Nee ik denk dat dat een onderwerp is dat hij wel begrijpt aangezien hij zijn vrouw voor de zoveelste keer ongewenst zwanger heeft gemaaktquote:Op woensdag 24 november 2010 09:53 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry mar gaat dit nog steeds over je jesters?
En ze zijn nog groeiende J.quote:
Ja echtquote:Op woensdag 24 november 2010 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mwheheh, Hormonale Talie, voor al uw vasectomies.
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Buuuh. Zometeen eindpresentatie bij het Ministerie van LNV.
Hij heeft een schoorsteentje overgeslagen J. Duw 'm even mijn kant op!quote:
Eindpresentatie voor wat?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Buuuh. Zometeen eindpresentatie bij het Ministerie van LNV.
Je lijkt wel een slinkse rakker, J, jezelf verrijken met een sigaar uit andermans doos!quote:
Zo ben ik JK!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je lijkt wel een slinkse rakker, J, jezelf verrijken met een sigaar uit andermans doos!
(nofi, T).
En dan is er niet eens per ongeluk de 64 gig binnen gekomen?quote:
Wat moet ik met 64gb aan storage op een apparaat waar de gemiddelde APP geen 5mb groot isquote:Op woensdag 24 november 2010 11:42 schreef NJ het volgende:
[..]
En dan is er niet eens per ongeluk de 64 gig binnen gekomen?
64000/5 in plaats van 32000/5 apps installeren, natuurlijk. Sjees.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:45 schreef Joene het volgende:
Wat moet ik met 64gb aan storage op een apparaat waar de gemiddelde APP geen 5mb groot is
Films kijken.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat moet ik met 64gb aan storage op een apparaat waar de gemiddelde APP geen 5mb groot is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |