quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
ST, daar ben ik al 3 dagen in bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en je doet het zoooo goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Pas ik ook tussen jouw borsten taartje?quote:
als je maar niet voor het boekje gaat liggenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pas ik ook tussen jouw borsten taartje?
wie nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik op mijn rug lig past heel Utrecht er tussenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Met je grote hoofd nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga de blijde boodschap verkondigen op het Centraal Stationquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik op mijn rug lig past heel Utrecht er tussen
Ik kan er alleen even niet komenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de blijde boodschap verkondigen op het Centraal Station
Is me nog nooit opgevallenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik op mijn rug lig past heel Utrecht er tussen
En wat is dan je geboorte datum?quote:
Nee, jij hebt me dan ook nog nooit bh-loos op mijn rug zien liggenquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij hebt me dan ook nog nooit bh-loos op mijn rug zien liggen
Jouw tieten mogen op de foto volgende week hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij hebt me dan ook nog nooit bh-loos op mijn rug zien liggen
Aah, gelukkig maar, daar komen ze namelijk nooit opquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Jouw tieten mogen op de foto volgende week hoor
Ikke weet het nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat weet je.
Heb je zelfs gemeet
En ti's meerdere keren gezegd.
25?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat weet je.
Heb je zelfs gemeet
En ti's meerdere keren gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |