ok succes ermee hehquote:
Hoezo dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
zouden in V&A ook vrienden te koop hebben ?
Dat mag hier gewoonquote:Op donderdag 18 november 2010 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihihih we hebben over thee in een KSC
Ik ben gewoon toe aan mijn shot caffeïne...quote:
SUIKERBEEEB!quote:
btw in thee zit ook caffeine, ongeveer de helft van wat er in een kopje koffie zitquote:Op donderdag 18 november 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mag hier gewoon.
Alleen drik ik zelf liever koffie
[..]
Ik ben gewoon toe aan mijn shot caffeïne...
En tjek de naam van die smiley...
Niet in groene thee of rooibosthee. Maargoed, die vind ik sowieso niet te zuipenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
btw in thee zit ook caffeine, ongeveer de helft van wat er in een kopje koffie zit
wok en ik hebben een hotlinequote:Op donderdag 18 november 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
SUIKERBEEEB!
Hajjenougeziendajjevoorcomputroublesmetwokkiemoetbellen?
Endattikvroegofjeindebananenbarwasgeweestmetlunch?
Ik net waar ik zin in heb, vandaag thee. Morgen gaat er in een uur tijd 3 bakkies koffie doorheen. Doe ik alleen op vrijdagquote:Op donderdag 18 november 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mag hier gewoon.
[..]
Jaja, een hete lijn zekerquote:Op donderdag 18 november 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wok en ik hebben een hotline![]()
![]()
bananenbar was leuk![]()
je ziet eruit als een knuffelbeerquote:Op donderdag 18 november 2010 15:44 schreef PeZu het volgende:
betere bril pic![]()
[ afbeelding ]
ja ik haat foto's
GA je toch met ons stappenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou das kut...
kan ik ook niet stappen
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
GA je toch met ons stappen.
Met de KSC naar de bananenbar.
Drie maarquote:Op donderdag 18 november 2010 15:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik net waar ik zin in heb, vandaag thee. Morgen gaat er in een uur tijd 3 bakkies koffie doorheen. Doe ik alleen op vrijdag
Ja. In Amsterdamquote:
wil je mij hebben?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou das kut...
kan ik ook niet stappen
heequote:
Ik wil wel met je meequote:Op donderdag 18 november 2010 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou das kut...
kan ik ook niet stappen
Wat een vraag.quote:
Mooie puilende kledingkast heb jequote:Op donderdag 18 november 2010 15:44 schreef PeZu het volgende:
betere bril pic![]()
[ afbeelding ]
ja ik haat foto's
Naam?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mag hier gewoon.
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
btw in thee zit ook caffeine, ongeveer de helft van wat er in een kopje koffie zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |