SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:41 schreef tdrone het volgende:
hoi !
en meteen weer weg want heb het druk'Nog even gauw voor het weekend...'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:
ooh ja je moet naar de dokter. Maar wees gerust... ze zien wel dagelijks naakte meisjes en het is toch voor een goed doel? Het komt echt wel goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uitkleden dalijk... Enge dokter van vijftig.
Ja, inderdaad, maar het is toch beetje ongemakkelijk. Maar het is inderdaad voor een hoger doel! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ooh ja je moet naar de dokter. Maar wees gerust... ze zien wel dagelijks naakte meisjes en het is toch voor een goed doel? Het komt echt wel goed
Sterkte en laat het me wetenquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar het is toch beetje ongemakkelijk. Maar het is inderdaad voor een hoger doel! Ben benieuwd.
Ik moet zo gaan, tot zo!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:27 schreef Michhas het volgende:
Goedemorgenwat heerlijk om nu pas wakker te worden ipv om kwart voor zes opstaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |