Aan je werk!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:06 schreef EllaN het volgende:
Ik moet mezelf motiveren om iets te gaan doen.
Dank je EllaNquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:06 schreef EllaN het volgende:
Heel veel succes vast ER.
Ik moet mezelf motiveren om iets te gaan doen.
quote:
Jah, jonguh, wa hedde nou? Spatjes ook nog?quote:
Zal ik dan maar iets zeggen over jouw onderschrift.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jah, wa hedde nou? Spatjes ook nog?
Zeg maar niks, dan zeg je al genoegquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik dan maar iets zeggen over jouw onderschrift.
Hahahaha, ben nu bij haar. Die mag straks flink gaan sportenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:25 schreef Maitje het volgende:
@Cobra![]()
@ER
Nou, jou en Lotuss kunnen we niet overtreffen
Moet ik nog zien. Burgers zijn goedkoper dan militairen. Dat ze geen flikker uitvoeren maakt niet uit, dat ziet een accountant niet terug in de boeken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:26 schreef Lightning_NL het volgende:
JUIST burgers gaan ontslagen worden of krijgen geen nieuw contract meer....
Werkse en tot laters.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga naar het werk. Doei allemaal.
Dag lieve Maitje!
Ze zien wel de productiviteit terug lieve schat.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Moet ik nog zien. Burgers zijn goedkoper dan militairen. Dat ze geen flikker uitvoeren maakt niet uit, dat ziet een accountant niet terug in de boeken.
Wauw het werkte! Ik heb het eerste deel al afquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:11 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Aan je werk!!![]()
![]()
Tevens succes ER!!
Beleidmakers niet, die zien alleen maar cijfertjes.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze zien wel de productiviteit terug
quote:lieve schat.
Hij gaat lotus voor je verlaten, dus pas maar op!quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Moet ik nog zien. Burgers zijn goedkoper dan militairen. Dat ze geen flikker uitvoeren maakt niet uit, dat ziet een accountant niet terug in de boeken.
Uit de vorige scquote:Voorzitter Jan Kleian van de militaire vakbond ACOM denkt dat het om zevenduizend mensen gaat die weg moeten, onder wie vijfduizend burgers en tweeduizend militairen. Een deel van hen zal via natuurlijk verloop afvloeien maar de rest zal gedwongen zijn, zo verwacht hij ook. Kleian maakte dat op uit een tabel in een recente brief van Defensie. Daarin staat een aantal van 69.000 personeelsleden in maart van dit jaar, dat de komende jaren gaat zakken tot 62.000. Kleian voorziet een 'ellendig gesprek' donderdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |