Ben jij stiekem een tweeling broer van mequote:Op maandag 29 november 2010 16:47 schreef OMG het volgende:
Na de game te hebben uitgespeeld, heb ik het nu maar opgegeven wat betreft andere achievements. Om de haverklap loopt alles vast. Ik was wat overgebleven locaties aan het ontdekken om op m'n map te krijgen, vervolgens liep ik vanuit het Great Khans kamp richting daar waar wat deathclaws zitten, pats-boem, alles liep vast. Xbox aan en uit, savegame vanuit hetzelfde punt, 5 minuten later liep weer alles vast. Xbox uit, een paar uur later exact hetzelfde verschijnsel op dezelfde locatie. Geen idee of het nu aan de locatie of m'n save game ligt, maar het haalt wel alle lol uit het spel. Hoe tof ik Fallout ook vind, het begint nu redelijk onspeelbaar te worden, vooral wat betreft de achievements waar ik gewoon door de wasteland wil grinden om 10,000 damage met wat dan ook te krijgen.
Als er eens een update verschijnt waar flink wat fixes in zitten wat betreft vastlopen en onafmaakbare quests en dergelijke zal ik weer eens verder kijken. Of wanneer die DLC verschijnt. Tot die tijd houd ik me wel bezig met Fable 3.
Dat valt op zich wel mee als je een beetje fatsoenlijke armor draagt.. En sneaken werkt beter dan naar gasten toerennenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:52 schreef Eenskijken het volgende:
Lijkt me een bug idd.
Iemand ervaring met een Melee karakter? Ik wil het wel proberen maar lijkt me onmogelijk eerlijk gezegdAls je naar Legion of NCR gasten moet rennen ben je toch al lang afgeschoten voordat je uberhaupt in de buurt bent?
Maar zo'n laatste missie dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee als je een beetje fatsoenlijke armor draagt.. En sneaken werkt beter dan naar gasten toerennen
In NV heb ik het eigenlijk nog niet geprobeerd, maar in FO3 heb ging het best goed, en men zegt dat in NV melee veel sterker is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Maar zo'n laatste missie dan?Daar zeg je me iets, het is niet onmogelijk, tenzij je natuurlijk een ventje hebt die endurance op 4 heeft en str op 8 bij wijze van spreken. Ik weet niet of je Hardcore mode speelt? Anders mot je telkens sneaken achter die zakken, en ze naar je toe laten komen. en anders stimpaks / buffout en weet ik veel wat voor meuk slikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDE is geen 'tank' companion, hij is er vooral voor perception, is mijn indruk in ieder geval.quote:Op maandag 29 november 2010 00:22 schreef speknek het volgende:
Zijn bij jullie de companions ook volstrekt waardeloos? EDE ging om de haverklap dood dus die heb ik maar gedumpt, maar Rex is echt niks beter. Vier geckos zijn al teveel gevraagd.
Hele irritante bug van die sacrifice chamber.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:16 schreef numero_uno het volgende:
Gisteren ook iets vreemds gehad.
Ik was lekker in Vault 11 aan het sjonnen toen ik de Sacrificial Chamber inging. Niks aan de hand aangezien ik lekker bepakt en bezakt was met pulse grenades en de pulse gun. (leuk stukje trouwens hoe ze je je dood inpraten)
Daarna opeens natuurlijk de sacrifice op mijn donder gekregen, alles verslagen en toen.... opeens The House always wins I gefaald.![]()
Nou ja, dan maar richting Yes Man of Legion (NCR al gehad). Ik naar het Fort hobbelen om daar aan de gang te gaan, toen ik in die ondergrondse bunker was zie ik opeens Mr. House en krijg ik The House always wins II opeens weer terug, nou ja het zal wel. Daarna het robotleger geupgrade om vervolgens naar de Lucky 38 te gaan om me even te melden, waren opeens alle robots vijandig![]()
Conclusie ik snap er geen bal van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:32 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Hele irritante bug van die sacrifice chamber.
D'r is wel een soort van fix voor, al lost dat niet al je problemen op. Iig wel de hostile bots op de strip. Werkt alleen op PC aangezien je console nodig hebt.tja, ik speel nou eenmaal op de 360SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ik heb nog een oude save van vlak ervoor dus het komt wel goed.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:32 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Hele irritante bug van die sacrifice chamber.
D'r is wel een soort van fix voor, al lost dat niet al je problemen op. Iig wel de hostile bots op de strip. Werkt alleen op PC aangezien je console nodig hebt.gelukkig nooit gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
Ik zei tegen hem dat hij even op moest rotten omdat ik met Boone rond wilde lopen. Daarna was hij opeens nergens te bekennen. Misschien dat hij onderweg door een Super Mutant kapot is geknald ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:05 schreef Xlarge het volgende:
Ben ik de enige de Raoul als compagnon hebt ?
Ik hoor iedereen over Boone en Ed-e,
Is Raoul dan zo'n slechte ?
Hij is ondertussen een beetje mijn maat geworden, plus ik zie er zo goed uit naast hem .
Heb je 'm terug laten gaan naar Novac, of heb je 'm laten wachten ergens? Als je ze laat wachten kan je ook geen nieuwe companions meenemen, dus miss reageert de Legion gewoon alsof je hem bij je hebt..quote:Op woensdag 1 december 2010 14:19 schreef jimjim1983 het volgende:
gvd, zelfs als ik Boone achterlaat word ik nog afgeslacht in dat kamp van caesar
Als je op de PC speelt kan je dr met een console command naast je laten spawnen.. Volgens mij is het dan niet de 'echte' tho, dus dan ben je wel alle items die ze draagt kwijt.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:37 schreef numero_uno het volgende:
Ah, het bekende companion probleem.
Ik wil Arcade weer even meenemen ivm Auld Lang Syne quest, maar ergens heb ik Veronica nog staan en geen idee waar dat wijf is gebleven. Veronica is verrekte handig in Vaults
Als je hem op de pc speelt, heb je toch onderhand die nieuwe patch wel die laat zien waar je companions zijn?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:21 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je op de PC speelt kan je dr met een console command naast je laten spawnen.. Volgens mij is het dan niet de 'echte' tho, dus dan ben je wel alle items die ze draagt kwijt.
Ik neem toch aan dat je via steam speelt, dus dan wordt F:NV automatisch gepatcht als je je aanmeldt.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:09 schreef Jeff89 het volgende:
Ik volgens mij nietHeb geen last van bugs (niets echt ergelijks iig) dus ik wacht lekker met patchen tot het nodig is.. Draai nu 1.02 ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |