Ze hebben ook een spulletje voor je cuticles: Lemony Flutter.quote:
De laatste stand was rond de 35%.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:33 schreef Ringo het volgende:
Ha, die zaak wandel ik wel es voorbij.
Maar ik wil dus wel graag dat er een of andere geparfumeerde dame met een vijltje etc. aan mijn nagels gaat frutten. Ik vroeg me vooral af of zoiets sociaal geaccepteerd is.
Sociaal geaccepteerd door wie? Over sociale acceptatie (van de RTL4-massa) gesproken. Ik ben zelf groot voorstander van schoenenpoetsers op straat die op een kistje mijn schoeisel oppoetsen totdat mijn gezicht erin reflecteert.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:33 schreef Ringo het volgende:
Ha, die zaak wandel ik wel es voorbij.
Maar ik wil dus wel graag dat er een of andere geparfumeerde dame met een vijltje etc. aan mijn nagels gaat frutten. Ik vroeg me vooral af of zoiets sociaal geaccepteerd is.
Door degenen die ik hier de vraag stelde. Ik ben vooral nieuwsgierig.quote:
Ja, die zouden inderdaad een sieraad voor de stad zijn. Ik zou vaste klant worden. In Rotterdam heb je er eentje gehad, op het oude CS. Maar die zal wel last hebben gekregen met zijn vergunningen, weet ik veel. Of men vond zijn werk mensonterend en durfde niet in zijn stoel plaatsnemen. Waardoor ie alsnog failliet ging.quote:Over sociale acceptatie (van de RTL4-massa) gesproken. Ik ben zelf groot voorstander van schoenenpoetsers op straat die op een kistje mijn schoeisel oppoetsen totdat mijn gezicht erin reflecteert.
Oh, lekker doen, dan.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Door degenen die ik hier de vraag stelde. Ik ben vooral nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:02 schreef DO2 het volgende:
Ah, ik vond het al zo out of character van je, die hele rij smileys.
Ach man, ga toch je nagelriemen masseren.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:06 schreef Ringo het volgende:
Je hebt toch wel de goede plug-ins? Anders zou ik je primary exec-files nog es autorunnen, daarmee moet het probleem verholpen zijn.
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Whee, het heeft me veel tijd gekost, maar vanaf 1 december ben ik Projectleider Semi-Openbare Oplaadpunten Elektrisch Vervoer.
Vettog!
Moet je dan nu ook veel afweten van Semi-Openbare Oplaadpunten? En de Projectleider Volledig Openbare Oplaadpunten Elektrisch Vervoer? Of die met jouw naam maar dan van Dieselbussen? Hebben die wat te doen?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Whee, het heeft me veel tijd gekost, maar vanaf 1 december ben ik Projectleider Semi-Openbare Oplaadpunten Elektrisch Vervoer.
Vettog!
Nee, die had ik al (en ook een plastic drumstel), maar ik heb nu ook een plastic keyboard erbij.quote:Is dat stoer doen op zo'n plastic gitaar?
Gefeliciteerd! Wij hier in Den Haag hebben vorige week al goedkeurend gereageerd op het voornemen om jou projectleider te maken.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vettog!
Ben ik nu officieel een HiPo die het risico loopt om weggerecruteerd te worden om Den Haag te redden?quote:Gefeliciteerd! Wij hier in Den Haag hebben vorige week al goedkeurend gereageerd op het voornemen om jou projectleider te maken.
Het Koninkrijk bestaat zelfs uit meerdere landen.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:40 schreef Gellius het volgende:
Het Land redden, IR. Het Koninkrijk.
Ik wist dat je het in je had. Wat ga je verdienen? En kan jij zorgen dat ik een van gemeentewege zwaar gesubsidieerde elektrische (bedrijfs)scooter kan bemachtigen inclusief (liefst niet- maar desnoods semi-openbaar) oplaadpunt?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vettog!
Zal wel weer zo'n Ajax-dingetje zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |