abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89165993
:')
pi_92364895
quote:
Nieuwe details DiRT 3, onder meer over zombie-modus
Bron: VG247
DiRT 2 is een van de populairste rally racegames van het moment. De sequel belooft nog beter te worden en om ons alvast warm te maken heeft Codemasters vannacht nieuwe details vrijgegeven. We hebben ze voor het gemak hieronder even voor je op een rijtje gezet en in het Nederlands vertaald.

- Het ontwikkelteam wou de graphics in DiRT 3 foto-realistisch maken, dus ze hebben meer dan 50.000 foto's gemaakt van elke locatie in de game.

- Codemasters heeft ook weer- en "time of the day"-effecten toegevoegd. Daarnaast proberen ze een zo goed mogelijke rally-ervaring in het spel te bouwen, en dit doen ze onder andere door spelers te laten kiezen uit 50 verschillende auto's.

- Er zijn verbeteringen doorgevoerd in het physics-systeem. Zo is het zwaartepunt in de auto's hoger gezet voor een meer realistische positie van de wagen. Ook voelt je auto zwaarder aan, en dit speelt een grote rol bij het nemen van bochten of wanneer je plotselinge bewegingen maakt.

- Er zitten meer party modi en sociale aspecten in de game. Hierdoor zouden spelers die niet echt iets met rally hebben, ook plezier moeten hebben in DiRT 3. Zo is er een party modus die zich afspeelt in de DC Compound. Je elkaar daar achtervolgen, verstoppertje spelen, en meer van dat soort dingen.

- Je kunt ook gameplay filmpjes opnemen van maximaal 30 seconden.

- DiRT 3 zal een nieuwe "undead" multiplayer modus bevatten. Hierin is één auto "undead" (een zombie) en die moet andere wagens besmetten binnen de tijd. De persoon die in de ondode auto rijdt zal merken dat zijn scherm een slijmerige, groene kleur krijgt naarmate hij langer racet. Het ontwikkelteam wou eerst nog echte zombies op de baan zetten, maar veel automerken wilden liever niet dat hun auto's ook maar iets zou raken dat lijkt op een mens.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:10:23 #29
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_92365080
dat ze eens opflikkeren met al die zombiezooi :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:14:21 #30
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_92367032
hahahah zombies in een racegame flikker op zeg :')
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:14:37 #31
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_92367040
:') serieus waar gaat dit heen
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:21:31 #32
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92367302
Ik schrok ook even over dat 'zombie-gedoe', maar toen ik de uitleg las, had ik zoiets van: 'och... boeiuh... gewoon een manier van tikkertje dus....'.

Ik maak me er dus niet zo druk over terwijl ik ook echt helemaal niks met zombies heb (behalve dan dat ik er zelf als een zombie uitzie natuurlijk...)
pi_92382918
Tuurlijk, wel weer de Urquattro uit de kast trekken, maar de auto met minstens evenveel rallyhistorie, de Manta/Ascona 400 is weer het ondergeschoven kindje.
pi_94945430
Even een erectieficatie hoor.

De Manta 400 zit er WEL in :D
pi_94947462
Ik vind het wel een leuk idee, als je dit splitscreen zou kunnen spelen word het voor mij sowieso een topper. Als ik realisme wil pak ik wel richard burns rally ;). Maar het zal wel weer zoals altijd zonder splitscreen komen, waardoor ik weer eens een game laat schieten :(.
pi_95212199
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:22 schreef yingyangert het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee, als je dit splitscreen zou kunnen spelen word het voor mij sowieso een topper. Als ik realisme wil pak ik wel richard burns rally ;). Maar het zal wel weer zoals altijd zonder splitscreen komen, waardoor ik weer eens een game laat schieten :(.
Split screen is al een tijdje bevestigd

Tevens vorige week DiRT2 maar een gekocht en spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan... Kan niet wachten op deel 3!
pi_95553717
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:21:01 #38
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_95556117
Mijn god wat heb ik zin in deze game. Vond het sfeertje in DiRT 2 eigenlijk best vet, maar rally was voor mij alsnog het beste onderdeel!
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_95656175
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:21 schreef LDS het volgende:
Mijn god wat heb ik zin in deze game. Vond het sfeertje in DiRT 2 eigenlijk best vet, maar rally was voor mij alsnog het beste onderdeel!
ik moet zeggen dat ik RallyCross ook bijzonder goed te pruimen vond :D Ik maak me alleen een beetje zorgen over Gymkhana eigenlijk :P
pi_95656422
Schaamteloze tvp.

Tijd lang vermaakt met GT5
Sinds een maandje DiRT2 maar weer in de PS3 geduwd.. Ik vind hem heerlijk, lekker arcade racen.

Gymkhana en die zombie mode lijkt me wel vet eigenlijk, ideale bzigheid voor de brakke zondag lijkt me dat!
pi_96633547
Ik had m gepre-ordered op Steam een tijdje terug, en nu heb ik plotseling Dirt2 ook in mijn Steam.

Al had ik Dirt2 al sinds hij uitkwam op disc. Maargeod *)

Wat ik nu dan wil is dat ik gewoon Dirt2 vanuit Steam ga starten en ik de disc versie weggeef aan een vriend. Hoe zit dat dan met GFWL codes etc, en kan de ander dan wel online?

[ Bericht 26% gewijzigd door Glijdt_licht op 11-05-2011 02:00:57 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 06:52:06 #42
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_96635418
Ik ben allang blij dat in alle beelden die ik tot nu toe gezien heb niet dat popiejopie gedoe zit en knallende vuurpijlen bij elke bocht :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_96670517
pi_96671046
Zojuist maar besteld :D
pi_96672431
quote:
Zo goed als dat de game eruit ziet, zo slecht rijdt die knakker :')
pi_96673700
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Zo goed als dat de game eruit ziet, zo slecht rijdt die knakker :')
Is voor mij alleen maar goed dat ie zo slecht doet.
is een racesim reviewer.Rijdt veel iRacing, en stond in de top100 van de USA van de GTAcademy. :P
pi_96677281
quote:
19s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Is voor mij alleen maar goed dat ie zo slecht doet.
is een racesim reviewer.Rijdt veel iRacing, en stond in de top100 van de USA van de GTAcademy. :P
Ik begrijp nog niet echt waarom dat voor jou goed is :D
pi_96678424
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:09 schreef Misan het volgende:

[..]

pi_96680803
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:09 schreef Misan het volgende:

[..]

Omdat het weleens kan betekenen dat de game een beetje realistische physics heeft. :) Daar word ik blij van.
Richard Burns Rally kon ook niet iedereen rijden en was werkelijk te moeilijk voor 99% van de mensen (ook voor mij).

In een echte rally-auto of race-auto gaat de gemiddelde kaas ook niet binnen 2 rondjes knetterhard. Nee er is een leercurve, en zeker rally kan niet iedereen.
pi_96683876
Helder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')