U ookquote:
ja haha ik had daar laatst ruzie met een paar mongolen, wel echt een top winkel, daar komt mijn kaart ook vandaan. (wat is je nick op HF?)quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:56 schreef jankaas020 het volgende:
zo, de haartjes zijn weer kort!![]()
Leuke bakkies, M.K. Ben je toevallig ook actief op het highflow forum?
Mbt LMB, ik ga echt vrezen dat er 1 bataljon weg moet, en ik denk het 13de te Assen. LMB Genie is btw een heel mooie tak binnen LMB.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:02 schreef Iska het volgende:
Echt heeeeeel vervelend! Telkens als ik weer zo'n update zie bij MinDef ga ik toch weer beetje twijfelen over LMB Genie
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Mbt LMB, ik ga echt vrezen dat er 1 bataljon weg moet, en ik denk het 13de te Assen. LMB Genie is btw een heel mooie tak binnen LMB.
Als ze maar van 11 en 13 infbat afblijven is er niets aan de hand, toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mbt LMB, ik ga echt vrezen dat er 1 bataljon weg moet, en ik denk het 13de te Assen. LMB Genie is btw een heel mooie tak binnen LMB.
*I Come in peace*quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:10 schreef jankaas020 het volgende:
Dan mag je de lokale tc en mk bevolking pesten!
ER is genoeg aan de hand nu. Men weet nl. nog helemaal niks.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:10 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Als ze maar van 11 en 13 infbat afblijven is er niets aan de hand, toch?
11de zet tradities voort van Grenadiers en Jagers, 12de die van Van Heutsz/KNIL, 13de die van de Stoottroepen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:10 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zonder dollen.. erg zonde dat er een infbat gaat verdwijnen, je kan veel zeggen over de LMB, maar er zit bij elke bat heel veel historie.
12 zet volgens mij de dingen van het KNIL voort?
"Bring me to your leader!"quote:
* Die met die dikke buik *quote:
Dat gaat hem dus niet wordenquote:
Geef mij maar de Cie's bar onder in de kelder van het legeringsgebouw!!!quote:
Zit daar verschil in dan? Dan hoop ik dat ze wel Chesterfield meubels hebben in de longroomquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:21 schreef jankaas020 het volgende:
off verblijf = longroom
ooff verblijf = gouden bal
kpl verblijf = kpl verblijf
manschappen verblijf = caf
Dit is de eetzaal/huiskamer/bar voor de verschillende rangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |