Hahaha knapquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vond dit wel een goede reden om dit topic omhoog te schoppen.
Damrak - Amsterdam 6-7-2012
Gemaakt van zandde artiest zit er naast
![]()
[ afbeelding ]
Dat is één van die Kytopia-loodsen als ik het goed heb. ^Oquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:36 schreef Mirel het volgende:
Gaaf dat
Dit is in Utrecht, als je even verder loopt voorbij de Ekko richting noorden:
[ afbeelding ]
ja de camera op mijn telefoon, ik kan niet met die dingen omgaanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:23 schreef Mirel het volgende:
Wat dan? Doet je camera het niet meer? HUH.
Ow...... jawelllllllllll ik kan álles kapot maken !quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:50 schreef Mirel het volgende:
Je kan dat ding niet kapot maken hoor. Waar gaat het mis dan? Dit hebben we zo 1 2 3 opgelost mevrouw.
Creatief bolwerk van/rondom Colin - Kyteman - Benders.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:29 schreef Mirel het volgende:
Kytopia? Dat klinkt als een pand waar illegale ketacorefeesten gehouden worden.
Wat is het?
ow...quote:Op maandag 23 juli 2012 07:39 schreef obolos het volgende:
Het is geen schilderij van Monet. Rechts op de muurschildering zie je de watertoren die daar in de directe omgeving staat (Lauwerhof).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog niets bijzonders tegengekomen deze weekquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:02 schreef obolos het volgende:
Nog een uit Utrecht, Vreeburg hoek Achter Clarenburg; geplaatst in 1977:
[ afbeelding ]
Heel vet dit.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:08 schreef obolos het volgende:
Maastricht, Akerstraat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |