Nee, ik bedoel... als we gewoon even gaan spammen dan gaat dit topic van zelf dicht.. de modjes zijn er niet dus dan moeten we het maar zo oplossen, nu verneukt het de layout.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat snappen we nu wel
Wat is er dan mis met de layout? Hier is er niks mis mee.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:23 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel... als we gewoon even gaan spammen dan gaat dit topic van zelf dicht.. de modjes zijn er niet dus dan moeten we het maar zo oplossen, nu verneukt het de layout.
Het is al gemeld in de FB, dus kap nou met je postopkrikken... jeetje.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:23 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel... als we gewoon even gaan spammen dan gaat dit topic van zelf dicht.. de modjes zijn er niet dus dan moeten we het maar zo oplossen, nu verneukt het de layout.
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is al gemeld in de FB, dus kap nou met je postopkrikken... jeetje.
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:24 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik probeer alleen te helpen godverdomme !!!
Je kan ook gewoon niet posten. Dan ben je er ook vanafquote:Op donderdag 18 november 2010 17:24 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik probeer alleen te helpen godverdomme !!!
Dat zeg ik net, en dan doe ik het en dan ben ik meteen de kwaaiequote:Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef Dhaha het volgende:
OK spam dit dan vol, dan verdwijnt hij automatisch
En dit soort topics bewijzen maar weer dat Fok niks wordt zonder mods
Alleen maar slim van TS dusquote:Op donderdag 18 november 2010 17:15 schreef honkeytonk het volgende:
Door de té lange TT kon ik niet op TR klikken.
plquote:Op donderdag 18 november 2010 17:26 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, en dan doe ik het en dan ben ik meteen de kwaaie
LOquote:Op donderdag 18 november 2010 17:26 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, en dan doe ik het en dan ben ik meteen de kwaaie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |