die onderste bedoel ikquote:Op donderdag 18 november 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is een was/droogcombi he?
[ afbeelding ]
Dit zit er wel op maar is geen pluizenfilter![]()
[ afbeelding ]
er verdwaalt wel eens wat in mijn wasmachine (haarspeldje oid) en dan wilt hij het water afvoeren en dan zit het wel eens verstopt... dan kan ik het soms daar uit halen en dan voert hij gewoon weer water af.
aah ok dan gaat hte via de afvoerslang, dan zal je was wel losse pluisjes bevatten na het wassenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is een was/droogcombi he?
[ afbeelding ]
Dit zit er wel op maar is geen pluizenfilter![]()
[ afbeelding ]
er verdwaalt wel eens wat in mijn wasmachine (haarspeldje oid) en dan wilt hij het water afvoeren en dan zit het wel eens verstopt... dan kan ik het soms daar uit halen en dan voert hij gewoon weer water af.
nope bij een indesit gaat het via de afvoerslangquote:Op donderdag 18 november 2010 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die onderste bedoel ik![]()
dat is een soort van pluizenfilter
dat is alleen maar nat en geen pluisjes/troepquote:Op donderdag 18 november 2010 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die onderste bedoel ik![]()
dat is een soort van pluizenfilter
wieso dasquote:Op donderdag 18 november 2010 16:54 schreef Muck het volgende:
Ik heb de hele dag nog geen flikker uitgevoerd
Als sinds gistermiddag ben ik compleet lamlendig en doodmoe, blegh
Kusje op je doodmoequote:Op donderdag 18 november 2010 16:54 schreef Muck het volgende:
hoe komt dat ?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:54 schreef Muck het volgende:
Als ik dat eens wist....quote:
Liefquote:
Ik heb geen idee!quote:
en daar zit die filter voorquote:Op donderdag 18 november 2010 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope bij een indesit gaat het via de afvoerslang
Ik ga binnenkort met mijn moeder en broerquote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil morgen middag naar Harry Potter, maar ik heb geen zin om alleen te gaan
nope zit geen fliter speciaal voor pluizen in, wel voro grotere delen zodat de leiding niet verstopt raaktquote:Op donderdag 18 november 2010 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar zit die filter voor
* Pien85 jaloers isquote:Op donderdag 18 november 2010 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort met mijn moeder en broer
Heb morgen tijd, dan zal ik het ff doen!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liefffffffffff![]()
[..]
ik zal eens foto posten, moment
Dat geeft toch helemaal niet muckje...quote:Op donderdag 18 november 2010 16:54 schreef Muck het volgende:
ik wil met de oudste naar verschrikkelijke ikke, maar tis allemaal 3Dquote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil morgen middag naar Harry Potter, maar ik heb geen zin om alleen te gaan
je bent er wel erg trots op he?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:58 schreef pgrferrari het volgende:
Muck mijn gedicht al gelezen?
FOK! sinterklaas actie: rijmen en dichten zonder..
Ook leukquote:Op donderdag 18 november 2010 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat geeft toch helemaal niet muckje...Al is het wel erg vervelend natuurlijk
[..]
ik wil met de oudste naar verschrikkelijke ikke, maar tis allemaal 3D11 euro p.p vind ik wel schoftig duur
waarom hebben ze geen gereduceerde prijsjes voor kinderen
Mag dat niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent er wel erg trots op he?
Leukquote:Op donderdag 18 november 2010 16:58 schreef pgrferrari het volgende:
Muck mijn gedicht al gelezen?
FOK! sinterklaas actie: rijmen en dichten zonder..
De mijne gaat ook niet meequote:Op donderdag 18 november 2010 16:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 jaloers is
'k Krijg vriendje ook al niet mee
Hmmm, lekker lummelen moet af en toe kunnenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat geeft toch helemaal niet muckje...Al is het wel erg vervelend natuurlijk
De tering... 11 euro is echt niet leuk meerquote:[..]
ik wil met de oudste naar verschrikkelijke ikke, maar tis allemaal 3D11 euro p.p vind ik wel schoftig duur
waarom hebben ze geen gereduceerde prijsjes voor kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |