En dan samen met Richcalibier klagen over vastlopers, bugs en hangups zeker?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:55 schreef RobBor het volgende:
Dan koop je toch gewoon een xbox Jeff
anyhow, ik neem niet aan dat ze daarmee co-op impliceren?
Volgens The Vault heeft Boone 10 ST, ga er vanuit dat dat correct is.quote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef Pek het volgende:
[..]
Toch klopt dat niet. Als je Boone's stats bekijkt heeft hij 5 strength, veel te weinig om de AM goed te kunnen handelen (8 ST)
AM is gewoon erg gaaf, veel vuurkracht, long range, zwaar wapen enz. Ik heb het zelf niet zo op energy weapons, vind het eerlijk gezegd nogal onzinnig en onrealistisch. Ik snap wel dat de Fallout setting niet helemaal realistisch is maar energy weapons vind ik een brug te ver.quote:Op maandag 6 december 2010 17:42 schreef HAL9000S het volgende:
Iedereen is lyrisch over die A-M Rifle maar de YCS/186 heeft een hogere dmg/attack, een hogere DPS, een dubbele critical hit range, een maximum ceiling van 76% itt de 38% van de A-M rifle, ammo die goedkoop is en veel voorkomt en een strenght requirement van 5 ipv 8.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
co-op zou wel tof zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:15 schreef Jeff89 het volgende:
Het lijkt me zeeeeer onwaarschijnlijk dat Fallout ineens een multiplayer game zou worden. Vooral omdat Bethesda al sinds Morrowind benadrukt dat de mate van diepgang die zij in hun gamewerelden willen niet haalbaar is in een MMO setting..
Ik ben er wel hard mee bezigquote:Op woensdag 8 december 2010 15:54 schreef numero_uno het volgende:
Is er al iemand trouwens die het hele Wasteland heeft uitgemoord?
Dit schijnt op 1 persoon na te kunnen
Ik haalde het uit de G.E.C.K., maar ik zal wel scheel gekeken hebbenquote:Op woensdag 8 december 2010 01:19 schreef Georges het volgende:
[..]
Volgens The Vault heeft Boone 10 ST, ga er vanuit dat dat correct is.
http://fallout.wikia.com/wiki/Craig_Boone
Fuckin' veel mensenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:03 schreef RobBor het volgende:
[..]
Ik ben er wel hard mee bezig
Caesars legion is niet meer, en the great khan ook niet meer. ( ik wil wel een beetje op volgorde iedereen eruit werken)
Wie blijft er dan over????
hmmm met 2 bottlecap mines rent ie niet meer zo hardquote:Op woensdag 8 december 2010 20:08 schreef SnuggLe het volgende:
Pfff...ben nu op Hoover Dam na een week niet gespeeld te hebben, en zit nu in het Legion-kamp. Komt ineens die opperrrrrr-legion-meneer. Die is wel heel pittig.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door 67Impala op 09-12-2010 10:33:41 ]
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:27 schreef 67Impala het volgende:
Vandaag Fallout NV op 100% halen![]()
Alleen nog even via Yes Man uitspelen...
Gister overigens voor mij weer een nieuwe Bug gevonden.maar niet eens een hoertje genueckt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb gisteren maar even the white glove society uitgemoord
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
Mjah dan moet ik alles even opnieuw gaan spelen, want dan mag ik eerst even wat betere inkopen gaan doen voor dit stuk 'endgame'; veel meds, goed armor, veel ammo en heel heel veel ruimte over om alle shizzle mee te nemen die je vindt (veel thermic lances en andere dingen die veel caps waard zijn).quote:Op donderdag 9 december 2010 08:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
hmmm met 2 bottlecap mines rent ie niet meer zo hard
Ik vind het wel jammer dat de Dart-Gun uit F3 er niet meer is. Het ideale wapen tegen Deathclaws
Ik zou niet teveel meesjouwen. Zelf neem ik alleen een LMG mee, 3 bottlecap mines en reinforced combat armor. Marksman Rifles vind ik genoegquote:Op donderdag 9 december 2010 10:57 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Mjah dan moet ik alles even opnieuw gaan spelen, want dan mag ik eerst even wat betere inkopen gaan doen voor dit stuk 'endgame'; veel meds, goed armor, veel ammo en heel heel veel ruimte over om alle shizzle mee te nemen die je vindt (veel thermic lances en andere dingen die veel caps waard zijn).
Gebruik namelijk nooit echt mines en dat soort dingen. Moet ik ze even aanschaffen en daar droppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |