abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88906464
Hallo iedereen sinds een paar weken woon ik niet meer thuis,we hbben bij mij moeder thuis 3 katten 2 daarvan zijn van mij en houden graag van buiten zijn maar gister heeft mijn moeder vertelt dat zij die kat in de bossen bij een boerderij neergezet heeft omdat zij snacht na binnen en buiten liep en daardoor kon mijn moeder niet slapen en ze heeft ook nog een stress periode dat ze niet dacht wat ze deed,ze heeft mijn beste maatje gewoon gedumpt 4 a 5 km verderop.
en vraag me toch wel af of er een kans is dat ze terug komt ik ben al weze zoeken daar in die bossen maar niks morge weer proberen.
ben echt verdrietig over want ik heb mij kat toen ze kitte was gered van de dood uit een riool put en zij komt ook alleen na mij toe voor aandacht of eten de rest vertriuwd zij niemand.
ik zla het mijn moeder nooit vergeven het heeft echt een impact veroorzaakt bij mij

(sorry voor de spelfouten)
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:16:41 #2
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_88906531
Jezus. Dat was eerst mijn reactie op de spelfouten, maar uiteindelijk toch ook wel op de inhoud. Zoiets kun je echt niet doen. Ik weet niet op welke afstand katten de weg terug kunnen en zullen vinden, dus ook niet wat de kans is dat 'ie nog terugkomt. Sterkte ermee in elk geval...
*Think outside the box*
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:31:10 #3
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_88907050
OMFG...

Ik zou toch maar in de buurt van de boerderij even gaan zoeken (en roepen). Het goede nieuws is dat een poes zichzelf prima zal redden een aantal dagen!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_88907387
OMFG! dat doe je toch niet? Breng het beestje dan naar een asiel.

Anyhoes, is het beestje voorzien van een chip? Dan kan je via een dierenarts het beestje als vermist opgeven. Als ze gevonden word, en ze scannen de chip, zien ze dat ze van jou is!

De kat zal zichzelf wel redden, maar 5 km is wel ver. Ik zou inderdaad in de buurt gaan kijken. En met iets bekends, je sleutelbos, voerbakje oid.
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_88907467
Haha, je moeder is gek!
Bekijk het zo, er is meer kans dat je poes de weg terug vindt dan wanneer je moeder haar in de magnetron had gedaan! Succes!
pi_88907591
Als die katten echt willen vinden ze de weg wel weer terug naar huis.

Toen we veertig kilometer verhuisd waren aantal jaren terug zijn de katten meerdere keren weer naar het oude huis terug gelopen.
pi_88907939
Even een open deur intrappen, maar je brengt de kat toch wel ergens anders onder als je 'm vindt hè? En de andere twee zou ik ook nog even heroverwegen.
pi_88908352
:{
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_88909559
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:31 schreef ElisaB het volgende:
Het goede nieuws is dat een poes zichzelf prima zal redden een aantal dagen!
Spelfout gevonden? Boeit me niet.
pi_88909763
hee tnx voor de comments,alsik lees dat de katten 40 km lopen om na de oude huis te gaan opzoeken geef me weer hoop,en ja ik neem de katten mee na mijn nieuwe adress.
en ja mijn moeder is gek wat ze heeft gedaan en ze heeft ook veel spijt maar of haar soijt in daden zullen veranderen betwijfel ik het maar 2 ding is zeker ik vergeef haar dat nooit })
pi_88912638
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:35 schreef loperzok het volgende:ik lees dat de katten 40 km lopen om na de oude huis te gaan
Dat kan toch nooit? Kom op zeg 40 km! Hoe kunnen ze dat nou weten, lijkt mij onmogelijk, verbeter me aub als ik fout zit.
pi_88912951
Je moeder heeft je kat dus gewoon gedumpt zoals men een hond aan een boom bindt voor een vakantie. Heel fijn en een echte dierenliefhebber. :{ Hou het asiel in de gaten en geef het aan bij Amivedi en probeer in het gebied waar de kat moet zitten het signalement van je kat te verspreiden en hoop op het beste want dat je kat in een vreemd gebied zo weer even naar huis loopt lijkt me sterk. En zet die kat alsjeblieft niet weer terug in dezelfde situatie want dan kun je binnen de kortste keren weer in dat bos zoeken.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_88929351
Heb je je kat al als vermist aangemeld bij amivedi? http://www.amivedi.nl/ Dat is de eerste website waar mensen gaan zoeken als ze je kat zouden vinden.
Je zou ook bij het dierenasiel of de dierenbescherming een vangkooi kunnen lenen. leg er een door jou gedragen truitje in, en geen voedsel, dan is de kooi interessant voor jouw kat maar niet voor vreemde dieren.
pi_88931789
Ben je al op die plaats gaan zoeken?
pi_88933213
quote:
Dat kan toch nooit? Kom op zeg 40 km! Hoe kunnen ze dat nou weten, lijkt mij onmogelijk, verbeter me aub als ik fout zit.
Bij dezen dan: Je zit fout.

Onze kater Asterix (God hebbe zijn ziel) is drie keer van het nieuwe huis in Drenthe naar het oude in Groningen gelopen, en de derde keer is hij door de oude buren geadopteerd.
pi_88981317
mijn neef zijn kat heeft het ook gedaan.
neef was paar weken van huis na een grote verhuizing.
is van harlingen naar sneek gelopen.
helaas was hij daarvan zo versleten dat hij is overleden bij de mensen die hem opgevangen hebben.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_89140248
hmm, mijn kat staat wel atijd voor de verkeerde achterdeur als hij even buiten is geweest, maar dat kan misschien komen doordat hij eigenlijk een binnenkat is?

succes met zoeken in elk geval!
  donderdag 25 november 2010 @ 16:33:17 #18
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_89140379
Wat al gezegd wordt inderdaad, als de kat terug wil komen zou het in principe moeten lukken.

Ik zou je moeder 5 kilometer verderop uitzetten en kijken of ze terug komt.
pi_89140512
- edit: onnodige zinloze toevoeging aan dit prachtige topic :{ -

[ Bericht 81% gewijzigd door ElisaB op 25-11-2010 16:42:29 ]
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2010 @ 16:39:51 #20
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_89140695
Kat al teruggevonden/moeder al aangegeven voor dierenmishandeling?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_89142063
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 04:42 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Bij dezen dan: Je zit fout.

Onze kater Asterix (God hebbe zijn ziel) is drie keer van het nieuwe huis in Drenthe naar het oude in Groningen gelopen, en de derde keer is hij door de oude buren geadopteerd.
Ok! Wonderbaarlijk.
pi_89144803
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:36 schreef larry_flynt het volgende:
- edit: onnodige zinloze toevoeging aan dit prachtige topic :{ -
W-T-F Hij/zij/het moet gewoon op taalcursus gaan! Nondeju!!! Vuile censuur!

Ps: Pracht topic :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')