abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88912587
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:54 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Mlg heeft wel degelijk een punt waar jij totaal geen inhoudelijke argumentatie tegenover stelt.

Wilders heeft ook een verantwoordelijkheid jegens de VVD en het CDA. Voor die samenwerking heeft hij getekend.
Omdat Lucassen weigert op te stappen is het eruit gooien van hem geen optie, omdat daarmee geen garantie wordt geboden dat hij met de stemmingen aanwezig is.
Door het 'contact' van de PVV met de VVD en het CDA enerzijds en de opstelling van Lucassen worden de principes ondergeschikt gesteld aan de samenwerking.

Eenvoudiger kan ik het niet uitleggen.
Ik begrijp je uitleg. Dus een foute man mag blijven zitten in het belang van de samenwerking. Goed....
Dan ook niet meer zeuren over andere 'foute mannen' want dat recht hij hij in mijn ogen verspeelt. Ik vind hem totaal niet meer geloofwaardig.
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_88912609
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:00 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Nee, want hij wil Kamerlid blijven.
Dit soort mensen hoort niet thuis in de kamer. Het is gewoon schandalig.!!! :(
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
pi_88912988
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:02 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Ik begrijp je uitleg. Dus een foute man mag blijven zitten in het belang van de samenwerking. Goed....
Dan ook niet meer zeuren over andere 'foute mannen' want dat recht hij hij in mijn ogen verspeelt. Ik vind hem totaal niet meer geloofwaardig.
Je begrijpt mijn uitleg evident niet.

Deze man (foute man, zo je wilt :') ) mag in de Kamer blijven zitten, omdat zijn zetel hem en niet de PVV toebehoort.
Wilders kan hem uit de fractie gooien, maar dan blijft hij eenvoudigweg Kamerlid.
Voor de rest hetzelfde wat ik stelde over de overeenkomst en verantwoordelijkheid van de PVV jegens de VVD en het CDA.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_88913430
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:00 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Nee, want hij wil Kamerlid blijven.
De idealist. :D
pi_88913483
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef Lamon het volgende:

[..]

Nee. Een stugge bijtertje, in mijn optiek.
pi_88913501
dubbel
pi_88913556
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:12 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je begrijpt mijn uitleg evident niet.

Deze man (foute man, zo je wilt :') ) mag in de Kamer blijven zitten, omdat zijn zetel hem en niet de PVV toebehoort.
Wilders kan hem uit de fractie gooien, maar dan blijft hij eenvoudigweg Kamerlid.
Voor de rest hetzelfde wat ik stelde over de overeenkomst en verantwoordelijkheid van de PVV jegens de VVD en het CDA.
Okay, ik begreep en begrijp je uitleg heel goed. Ook weet ik hoe het zit met de kamer zetels.

Dus omdat Wilders (als gedoog partner ) dit minderheidskabinet niet wil laten vallen gooit hij zijn eigen principes overboord.

Hij houdt dus een crimineel in de kamer omdat hij zijn " Islam beleid" (voor wat er ooit van uit zal komen) niet los wil laten. Deze crimineel stapt niet op want 93.000 euro per jaar krijgen voor weinig doen, willen de meeste mensen wel.

Ook goed. Dan NOOIT meer zeuren over criminelen. Je kunt niet aan een kant iets toestaan wat je aan de andere kant afstraft. Als politicus heb je een voorbeeldfunctie. Dit kan dus NIET in mij ogen.
pi_88913642
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef Lamon het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_88913664
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Okay, ik begreep en begrijp je uitleg heel goed. Ook weet ik hoe het zit met de kamer zetels.

Dus omdat Wilders (als gedoog partner ) dit minderheidskabinet niet wil laten vallen gooit hij zijn eigen principes overboord.

Hij houdt dus een crimineel in de kamer omdat hij zijn " Islam beleid" (voor wat er ooit van uit zal komen) niet los wil laten. Deze crimineel stapt niet op want 93.000 euro per jaar krijgen voor weinig doen, willen de meeste mensen wel.

Ook goed. Dan NOOIT meer zeuren over criminelen. Je kunt niet aan een kant iets toestaan wat je aan de andere kant afstraft. Als politicus heb je een voorbeeldfunctie. Dit kan dus NIET in mij ogen.
Politiek is dansen op een slap koord. Niet eenvoudig. En inderdaad moest er in deze kwestie gekozen worden tussen principes en afspraken, omdat nu eenmaal die situatie zo was.
pi_88913669
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je bedoelt een geldwolf die helemaal niet met de partij bezig is maar alleen met zichzelf.
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:27:10 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88913681
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Politiek is dansen op een slap koord. Niet eenvoudig. En inderdaad moest er in deze kwestie gekozen worden tussen principes en afspraken, omdat nu eenmaal die situatie zo was.
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88913710
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Een man die zelf wel snapt dat hij nooit meer een baan gaat vinden in mijn optiek. :P
pi_88913720
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Voor deze vergeef ik je 'bagetalliseren' in het andere topic, Koos.
Je wordt toch milder heb ik het idee. Je ziet tegenwoordig d en t-fouten door de vingers. Hoe komt dat? Ik heb wel een vermoeden maar ik zal het niet zeggen :P
pi_88913730
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee hoor, dat hoeft helemaal niet ;)
In het belang van de discussie lijkt het me beter reëel te zijn.
pi_88913745
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Als je bereid bent je ziel aan de duivel te verkopen, heb je in deze gelijk.

Ik wens toch te geloven dat zelfs in de politiek er mensen zijn met nog iets van principes.
pi_88913787
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef Lamon het volgende:

[..]

Een man die zelf wel snapt dat hij nooit meer een baan gaat vinden in mijn optiek. :P
Beslist niet wanneer hij nu als Kamerlid opstapt. Na een kabinetsperiode kunnen zaken er anders voorstaan.
pi_88913836
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:29 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Beslist niet wanneer hij nu als Kamerlid opstapt. Na een kabinetsperiode kunnen zaken er anders voorstaan.
Je bedoelt die tijd dat ze er nog zitten.... Wat.... een, twee maanden....

Okay, dit is flauw. :X O-)
pi_88913870
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:28 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Ik wens toch te geloven dat zelfs in de politiek er mensen zijn met nog iets van principes.
De duivel is, in deze, het CDA en de VVD. Vanuit de optiek van de PVV is dit geen duivel, aangezien enkel deze partijen enige samenwerking willen (afgezien van de inconsequentie van het steunen van moties, uiteraard).

[ Bericht 0% gewijzigd door damian5700 op 19-11-2010 19:37:39 ]
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:32:15 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88913920
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:28 schreef damian5700 het volgende:

[..]

In het belang van de discussie lijkt het me beter reëel te zijn.
Als je bereid bent je principes overboord te smijten is er idd niks aan de hand ;)
pi_88913954
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:30 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Je bedoelt die tijd dat ze er nog zitten.... Wat.... een, twee maanden....

Okay, dit is flauw. :X O-)
Ondanks dat de afgelopen vijf kabinetten de rit niet hebben uitgezeten moet en er toch elke keer rekening houden dat een kabinet ongeveer jaar zetelt.
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:33:03 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88913961
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:31 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De duivel is het CDA en de VVD. vanuit de optiek van de PVV is dit geen duivel, aangezien enkel deze partijen enige samenwerking willen (afgezien van de inconsequentie van het steunen van moties, uiteraard).
Wie zegt dat?
pi_88914006
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als je bereid bent je principes overboord te smijten is er idd niks aan de hand ;)
Met een dilemma van afspraken niet nakomen.
pi_88914027
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:31 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De duivel is het CDA en de VVD. vanuit de optiek van de PVV is dit geen duivel, aangezien enkel deze partijen enige samenwerking willen (afgezien van de inconsequentie van het steunen van moties, uiteraard).
Ja, het vreemde kind uit de klas heeft maar 2 kinderen die met hem willen spelen.
Dat is inderdaad zielig. Nu heeft het kind ook nog bewezen dat een van de redenen dat anderen niet met hem willen spelen helemaal niet zo'n vaart loopt. Criminaliteit is nl. voor dit kind geen punt.

[ Bericht 0% gewijzigd door xandra47 op 19-11-2010 19:35:33 (toevoeging) ]
pi_88914076
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:28 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Vast wel, maar voornamelijk ter linkerzijde O-)
Die vullen nooit hun zakken :N
pi_88914114
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
Ik. Ik zou niet weten op welke andere manier ik jouw opmerking moet interpreteren.
pi_88914174
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Ja, het vreemde kind uit de klas heeft maar 2 kinderen die met hem willen spelen.
Dat is inderdaad zielig. Nu heeft het kind ook nog bewezen dat een van de redenen dat anderen niet met hem willen spelen helemaal niet zo'n vaart loopt. Criminaliteit is nl. voor dit kind geen punt.
dat is wel een probleem, want wanneer de Kamermeerderheid breder was dan veronderstel ik dat daar geen enkele misverstand over zou bestaan.
Alleen de realiteit ligt anders.
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:37:05 #207
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88914176
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:33 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Met een dilemma van afspraken niet nakomen.
HEEL ongewoon in de politiek _O_
Serieus: het heeft helemaal niks met gemaakte afspraken te maken.. Wel met vasthouden aan je principes en geloofwaardig willen blijven. Wilders had in principe heel goed kunnen verkopen waarom hij Lucassen er uit smeet en waarom hij de risco's wel moest aanvaarden..
pi_88914204
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vast wel, maar voornamelijk ter linkerzijde O-)
Die vullen nooit hun zakken :N
Ook links zullen fouten worden gemaakt. Zal ik nooit ontkennen. Maar ik heb in al de jaren dat ik de politoek volg nog NOOIT zo'n hypocrisie en verharding gezien als in het laatste jaar of zo.

En nu met Lucassen is het een en al hypocrisie.
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:38:43 #209
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88914259
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik. Ik zou niet weten op welke andere manier ik jouw opmerking moet interpreteren.
Het was mijn opmerking helemaal niet. Wel blijven opletten graag!
pi_88914312
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

HEEL ongewoon in de politiek _O_
Serieus: het heeft helemaal niks met gemaakte afspraken te maken.. Wel met vasthouden aan je principes en geloofwaardig willen blijven. Wilders had in principe heel goed kunnen verkopen waarom hij Lucassen er uit smeet en waarom hij de risco's wel moest aanvaarden..
Nee. Je hebt geen gelijk. Je geeft in deze opmerking helemaal geen blijk dat je de smalle Kamermeerderheid voor de uit te voeren het regeringsbeleid bij het dilemma van afspraken nakomen en principes erbij betrekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')