ik weet heus wel dat je zo'n groot idool wil worden als ik, maar nee jongen dat lukt je niet met je gitaartje. Nee, daar heb je meer voor nodig. Daar heb je humor, kwaliteit en klasse voor nodig. Ik heb dat toevallig meegekregen bij mijn geboorte. Jammer joh.quote:
Dat heet een BUG, ik ben enkel aan het testenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En het schijnt ook layout verneukend te werken
Paultje, paultje, paultjequote:Op donderdag 18 november 2010 17:19 schreef Paul het volgende:
[..]
ik weet heus wel dat je zo'n groot idool wil worden als ik, maar nee jongen dat lukt je niet met je gitaartje. Nee, daar heb je meer voor nodig. Daar heb je humor, kwaliteit en klasse voor nodig. Ik heb dat toevallig meegekregen bij mijn geboorte. Jammer joh.
Waar zijn die mods als je ze nodig hebt..quote:Op donderdag 18 november 2010 17:20 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Dat heet een BUG, ik ben enkel aan het testen
Ja noem mij naam maar, ja doet dat maar. Al mijn fans scanderen mijn naam. Omdat ze van mij houden, elke dag liggen ze voor mijn deur. Elke dag willen honderden vrouwen met mij naar bed. Maar nee, ik ben een groot idool. Ik sla die vrouwen gewoon voor me af. Ik kan dat niet maken tegenover Jojoortje.quote:
hjb.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:22 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
zie je wel, da's niet waar dus
You go girl!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:19 schreef Paul het volgende:
[..]
ik weet heus wel dat je zo'n groot idool wil worden als ik, maar nee jongen dat lukt je niet met je gitaartje. Nee, daar heb je meer voor nodig. Daar heb je humor, kwaliteit en klasse voor nodig. Ik heb dat toevallig meegekregen bij mijn geboorte. Jammer joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |