quote:Nieuwe details DiRT 3, onder meer over zombie-modus
Bron: VG247
DiRT 2 is een van de populairste rally racegames van het moment. De sequel belooft nog beter te worden en om ons alvast warm te maken heeft Codemasters vannacht nieuwe details vrijgegeven. We hebben ze voor het gemak hieronder even voor je op een rijtje gezet en in het Nederlands vertaald.
- Het ontwikkelteam wou de graphics in DiRT 3 foto-realistisch maken, dus ze hebben meer dan 50.000 foto's gemaakt van elke locatie in de game.
- Codemasters heeft ook weer- en "time of the day"-effecten toegevoegd. Daarnaast proberen ze een zo goed mogelijke rally-ervaring in het spel te bouwen, en dit doen ze onder andere door spelers te laten kiezen uit 50 verschillende auto's.
- Er zijn verbeteringen doorgevoerd in het physics-systeem. Zo is het zwaartepunt in de auto's hoger gezet voor een meer realistische positie van de wagen. Ook voelt je auto zwaarder aan, en dit speelt een grote rol bij het nemen van bochten of wanneer je plotselinge bewegingen maakt.
- Er zitten meer party modi en sociale aspecten in de game. Hierdoor zouden spelers die niet echt iets met rally hebben, ook plezier moeten hebben in DiRT 3. Zo is er een party modus die zich afspeelt in de DC Compound. Je elkaar daar achtervolgen, verstoppertje spelen, en meer van dat soort dingen.
- Je kunt ook gameplay filmpjes opnemen van maximaal 30 seconden.
- DiRT 3 zal een nieuwe "undead" multiplayer modus bevatten. Hierin is één auto "undead" (een zombie) en die moet andere wagens besmetten binnen de tijd. De persoon die in de ondode auto rijdt zal merken dat zijn scherm een slijmerige, groene kleur krijgt naarmate hij langer racet. Het ontwikkelteam wou eerst nog echte zombies op de baan zetten, maar veel automerken wilden liever niet dat hun auto's ook maar iets zou raken dat lijkt op een mens.
Split screen is al een tijdje bevestigdquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:22 schreef yingyangert het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee, als je dit splitscreen zou kunnen spelen word het voor mij sowieso een topper. Als ik realisme wil pak ik wel richard burns rally. Maar het zal wel weer zoals altijd zonder splitscreen komen, waardoor ik weer eens een game laat schieten
.
ik moet zeggen dat ik RallyCross ook bijzonder goed te pruimen vondquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:21 schreef LDS het volgende:
Mijn god wat heb ik zin in deze game. Vond het sfeertje in DiRT 2 eigenlijk best vet, maar rally was voor mij alsnog het beste onderdeel!
Zo goed als dat de game eruit ziet, zo slecht rijdt die knakkerquote:
Is voor mij alleen maar goed dat ie zo slecht doet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Zo goed als dat de game eruit ziet, zo slecht rijdt die knakker
Ik begrijp nog niet echt waarom dat voor jou goed isquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Is voor mij alleen maar goed dat ie zo slecht doet.
is een racesim reviewer.Rijdt veel iRacing, en stond in de top100 van de USA van de GTAcademy.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:09 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik begrijp nog niet echt waarom dat voor jou goed is
Omdat het weleens kan betekenen dat de game een beetje realistische physics heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:09 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik begrijp nog niet echt waarom dat voor jou goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |