om data een SQL database in te jagen... zucht.
quote:Op maandag 22 november 2010 13:57 schreef KingOfMars het volgende:
Dat idee heb ik wel vaker bij van die automatiseringsknakkers, beetje geheimzinnig doen over standaard knopjes om net te doen alsof alles heel moeilijk en uitdagend en autistbehoefend is.quote:Op maandag 22 november 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
Standaardtruukje natuurlijk om dubbele rows uit een table te krijgen maar als ik er Heel Erg Moeilijk over doet snapt [betreffende prutser] dat toch niet!
Cock(whehehe zie je het J) tail Whisky ?quote:
Ja die heeft zijn diploma's. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 22 november 2010 15:01 schreef KingOfMars het volgende:
Uiteraard T.
Je tech savvy collega lost dit fluitend op lijkt me.
Oh komt er nog star wars deze week btw .quote:
Goeie vraag! En dat stomme dansding is afgelopen toch?quote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh komt er nog star wars deze week btw .
Geen idee J. Ik kijk op zondag gewoon lekker wat anders dan vrouwlief en gisteravond lag ik krom van de hoofdpijn dus geen tv geziet.quote:Op maandag 22 november 2010 15:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Goeie vraag! En dat stomme dansding is afgelopen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |