quote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind Priscil mega irri, met haar arrogante houding en die sjacherijnige puistenkop. Op de roem van dr pa is ze in de horeca terecht gekomen, ze is dan ook een kei in de vuile borden ophalen
Ben bang dat Ibrahim er snel uit gaat, zag hem zeer weinig voorbij komen in het voorstukje.quote:Op maandag 22 november 2010 19:19 schreef Djokotron het volgende:
Pascal is een nerd, maar kan wel koken. Beter gaat ibo ze weer ownen daaro
Hier ben ik het niet mee eens. Ken haar ook niet erg goed, maar volgens mij heeft ze echt wel wat in haar mars hoor..quote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind Priscil mega irri, met haar arrogante houding en die sjacherijnige puistenkop. Op de roem van dr pa is ze in de horeca terecht gekomen, ze is dan ook een kei in de vuile borden ophalen
Als nerd voel ik mij beledigdquote:Op maandag 22 november 2010 19:19 schreef Djokotron het volgende:
Pascal is een nerd, maar kan wel koken. Beter gaat ibo ze weer ownen daaro
quote:Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef Dekatria het volgende:
Rico die zegt dat anderen irritant zijn
Gebrek aan zelfkennisquote:Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef Dekatria het volgende:
Rico die zegt dat anderen irritant zijn
Die andere zijn dadelijk ook leeg..quote:Op maandag 22 november 2010 19:25 schreef Kwala het volgende:
Jaspers heeft zijn bordje als enige helemaal leeg...
Met dat pittige smaakje achterinquote:Op maandag 22 november 2010 19:25 schreef Djokotron het volgende:
Zoet-zuur balans.. die lui maken er echt meer van dat het is he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |