Ik moest ooit eens op een baby oppassen en die werd om 11 uur wakker van de honger. Ik in paniek want ik had nog nooit een kind de fles gegevenquote:
ja dat zuigtquote:Op donderdag 18 november 2010 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest ooit eens op een baby oppassen en die werd om 11 uur wakker van de honger. Ik in paniek want ik had nog nooit een kind de fles gegeven
ja dat is ook wel erg leuk jaquote:Op donderdag 18 november 2010 15:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Nee, die van mn vriendin is echt een poepie. 4 maanden, begint nu wat te lachen en praten enzoGeweldig.
Theequote:Op donderdag 18 november 2010 15:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zuigt![]()
[..]
ja dat is ook wel erg leuk ja![]()
wie wil er thee![]()
* PeZu heeft net een grote pot winternacht betovering thee gemaakt
Oeh lekkol,quote:Op donderdag 18 november 2010 15:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zuigt![]()
[..]
ja dat is ook wel erg leuk ja![]()
wie wil er thee![]()
* PeZu heeft net een grote pot winternacht betovering thee gemaakt
Oeh nicequote:Op donderdag 18 november 2010 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb huge pickwick glazen
kom je theetje doen
jaquote:Op donderdag 18 november 2010 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met nieuwe bril???
ik heb trouwens zin om weer eens lekker te gaan stappen
zo nu en dan een lekker theetjequote:
vingerplant?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:35 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben lief voor mezelf, plantje gekocht
Andere keertje als het uitkomtquote:Op donderdag 18 november 2010 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is alleen een beetje druk vandaag dus dat wil ik je niet aandoen
Merciquote:
ja die zie je tochquote:Op donderdag 18 november 2010 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Andere keertje als het uitkomt
[..]
MerciEn je nieuwe bril
?
ah want een organisatie zorgt dat je alleen de grot ingaat ...quote:Op donderdag 18 november 2010 15:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja niet heel handig van die organisatie
jaquote:Op donderdag 18 november 2010 15:04 schreef PeZu het volgende:
kom je nu weer pfffffffffffffffffffffffff doen en dan nisk meer zeggen
Vrienden kun je niet kopenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
zouden in V&A ook vrienden te koop hebben ?
Kerststerquote:Op donderdag 18 november 2010 15:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
[..]
zo nu en dan een lekker theetje![]()
[..]
vingerplant?
betere begeleiding voor die jongens had op zijn plaats geweest wellicht, je sterft niet zomaar als je verdwaalt raakt in die grotten dan ben je al even weg, raar dat niemand dat op zo'n internaat in de gaten heeftquote:Op donderdag 18 november 2010 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah want een organisatie zorgt dat je alleen de grot ingaat ...
de organisatie is het probleem niet, iemand die niet weet waar ie loopt is het probleem.
Of weet jij 150 km in het pikkedonker, door allemaal gangen de uitweg te vinden?
maar goed, ik ga lekker lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |