dit, dirt 1 was écht goed, dirt 2 was ook leuk, maar bleef qua gameplay wel achter.. qua graphics was deel 2 dan wél weer heel gelikt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:00 schreef Klonk het volgende:
Ik hoop op een demo, Dirt2 ook blind gekocht en dat was toch een miskoop...
ik vond deel 1 ook al mooi hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dit, dirt 1 was écht goed, dirt 2 was ook leuk, maar bleef qua gameplay wel achter.. qua graphics was deel 2 dan wél weer heel gelikt.
ik zag al de nodige reviews voorbij komenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:16 schreef Sant. het volgende:
Wanneer komt er een review van of mogen we die niet verwachten voor de release?
Ik heb geen facebookquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:13 schreef Misan het volgende:
ik zag al de nodige reviews voorbij komencheck anders ff de facebookpagina van dirt 3, daar linken ze alle reviews ook
Is het al de 24e? Nee.quote:
Ja heb er ooit een paar keer besteld, ongeveer 6 dagen geduurd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:37 schreef Misan het volgende:
iemand ervaring met levertijd van zavvi.com?
nee zavvi.nl verstuurt ook vanuit de UK, maar zit er sterk aan te denken om mijn order te annuleren als de levering er meer dan een week over gaat doen namelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:39 schreef Puzom het volgende:
[..]
Ja heb er ooit een paar keer besteld, ongeveer 6 dagen geduurd.
Weet niet of zavvi.nl sneller is trouwens.
Persoonlijk zou ik hem annuleren, ik haal hem bij Mediaoffer, 45 euro. Iets duurder dus maar vanmiddag wel al spelenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:48 schreef Misan het volgende:
[..]
nee zavvi.nl verstuurt ook vanuit de UK, maar zit er sterk aan te denken om mijn order te annuleren als de levering er meer dan een week over gaat doen namelijk.
als ik 'm daar bestel vraag ik me af of ik 'm maandag al heb eigenlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:50 schreef Puzom het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik hem annuleren, ik haal hem bij Mediaoffer, 45 euro. Iets duurder dus maar vanmiddag wel al spelen
Ja lastig te zeggen. De winkel in Enschede heeft hem al liggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:08 schreef Misan het volgende:
[..]
als ik 'm daar bestel vraag ik me af of ik 'm maandag al heb eigenlijk
nee PS3 natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:11 schreef Puzom het volgende:
[..]
Ja lastig te zeggen. De winkel in Enschede heeft hem al liggen.
Check voor PS3 https://www.mediaoffer.nl/playstation_3/1241
Ze leveren al, voor 16:00 vandaag verzonden.
Of heb je Xbox?
Zeker goede shop, heb hem net binnengekregen! Als jullie me zoeken, ik zit achter m'n PS3quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:24 schreef ElmoFan het volgende:
is all4games een goede shop? Anders bestel ik hem daar nu even.
Edit: BesteldIk kon het niet laten
ik heb hem net voor xbox besteld, volgens mij eht laatste exemplaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:06 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Zeker goede shop, heb hem net binnengekregen! Als jullie me zoeken, ik zit achter m'n PS3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |