quote:Op zondag 21 november 2010 14:45 schreef Pek het volgende:
[..]
Er zijn drie specifieke plekken waar je naar toe moet en er is bepaalde dialoog nodig, om de quest te triggeren.
Pas op!! Enorme spoiler!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
Je moet eerst Boone wegsturen voordat je Cass als follower kan krijgen. En je moet de quest volmaken dat ze haar caravan verkoopt.quote:Op maandag 22 november 2010 11:01 schreef SnuggLe het volgende:
Cass krijg ik trouwens niet losgeweekt als companion. Zit nog steeds met Rex en Boone.
Die onzichtbare muren ergerde ik mij ook wel aan!quote:Op maandag 22 november 2010 14:55 schreef OMG het volgende:
Oh, en naast dat ik Cazadors kutbeesten vond (inmiddels niet meer met een ballistic fist), heb ik nu een nieuwe frustratie gevonden... onzichtbare muren. Bergen en heuvels die lang niet stijl genoeg zijn om er niet tegenop te kunnen lopen, maar waar ze je omheen dwingen terwijl je de locatie waar je heen moet (bijna) kunt zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 november 2010 15:39 schreef RickoKun het volgende:
Trouwens even een vraagje die een beetje hierin door gaat:
Dat figuur wat voor de lucky 38 staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op maandag 22 november 2010 15:55 schreef Pek het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op maandag 22 november 2010 16:06 schreef Silv het volgende:
[..]
Dan kan het ook een bug zijn dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op maandag 22 november 2010 15:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Wanneer dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb in mijn 2de playthrough er extra hard op gelet en heb haar toen ook niet eerder gezien (totdat ik dus weer bij het lucky kwam, waar ze ook ineens tevoorschijn kwam
) Ach nouja, inderdaad vast wel een bugje!
quote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wanneer dan?Ik heb in mijn 2de playthrough er extra hard op gelet en heb haar toen ook niet eerder gezien (totdat ik dus weer bij het lucky kwam, waar ze ook ineens tevoorschijn kwam
) Ach nouja, inderdaad vast wel een bugje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op maandag 22 november 2010 22:31 schreef Jeff89 het volgende:
Revolvers zijn mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die drie linkse zijn gewone wapens. (onderste screen)quote:Op maandag 22 november 2010 22:32 schreef larry_flynt het volgende:
Waar vinden jullie al die mooie wapens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ammo is zo ongelofelijk schaars, niet erg praktisch daarom.quote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef Silv het volgende:
Ranger Sequoia is echt een van de tofste wapens van het spel naar mijn mening.
Dat vind ik zo genaaid, 1 maand geleden had ik het gekocht voor 60 euroquote:Op maandag 22 november 2010 18:04 schreef msnk het volgende:
Consumenten adviesprijs is gedaald naar 40 euro, sowieso PS3 versie, dat worden leuke prijzen bij webshops
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |