Moeilijkheid omhoog schroeven dan maar?quote:Op zondag 28 november 2010 22:42 schreef SnuggLe het volgende:
[...]
Heb het idee dat als je level 24-25 bent je echt alles aan kunt. Vechten is niet echt moeilijk meer. Ja, Ceasars tent binnenkomen eventjes, maar dan nog.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Kom niet in het verhaal. Even een voorbeeld. Ik moet met de man met de zonnebril in Helios one. Ik voer mijn opdracht uit en ineens is de NCR tegen mij. WTF. Ik voer toch uit de opdracht uit die mij gegeven is? Ik laat de NCR leven, en geef power aan the strip en nog een locatie.
[...]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speel hem dan liever drie keer uit met verschillende characters op verschillende manieren, dan om drie keer het einde te halen met hetzelfde character.quote:Op zondag 28 november 2010 23:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb de eerste keer voor de NRC gekozen.
Ben nu bezig met ceasar way, daarna mr house
Meedere savegames ftwDoe eens niet.
Die "kleine" neem ik nooit mee, boone en veronica vind ik best helpful. Geef ze ook armor, dat scheelt heel veel!quote:Op maandag 29 november 2010 00:22 schreef speknek het volgende:
Zijn bij jullie de companions ook volstrekt waardeloos? EDE ging om de haverklap dood dus die heb ik maar gedumpt, maar Rex is echt niks beter. Vier geckos zijn al teveel gevraagd.
fuuu, die moet ik ook nog een keer kopenquote:Op zondag 28 november 2010 22:42 schreef SnuggLe het volgende:
En volgensmij zijn de implants bijna op.
geen mark of caesar gekregen op de strip?quote:Op maandag 29 november 2010 15:50 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zit een beetje vastmoet voor een paar missies naar t fort van die caesar toe maar ben daar 'vilified' dus word meteen aangevallen. kan me wel vermommen maar als ik dan in de tent kom komen er alsnog iets van 5 man en 2 honden op me af rennen en ga ik vrijwel meteen dood
ben nu level 21 en krijg ze ook niet snel genoeg dood. ben nu maar sidemissies aan t doen om te levelen en hopelijk een beter wapen oid te vinden want anders kom ik echt niet verder.
tenzij iemand een gouden tip heeft?
Op normal raken ze idd alleen unconscious.quote:Op maandag 29 november 2010 08:15 schreef speknek het volgende:
Speel je op normal of op hardcore?
edit- want mijn vriendin's companions gaan ook nooit dood, maar die speelt op normal.
geen idee, wat is dat?quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef wise het volgende:
[..]
geen mark of caesar gekregen op de strip?
http://fallout.wikia.com/wiki/Mark_of_Caesarquote:
ah thanks, ik zie dat:quote:Op maandag 29 november 2010 16:48 schreef wise het volgende:
[..]
http://fallout.wikia.com/wiki/Mark_of_Caesar
dan worden je zonden weggehaald en kan je caesar bezoeken zonder neergeschoten te worden.
achso, achso, achso.quote:Caesar's Legion may still be hostile towards the player, even when carrying the Mark of Caesar. This occurs when the PC travels with a companion that is hostile towards the Legion (I.E. Craig Boone).
Ik verdenk hem er nog steeds van dat hij Miguel uit de weg heeft geruimdquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:05 schreef Xlarge het volgende:
Ben ik de enige de Raoul als compagnon hebt ?
Ik hoor iedereen over Boone en Ed-e,
Is Raoul dan zo'n slechte ?
Hij is ondertussen een beetje mijn maat geworden, plus ik zie er zo goed uit naast hem .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |