quote:Op zondag 28 november 2010 12:03 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
google: Prince - Ooh Holland (Arnhem 2010.11.18)
Dat komt volgens mij omdat er nauwelijks rustige momenten zijn. Alleen Love... Thy Will Be Done is echt rustig en die Kamasutra break na het "voorprogramma". Pas in de toegift komen er twee rustige nummers, Sometimes It Snows In April en Little Red Corvette, maar door de manier waarop ze gebracht worden is het publiek toch bezig en breekt het niet het ritme. En omdat Prince er kennelijk wel zin in had.quote:Op maandag 29 november 2010 21:17 schreef Dagonet het volgende:
Zo terugluisterend blijft het toch wel een enorm goed concert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik luister de studio albums erg weinig. Controversy vind ik nog steeds een goed album, net als 1999, zelfs Dirty Mind vind ik op zijn tijd nog wel leuk. De albums van de laaste jaren vind ik minder, maar Musicology en ook 3121 zijn nog wel te doen. Vaak staan er maar een paar goede nummers op en de rest is opvulling. In vergelijk met vroegere albums is dat omgekeerd. Toen vond ik het meerendeel goed en slechts een paar mindere nummers. Misschien komt dat ook doordat je die oudere beter kent, dat is een soort van oude jas die je aantrekt.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:05 schreef Norrage het volgende:
Prince moet het in mijn geval inderdaad vooral hebben van de lekker rockende/funky/wat meer uptempo nummers. Alhoewel Sometimes It Snows en Purple Rain (en vast nog wel wat) erg mooi zijn
Verder, en misschien ligt dat aan mij, vind ik eigenlijk zijn eerste albums ondertussen erg gedateerd klinken (op album...niet op bootlegs, concerten etc)...Kan echt niet lang luisteren naar Dirty Mind of 1999 anymore...Alleen Purple Rain klinkt nog wel goed, maar die heeft gewoon een iets andere opzet...Ik vind de echte funky albums allemaal net teveel bliepjes hebben en zo die ik niet meer vind kunnen...jammer, want vroeger vond ik die albums allemaal top, maar nu ben ik er uitgegroeid. Daardoor kan ik bijvoorbeeld albums uit deze eeuw weer meer waarderen dan de meesten van jullie ze waarderen geloof ik...maar goed, even mijn 2 cents...wat vinden jullie?
Uiteindelijk is dat wat er gebeurt als je een artiest te goed kent. Dan ga je vooral naar live performances luisteren. Heb ik zelf met Bruce Springsteen (waar ik alles van heb, zoals jullie/jij dat hebt met prince). Mijn favorite Prince album is dan toch wel Sign O the Times...Gold Experience ken ik persoonlijk alleen nietquote:Op woensdag 1 december 2010 13:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik luister de studio albums erg weinig. Controversy vind ik nog steeds een goed album, net als 1999, zelfs Dirty Mind vind ik op zijn tijd nog wel leuk. De albums van de laaste jaren vind ik minder, maar Musicology en ook 3121 zijn nog wel te doen. Vaak staan er maar een paar goede nummers op en de rest is opvulling. In vergelijk met vroegere albums is dat omgekeerd. Toen vond ik het meerendeel goed en slechts een paar mindere nummers. Misschien komt dat ook doordat je die oudere beter kent, dat is een soort van oude jas die je aantrekt.
Mijn top 5 albums zijn
The Gold Experience
Sign 'O' The Times
Symbol Album
Controversy
Purple Rain
Top 5 tours (waar ik geweest ben) zijn:
One Nite Alone Tour
The Gold Experience (Ultimate Live Experience) Tour
Parade Tour
Sign 'O' The Times Tour
Lovesexy Tour
Wat dacht je van de geluidssnelheid?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, ik vond hem al bij een torrentboer. Prima kwaliteit, alleen jammer dat het scherm achter het podium niet synchroon loopt. Of liep, want dat was tijdens het concert ook al zo.
Dat album duurt zo kort. Zit je er net in, is het afgelopen.quote:Dat One Nite Alone Piano album is ook erg mooi zeg![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, ik vond hem al bij een torrentboer.
Ik heb zelf "convertxtodvd" gebruikt om te formaten maar ik heb geen idee of edtiten en idexmarkeren in dat proggie zit(weet niet eens wat het is whahahahaquote:Op maandag 13 december 2010 16:40 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Weet iemand een goede MP4/AVI en nog wat andere formaten naar DVD decoder? Met mogelijkheid tot editen, in elk geval indexmarkeringen plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |