quote:Op woensdag 1 december 2010 19:21 schreef Jeff89 het volgende:
Laten we zeggen dat ik nog niet via Steam speel
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:40 schreef Jeff89 het volgende:
Heb m gelijk maar besteld. Stond toch al in de planning, maar hij is ook spotgoedkoop zie ik nuIk overweeg gewoon om een tientje extra over te maken naar Bethesda
Dat is Fallout 3quote:Op woensdag 1 december 2010 21:21 schreef STING het volgende:
Ok, 's nachts door een plaatsje genaamd Minefield lopen, is niet goed voor je gezondheid
Ik kwam anders een plek tegen wat behoorlijk veel weg had van een minefield...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:05 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik kwam anders een plek tegen wat behoorlijk veel weg had van een minefield...Eens, maar geen hoogbejaarde sniper die je vanaf belachelijk ver al een kogel door je kop schietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Dat viel wel mee.. Maar weet je hoe lang het duurde voor ik er achter kwam dat hij degene is die al die autos laat ontploffen?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:12 schreef Pek het volgende:
[..]
Eens, maar geen hoogbejaarde sniper die je vanaf belachelijk ver al een kogel door je kop schiet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij hoefden ze de hond niet terugquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:56 schreef jimjim1983 het volgende:
heb nu Boone en Rex achter me aanlopenmocht m nog ff lenen, denk dat ik gewoon nooit meer terug ga naar de kings
Hier krijg ik bij Gun Runners ook niets bijzonders voorgeschoteld.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef 67Impala het volgende:
Vanaf wanneer krijgt de Vendertron bij de Gun Runners eigenlijk eindelijk is boeiende wapens. Ik ben voor mijn algemene save game zwaar aan het exploren gedaan en heb nu eigenlijk alle main quests open staan. Ben inmiddels lvl 22 maar de Vendertron heeft nog steeds geen boeiende wapens. Iemand een idee?
Er zijn gewoon niet echt boeiende wapens beschikbaar bij de Gun Runners. Gewoon standaard wapens in perfecte staat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef 67Impala het volgende:
Vanaf wanneer krijgt de Vendertron bij de Gun Runners eigenlijk eindelijk is boeiende wapens. Ik ben voor mijn algemene save game zwaar aan het exploren gedaan en heb nu eigenlijk alle main quests open staan. Ben inmiddels lvl 22 maar de Vendertron heeft nog steeds geen boeiende wapens. Iemand een idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
Vaker saven, beetje flauw ik weet het.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:22 schreef larry_flynt het volgende:
Lekker dan, heel de avond zitten gamen en heel veel missies afgewerkt. Wil ik net naar het Fort van the Followers gaan om mijn laatste snowglobe te halen, slaat me spel vast. Ik mijn xbox opnieuw opstarten en de laatste save laden, is mijn savegame corrupt.... Heel de avond gamen weg!!!!!!! GODVERDOMME!!!!!!!
Iemand een tip? Nee, zeker....
Maar die wordt elke keer overschreven, hardsaves moet je hebben. En veelquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:38 schreef larry_flynt het volgende:
Ja ik doe dus vaak een quicksave maken.....
Gun Runners wisselen ongeveer om de 3 dagen van assortimentquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef 67Impala het volgende:
Ja ik ben dus opzoek naar die anti material rifleIk loop namelijk nog steeds rond met mijn trail carbine en wil mijn sniper rifle. Ik moet denk maar eens even mijn lockpick naar 100 raggen voor de scout rifle en de armory van vault 34 gaan looten. Maar normaal kon ik altijd lekker traden met vendertron venwege zijn 8000 caps en dan had hij al lekkere wapens. Nu begon die met 1000 caps en kut wapens
Dit dus.. Ik heb er iets van 40/50 denk ik, op 60 uur spelen..quote:Op zaterdag 4 december 2010 05:41 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar die wordt elke keer overschreven, hardsaves moet je hebben. En veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |