Een weekendje weg naar een restaurant in Spanje geloof ik en een culinair pakketquote:Op maandag 22 november 2010 19:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat was de prijs? Ik schakel net in...
Hier nog één.quote:Op maandag 22 november 2010 19:08 schreef Kwala het volgende:
Zijn jullie Pricilla fan of zo? Erger me vreselijk aan haar!
Priscilla isquote:Op maandag 22 november 2010 19:08 schreef Kwala het volgende:
Zo echt he, ze is zo irritant!quote:Op maandag 22 november 2010 19:08 schreef Kwala het volgende:
Gok ook dat het deels een rol is.quote:Op maandag 22 november 2010 19:08 schreef Kwala het volgende:
Priscilla, topvrouwquote:Op maandag 22 november 2010 19:08 schreef Kwala het volgende:
Vergeet niet het gasfornuis!quote:Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een weekendje weg naar een restaurant in Spanje geloof ik en een culinair pakket
Ik ook hoorquote:Op maandag 22 november 2010 19:08 schreef Kwala het volgende:
Niet haten op Maître Priscillaquote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind Priscil mega irri, met haar arrogante houding en die sjacherijnige puistenkop. Op de roem van dr pa is ze in de horeca terecht gekomen, ze is dan ook een kei in de vuile borden ophalen
Dat dusquote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Niet haten op Maître Priscilla
Met dat valse lachje van Pascal erbij.quote:Op maandag 22 november 2010 19:16 schreef cimaq het volgende:
'Gaat het goed Rico?'
- 'Nee'
'Nee? Hoe kan dat nou?'
- 'Jah, spanning he'
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |