volgens mij heb ik wel ergens op moquake gelezen dat ze waren gemaakt tijdens deze extra show maar nog niet boven water gekomenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:39 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
We boogie woogie.
Ik blijf het bizar vinden dat ondanks al die controle ze toch opname apparatuur naar binnen weten te krijgen. Alleen dat extra concert in Abu Dhabi heb ik nog niet gezien. (voor de mods, dit is geen solliciteren naar een pm, ik weet waar ik moet zoeken)
Welke controle? Ik vond het zeldzaam zo weinig controle als er was. Mijn kaartje is gecontroleerd, meer niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:39 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat ondanks al die controle
Ik werd gefouilleerd afgelopen donderdag.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Welke controle? Ik vond het zeldzaam zo weinig controle als er was. Mijn kaartje is gecontroleerd, meer niet.
Welke in gang had je dan en hoe laat was je er?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Welke controle? Ik vond het zeldzaam zo weinig controle als er was. Mijn kaartje is gecontroleerd, meer niet.
Toch echt L... Veldkaarten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:31 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Welke in gang had je dan en hoe laat was je er?
Bij L werd alles gefouilleerd en tassen gecontroleerd. Gelukkig stonden er een stuk of zes vrouwen voor me met allemaal een tas. Ja dat hielp echt met de doorstroming
Veld was de eerste dag al uitverkocht... Dus niet bijna...quote:
Niet waar, ik had een paar dagen na de officiële verkoop nog veldkaarten bemachtigd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Veld was de eerste dag al uitverkocht... Dus niet bijna...
En op de dag zelf was er ook nog veld beschikbaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Veld was de eerste dag al uitverkocht... Dus niet bijna...
Dat is dan eerder omdat ze extra kaarten verkochten of omdat er kaarten terugkwamen want het is verschillende malen uitverkocht geweest naar ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:14 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
En op de dag zelf was er ook nog veld beschikbaar
En volgens mij is geen van de Utrechtse concerten na een uur afgebroken (misschien wel iets ingekort).quote:Op maandag 22 november 2010 21:04 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
3x Ahoy was het en 1x Sportpaleis Antwerpen. Ik zat 2x in Utrecht en had mazzel met het weer. Overdag af en toe vochtig, maar tijdens de show niet of nauwelijks.
Jazeker wel, het concert van zondagavond (het laatste concert) viel letterlijk in het water.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef Simpleton het volgende:
[..]
En volgens mij is geen van de Utrechtse concerten na een uur afgebroken (misschien wel iets ingekort).
De laatste twee Utrecht shows hadden slecht weer. Als gevolg daarvan wilde hij niet meer in de openlucht spelen en heeft zijn twee concerten voor Wembley die een paar dagen na Utrecht plaats zouden vinden gecancelled. Er is geprobeerd deze om te boeken naar Earls Court, maar die zaten al aan het maximum aantal concerten per jaar. Omdat er een uitzondering gemaakt leek te kunnen worden werden de concerten in Italie gecancelled, maar toen bleek Earls Court toch niet door te kunnen gaan. Daarna heeft hij Ahoy en Sportpaleis Antwerpen geregeld en ook de geplande shows in Birmingham gecancelled omdat hij helemaal niet meer naar Engeland wilde, waardoor Antwerpen het einde van de tour werd. Toen heeft hij ook besloten die shows te filmen omdat hij niet in de VS op tournee wilde maar het als film uit wilde brengen. Waarna het in Minneapolis weer speciaal voor de film overgeschoten is en alleen publieksshot gebruikt werden.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:22 schreef dolfg het volgende:
[..]
Jazeker wel, het concert van zondagavond (het laatste concert) viel letterlijk in het water.
Meteen daarna werden de Ahoy concerten gepland, op vrijdagavond, zaterdagavond, zondagmiddag en zondagavond. Dus in totaal vier concerten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |