Wie?!?! Ik??!?! Neuhquote:
Geen miss-bleutjes meer op het toilet dus?quote:Op maandag 22 november 2010 10:41 schreef Tally het volgende:
Ik kan me alleen wat beter inhoudenVoorheen MOEST ik echt.. Nu kan ik nog denken.. Ach.. Morgen dan!
Dat heb je mij niet zien tikken.quote:Op maandag 22 november 2010 10:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geen miss-bleutjes meer op het toilet dus?
Echt niet. Enige wat ik moet doen (als ik die vakantie krijg) is het huis verbouwen.quote:Op maandag 22 november 2010 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met als gevolg dat je het in december in je geplande vakantie alsnog moet doen?
Ah, je kunt mooi tijdens je zwangerschapsverlof wat aan het huis klussen ja? Tussen het in bad liggen en gymnastieken door.quote:Op maandag 22 november 2010 10:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt niet. Enige wat ik moet doen (als ik die vakantie krijg) is het huis verbouwen.
Maar ik krijg er een beetje de schijt van dat je zo lang moet wachten op zulke antwoorden.
Je kan godverdomme geen planning maken want je krijgt het onderhand een week van tevoren te horen of je nu wel of niet vrij ben.
Zelfde als met de zomervakantie. Al heeeeel lang aangevraagd en dan krijg je nog niets te horen, dus van tevoren boeken zou niet gaan.
Ware het niet dat ik het wel gedaan heb en hij mijn rug op kan als ik geen vrij krijg want dan ben ik er dus gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |