Ik heb tot nu toe altijd gecouchsurft met mijn vriendin en dit gaf totaal geen problemen eigenlijk. Ik heb zelf wel vaker stelletjes gehost, maar lijkt mij totaal geen probleem of verschil met vrienden of mensen in hun eentje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:00 schreef Stefanovic83 het volgende:
Wat is jullie ervaring met couchsurfen met zijn 2en? Ik ga samen met mijn vriendin lowbudget naar Australië dus af en toe een couch meepakken kan interessant zijn. Kan me alleen indenken dat je lastig iets voor 2 personen vind en de gastheer liever 2 vrienden ofzo heeft dan een stelletje..
Je mag wel een weekendje bij mij op de bank logeren hoor!quote:Op maandag 29 augustus 2011 06:06 schreef liesje1979 het volgende:
Een tijdje terug al een account aan gemaakt, maar ik sta nog steeds op no couch en heb er ook nog geen gebruik van gemaakt. Ik zou best graag een weekendje weg willen en mijn budget is niet enorm dus het zou een uitkomst zijn.
Maar aan de andere kant heb ik ook weer niet heel veel te bieden dan een bank of een los matras in de woonkammer, en ik heb 2 katten en ik rook.
En liften, als vrouw alleen? Dat vind ik misschien nog wel enger.
Een gastheer heeft het liefst een lekker en gewillig wijf natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:00 schreef Stefanovic83 het volgende:
Wat is jullie ervaring met couchsurfen met zijn 2en? Ik ga samen met mijn vriendin lowbudget naar Australië dus af en toe een couch meepakken kan interessant zijn. Kan me alleen indenken dat je lastig iets voor 2 personen vind en de gastheer liever 2 vrienden ofzo heeft dan een stelletje..
Truequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een gastheer heeft het liefst een lekker en gewillig wijf natuurlijk.
Zonder gein: heb er weinig ervaring mee en al helemaal niet bij blijven slapen. Wel mensen ontmoet van CS en dat was leuk. De evenementen lijken me minder, maar da's puur op basis van mijn eigen inschatting en wat ik hoor van anderen, aangezien ik er zelf nog niet op af ben gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |