Ik snap het niet meerquote:Op woensdag 24 november 2010 09:02 schreef KingOfMars het volgende:
Gelukkig niet verwarrend ofzo, dit.
Gelukkig maarquote:
Hej geile gozertquote:
Jij voeldoet ook.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:23 schreef KingOfMars het volgende:
Voldoe ik ook of zeg je van mwah.
Like duh!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:28 schreef KingOfMars het volgende:
Oh dus ik ben gewoon een gebruiksvoorwerp voor je!
Ik zou zeggen wees eens creatief met een fototoestelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Nee ik denk dat dat een onderwerp is dat hij wel begrijpt aangezien hij zijn vrouw voor de zoveelste keer ongewenst zwanger heeft gemaaktquote:Op woensdag 24 november 2010 09:53 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry mar gaat dit nog steeds over je jesters?
En ze zijn nog groeiende J.quote:
Ja echtquote:Op woensdag 24 november 2010 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mwheheh, Hormonale Talie, voor al uw vasectomies.
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Buuuh. Zometeen eindpresentatie bij het Ministerie van LNV.
Hij heeft een schoorsteentje overgeslagen J. Duw 'm even mijn kant op!quote:
Eindpresentatie voor wat?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Buuuh. Zometeen eindpresentatie bij het Ministerie van LNV.
Je lijkt wel een slinkse rakker, J, jezelf verrijken met een sigaar uit andermans doos!quote:
Zo ben ik JK!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je lijkt wel een slinkse rakker, J, jezelf verrijken met een sigaar uit andermans doos!
(nofi, T).
En dan is er niet eens per ongeluk de 64 gig binnen gekomen?quote:
Wat moet ik met 64gb aan storage op een apparaat waar de gemiddelde APP geen 5mb groot isquote:Op woensdag 24 november 2010 11:42 schreef NJ het volgende:
[..]
En dan is er niet eens per ongeluk de 64 gig binnen gekomen?
64000/5 in plaats van 32000/5 apps installeren, natuurlijk. Sjees.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:45 schreef Joene het volgende:
Wat moet ik met 64gb aan storage op een apparaat waar de gemiddelde APP geen 5mb groot is
Films kijken.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat moet ik met 64gb aan storage op een apparaat waar de gemiddelde APP geen 5mb groot is
We moesten vanuit school een project doen waarbinnen we de gebruiksvriendelijkheid van een bepaalde website gingen testen. Vandaag moesten we dus onze bevindingen en adviezen presenteren.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Eindpresentatie voor wat?
Succes in ieder geval!
Ja mijn badpak past me niet meer!!!!!quote:
uh ?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, werkt dat direct message systeem ook in mijn geval?
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:35 schreef Tally het volgende:
Ik zit er best gezellig bij op mijn werkDoet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Ja, die van vanmiddag heb ik gemist.quote:
Niet dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:10 schreef Joene het volgende:
is kijken of we het ook uit kunnen zetten !
Dan kan dat wel weg ? ik vind dit dubbele wel een beetje overbodig cq nutteloos. Zolang ik "DE DATABASE SERVER" is druk message op mn screen krijgquote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat je niet naar een apart PM systeem hoeft?
Kan wat weg? Als je het niet wil gebruik je het toch niet? Tis net als op facebook. PM en Chat.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan kan dat wel weg ? ik vind dit dubbele wel een beetje overbodig cq nutteloos. Zolang ik "DE DATABASE SERVER" is druk message op mn screen krijg
PM en ik vind dat ze hier nu bij direct message even moeten doen dat het knopje alleen verschijnt als de user ook daadwerkelijk online isquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan wat weg? Als je het niet wil gebruik je het toch niet? Tis net als op facebook. PM en Chat.
ik heb vanavond al diverse keren gehad dat die te druk is ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik krijg nooit database berichten?
Hij wordt anders afgeleverd als de user online komtquote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Joene het volgende:
[..]
PM en ik vind dat ze hier nu bij direct message even moeten doen dat het knopje alleen verschijnt als de user ook daadwerkelijk online is
Ah dat wist ik niequote:Op woensdag 24 november 2010 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij wordt anders afgeleverd als de user online komt
Je bent niet de enige!quote:
vast wel!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Joene het volgende:
Zou je er ook een ban op kenne krijge swets ?
Als het goed is staat een ban in het PM-systeem gelijk aan een ban op de chat. Alleen ik kan niet zien of jij een ban hebt op de PM of er gewoon via de database niet in kan.quote:
Als ik naar PM ga krijg ik iig een dikke melding dat ik geen toegang meer heb. Maar de chat werkt welquote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Als het goed is staat een ban in het PM-systeem gelijk aan een ban op de chat. Alleen ik kan niet zien of jij een ban hebt op de PM of er gewoon via de database niet in kan.
Die netwerkadapters werken prima! Super bedankt! Ik ben er onwijs blij mee!quote:
Ik zit al de hele ochtend met mijn "leuke" collega die steeds domme (werk) vragen stelt.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:56 schreef Joene het volgende:
ik vind het gewoon een kutdag anders.
Mja het is er zo eentje die dan uit zijn vel zou springen.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:09 schreef Joene het volgende:
Waarom noem je ze naamik zou hem gewoon Eitje dan wel eikel noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |