Mij is het net een keer gelukt om een mijn op te zoeken en te dis armen toen ik hem hoorde. Heb wel explosive skill 90... Maar idd, het lijkt veel sneller te gaan. Eigenlijk wel realistischer.quote:Op zondag 21 november 2010 12:12 schreef Jeff89 het volgende:
*tweet**tweet**BAM*
Ligt het aan mij of knallen die mijnen ook veel sneller in NV? In FO3 kon je altijd op je gemak wachten, of dat ding nog even opzoeken en uitzetten. Als je nu een mijn hoort, en je ziet hem niet liggen ben je sowieso de lul is mijn ervaring
Je kan ze ook wel oppakken, als je ze ziet.quote:Op zondag 21 november 2010 12:41 schreef DeeCruise het volgende:
Mijnen gaan volgens mij niet sneller, kan ze gewoon oppakken... Wel hebben ze sommige mijnen verborgen onder een hoopje zand. Dan ben ik dus wel gewoon te laat
Dat bedoelde ik ook. Volgens mij is de tijd exact hetzelfde, maar de blast-radius van de mijnen gewoon groter, daardoor heb je niet genoeg tijd om op een veilige afstand te raken..quote:Op zondag 21 november 2010 12:45 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Je kan ze ook wel oppakken, als je ze ziet.
In FO3 was het zo dat als je een mijn hoorde en rond ging kijken je dan vaak nog tijd had om hem onklaar te maken. In NV werkt dat bijna nooit.
Tja, als die "Light footed"perk er gewoon inzit (of hoe die ook heet) dan heb je er geen last vanquote:Op zondag 21 november 2010 13:38 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Volgens mij is de tijd exact hetzelfde, maar de blast-radius van de mijnen gewoon groter, daardoor heb je niet genoeg tijd om op een veilige afstand te raken..
De verborgen mijnen zijn bloedirritant, maar ik vind het een hele coole toevoeging.
Als je ze hebt aangeschaft, en ze zijn geschikt voor een van je wapens die je in je bezit hebt. (best belangrijkquote:Op zondag 21 november 2010 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
Vast een heel stomme vraag, maar hoe krijg ik de weapon mods op mijn wapen
Thx, het is gelukt, al speel ik op de pc. Het was meer lezen ook nogquote:Op zondag 21 november 2010 13:54 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Als je ze hebt aangeschaft, en ze zijn geschikt voor een van je wapens die je in je bezit hebt. (best belangrijk)
Dan moet je via je pipboy je gewenste wapen selecteren en dan op een van de shoulderbuttons rammen. Weet even uit mijn hoofd niet welke. Staat er wel bij in je pipboy "Mod R2" oid.
Welke mod wil je installeren?
Mmh, ja niet iedereen heeft een PS3 natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx, het is gelukt, al speel ik op de pc. Het was meer lezen ook nog
Ik heb op de trail carabine een scope gezet en op een hunting rifle een scope en extended magazine oid.quote:Op zondag 21 november 2010 14:01 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Mmh, ja niet iedereen heeft een PS3 natuurlijkMooi dat het gelukt is
Wat heb je gemod?
Hou ED-E gewoon lekker bij je en ga spelen, de quest komt vanzelf op gang als je met verschillende mensen praat.quote:Op zondag 21 november 2010 14:14 schreef Georges het volgende:
Ik heb sinds kort E-DE, die vliegende robot. Had 'm in mijn eerste playthrough niet opgemerkt.
Leuk ding en erg handig in outdoor areas dankzij die sense perk, maar ik krijg de quest van hem niet aan de gang.
Ik heb met John Nash in Primm gesproken maar dat schoot niet op, er kwam geen quest in beeld.
Iemand al zelfde probleem gehad?
Er zijn drie specifieke plekken waar je naar toe moet en er is bepaalde dialoog nodig, om de quest te triggeren.quote:Op zondag 21 november 2010 14:14 schreef Georges het volgende:
Ik heb sinds kort E-DE, die vliegende robot. Had 'm in mijn eerste playthrough niet opgemerkt.
Leuk ding en erg handig in outdoor areas dankzij die sense perk, maar ik krijg de quest van hem niet aan de gang.
Ik heb met John Nash in Primm gesproken maar dat schoot niet op, er kwam geen quest in beeld.
Iemand al zelfde probleem gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Nice, Goed voor de sneak skills/killsquote:Op zondag 21 november 2010 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb op de trail carabine een scope gezet en op een hunting rifle een scope en extended magazine oid.
met zon computer zou ik voor console gaan, maar op pc heb je mods wat toch wel veel lol aan het spel gaat voegen (zeker later), dus dan ps3/360quote:Op zondag 21 november 2010 19:53 schreef msnk het volgende:
- Geen Fallout 3 gespeeld, zal ik gewoon meteen beginnen met New Vegas (ivm evt verhaallijn)
- PC (3 jaar oud, 8800GTS 512), X360 of PS3? Waar komt 't spel het meest tot zijn recht uit jullie bevindingen?
Wil het spel graag voor vannacht bestellen vanwege grote kortingsactie
Bvd
Dat er geen console op de consoles isquote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Jeff89 het volgende:
Als je PC het trekt zou ik sowieso daarvoor gaan, want je hebt gewoon echt een console nodig, en fan-made patches zijn ook ideaal, met oog op de vele bugs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |