Thanx, met mijn rode kop breng ik er zelf al genoeg kleur aan hequote:Op donderdag 18 november 2010 18:12 schreef Sarabi het volgende:
Maar grijs en zwart staat je wel goed
Guess what?! Het is niet verplicht ofzoquote:Op donderdag 18 november 2010 18:12 schreef Sarabi het volgende:
Nu even sportenik heb er zo'n zin in.....not
Wel als ik dit lekker figuurtje wil houdenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Guess what?! Het is niet verplicht ofzo
Dat valt toch wel meequote:Op donderdag 18 november 2010 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx, met mijn rode kop breng ik er zelf al genoeg kleur aan he![]()
Ow ga dan maar heel snel sporten inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2010 18:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel als ik dit lekker figuurtje wil houden
Nog een keer winkelenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh.. en 10 december gaan we naar een bruiloft en ik weet niet wat ik aan moet. Zou mijn nieuwe outfit niet te casual zijn? We zijn daggasten + avond, zou eventueel dus kunnen switchen tussendoor. Maar ik weet niet hoe 'gekleed' ze het gaan doen allemaalLastig lastig!
en terechtquote:Op donderdag 18 november 2010 16:59 schreef rijsttafel het volgende:
Er is een nieuwe HP film en die krijgt prioriteit in alle bioscopen
Ja, moet je doen! En Steps ook eens proberen, daar kan ik altijd heel goed slagen voor feestelijk en toch mij..quote:Op donderdag 18 november 2010 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was ff eten![]()
Maar ja! Nog een keer![]()
![]()
ff Enschede in binnen kort
Hmm ok.. wil er graag een in een donkere kleur, dus zeker nog ff bij de Espritstore kijken dus!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:53 schreef LieLie het volgende:
Ze hebben jouw jurkje ook in het zwart zag ik vandaag op de site van Esprit toen ik zo heel hard aan het studeren was
Beter dan zo bleek als ik benquote:Op donderdag 18 november 2010 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. heb erg snel nogal rode wangen hoor![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beter dan zo bleek als ik ben
Sporten was wel lekker alleen een zielige aflevering van Greysdus stond afentoe met tranen in mijn ogen te crosstrainen
Ja, nja, ik ben beide afwisselenquote:
aggosquote:Sporten was wel lekker alleen een zielige aflevering van Greysdus stond afentoe met tranen in mijn ogen te crosstrainen
Wehehe dat overkomt collega's van me ook regelmatig met notulen en zoquote:Op donderdag 18 november 2010 19:12 schreef LieLie het volgende:
Nou mailt die man, dat ie het programma voor Den Haag mailt, maar vergeet ie de bijlage..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |