ahquote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef Muck het volgende:
Kijk eens wat er door de bus lag vandaag
[ afbeelding ]
was je weg danquote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toch nog iemand die me opmerkt
Stagegesprek goed gegaan?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toch nog iemand die me opmerkt
Mooooooooooooooominquote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo van de honden op schootquote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij hebben hier een Duitse herder die iets te groot is, wel lekker warm op schoot![]()
[..]
Is zo heerlijk rustig, alleen zijn voer is heilig bij hem(lijkt wel fam van mij)
dat is liefquote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
een Sint Bernard wil je ook niet op je schootquote:Op donderdag 18 november 2010 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de honden op schoot
De St. Bernhards van mijn oude werk vond ik ook tof trouwens.
Behalve als ze me in hun enthousiasme weer eens ondersteboven liepen
Past mooi bij mijn iconquote:
Jaaaaaaquote:
Jaquote:
Leg dat die twee sint-bernards even uitquote:Op donderdag 18 november 2010 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een Sint Bernard wil je ook niet op je schoot
quote:
Absoluut niet!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een Sint Bernard wil je ook niet op je schoot
Jaaaaaquote:
Het is er tegenwoordig nog maar 1quote:Op donderdag 18 november 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Leg dat die twee sint-bernards even uit.
bekendequote:Op donderdag 18 november 2010 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Heehoi mensen!
duits ging beter dan ik had verwacht, maar niet super
Was het maar zo'n feest. Zaterdag, rond een uur of 5 in de middag, als t ff mee zit...quote:
Van Jamie in kookrevolutie. Ik zal 'm een keer overtypen en posten!quote:
mijn bull terriers kreeg ik dat nog niet eens uitgelegdquote:Op donderdag 18 november 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Leg dat die twee sint-bernards even uit.
Zo'n eetje wil ik er later ook nog hebbenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de honden op schoot
De St. Bernhards van mijn oude werk vond ik ook tof trouwens.
Behalve als ze me in hun enthousiasme weer eens ondersteboven liepen
Echt nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |