Hoi iedereen,

Voor school moet ik een ICT'er zoeken (die in een bedrijf werkt) en deze een aantal vragen stellen. Aangezien ik zelf geen ICT'ers ken, dacht ik laat ik het even op fok vragen. Is er misschien een ICT'er hier die mijn vragen zou willen beantwoorden? ik zou het heeeeeeeel erg op prijs stellen!

Dit zijn de vragen:
1. Which operating system is currently being used by your company, are there plans to change or update in the future? If so which new operating system will be used and when?
2. Which Office Application system is currently being used? Indicate the presentation of workers who use each application, (for example e-mail (Outlook) -100%)
Are there plans to upgrade or change, if so when?
3. Which other ICT applications are used within the company and why? (Think about databases, CRMs, portals)
4. Where does your company see the future going to (in regards to ICT)?
5. Does the company encourage home-workers and what facilities do they offer?
6. When a employee starts working (graduation at HBO level) at your company what ICT skills are important for that employee to have ?
De vragen zijn in het engels vanwege het feit dat mijn opleiding engelstalig is. Ik kan de vragen uiteraard vertalen als er vraag naar is. Je hoeft niet in het engels te antwoorden maar als jij dit wilt mag je het doen van mij (wie ben ik om je tegen te houden.)
Ik hoop dat er iemand is die deze 6 vraagjes voor mij zou willen beantwoorden.

Cheers,
3346.