Ook nog een foto dat die weer in elkaar zitquote:Op donderdag 18 november 2010 16:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lam handje van het aaien en een berg koekjesquote:Op donderdag 18 november 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat kost dat nou per dag
Hij wordt grijsquote:Op donderdag 18 november 2010 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooow, de kielf!
Zeg dat dan.
maar er zit wel een droger functie opquote:
dat valt dan nog meequote:Op donderdag 18 november 2010 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Een lam handje van het aaien en een berg koekjes
huh?quote:
Ja, daarvoor krijg je een wandelingetje op zijn tijd, warme voeten en vrolijk geknor van onder de tafel terugquote:
eeeej doe eens kijkenquote:
Kruipt deze niet op schoot?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, daarvoor krijg je een wandelingetje op zijn tijd, warme voeten en vrolijk geknor van onder de tafel terug
Hoelang nog dan?quote:
dat is liefquote:Op donderdag 18 november 2010 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, daarvoor krijg je een wandelingetje op zijn tijd, warme voeten en vrolijk geknor van onder de tafel terug
waarvoor?quote:
waar zou die moeten zitten dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huh?
die zit er normaal gezien wel op
Godzijdank niet!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kruipt deze niet op schoot?![]()
[..]
Uhuh!quote:
meestal zit een klein vakje met daar achter een bakje onder de trommel aan de voorkantquote:Op donderdag 18 november 2010 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar zou die moeten zitten dan?
meestal aan de voorkant helemaal onderaan vaak zit er een klepje voor.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar zou die moeten zitten dan?
Hoezo Godzijdank niet? is fijn hoorquote:
Dan kan je het ook goed met de onze vindenquote:[..]
Uhuh!
Ik houd eigenlijk niet zo van honden, maar deze mag ik wel.
Hij likt niet aan mijn handen of gezicht, kwijlt me niet onder en kan rustig gaan liggen.
Oh, en met mijn tenen over zijn buik kriebelen vindt 'ie alleen maar leuk
quote:
Vraaaariquote:
Het is een labrador, en nog een beetje dik ookquote:Op donderdag 18 november 2010 16:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo Godzijdank niet? is fijn hoor
quote:[..]
Dan kan je het ook goed met de onze vinden
Wij hebben hier een Duitse herder die iets te groot is, wel lekker warm op schootquote:Op donderdag 18 november 2010 16:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Vraaaari
[..]
Het is een labrador, en nog een beetje dik ook
Ik breek doormidden als ie op schoot springt![]()
Is zo heerlijk rustig, alleen zijn voer is heilig bij hem(lijkt wel fam van mijquote:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |