Daar moet je toch mee uitkijken, demee piest ie recht in je bakkes.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:03 schreef Gellius het volgende:
WG update dan maar? We werken aan de spiergroepen.
[ afbeelding ].
Ik neem aan een trotse deelnemer aan het jaarlijkse babykegelconcours in de Sarphatistraat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:03 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:03 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ].
Leuke kindjes. Dat is op jullie buiten in de provincie, neem ik aan?quote:
Op vakantie in Duitsland idd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:51 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Leuke kindjes. Dat is op jullie buiten in de provincie, neem ik aan?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef ShadyLane het volgende:
WG: techniek 9 houding 8 souplesse 4 uitstraling 7. Jammer van de slappe houding van de handen.
IM: techniek 8 houding 6 souplesse 6 uitstraling 7. Mooi stevige handhouding, jammer van de asymmetrie bij de voeten.
Die wilde ik ook noemen, inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:23 schreef Lienekien het volgende:
Heb ook wel eens besteld bij Proxis.
Ja, 5 december nadert snel!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:20 schreef k_man het volgende:
Ik kom een beetje in de knoei met de levertijden bij Bol
Binnenkort ga jij je ook verbazen over hoe zo'n baby meteen in Superman-stand gaat hangen als je hem zo optilt. Wacht maar.quote:
Wat oogt die boekenkast trouwens rommelig. Sorry, het valt gewoon op.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:03 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ].
Ik was dus niet de enige.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb ook meer naar de boekenkast gekeken dan naar het kind.
Ringo, ik begin me zorgen te maken. De laatste tijd is vegetarische restaurantjes opzoeken in Maastricht voor je vriendinnetje, 'sappy' youtubefilmpje van Jacques Brel plaatsen en nu weer een nagelmanicure.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef Ringo het volgende:
Hoe raar is het om als man een nagelstudio binnen te stappen voor een manicure? Na vijfentwintig jaar verwoed vingerbijten, nu ik eindelijk scherpe klauwtjes begin te ontwikkelen, wou ik mezelf eens onderwerpen aan een experiment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |