loop dan ook niet stilletjes mijn huisje voorbij!quote:Op zondag 21 november 2010 14:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zal hier wel niet gepost mogen worden...
Maar als het via PM wordt gemeld... sla mijn pm dan niet over ajb.
Haha..ik zie mezelf hier gewoon filmen..quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:01 schreef CoExist het volgende:
De videos van een maat van me:
"De artiest die hier niet genoemd mag worden"
Zo heeft 'ie het maar genoemd... als of je het over Voldemort hebt hahah.
Ben jij dat?! Een beetje ons het zicht ontnemen.quote:Op zondag 21 november 2010 14:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Haha..ik zie mezelf hier gewoon filmen..
bedoel je niet andersom? De Anrena boven De Kuip prefererenquote:Op zondag 21 november 2010 16:21 schreef DS4 het volgende:
Ik was helemaal dat concert vergeten dat totaal verregend was en Prince eerder moest stoppen.
De enige keer dat ik de Kuip boven de arena zou prefereren (niet dat de arena er toen al was...).
Misschien...quote:Op zondag 21 november 2010 17:24 schreef ForrestX het volgende:
bedoel je niet andersom? De Anrena boven De Kuip prefereren
Mij ook niet alstublieft!!quote:Op zondag 21 november 2010 14:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zal hier wel niet gepost mogen worden...
Maar als het via PM wordt gemeld... sla mijn pm dan niet over ajb.
Dat moet dan de tweede keer zijn dat een concert is verregend. Ik had dezelfde ervaring in de Galgenwaard tijdens Sign of the Times in 1987. Drie avonden concerten en de laatste op zondagavond werd het na een uur afgebroken wegens noodweer.quote:Op zondag 21 november 2010 16:21 schreef DS4 het volgende:
Ik was helemaal dat concert vergeten dat totaal verregend was en Prince eerder moest stoppen.
De enige keer dat ik de Kuip boven de arena zou prefereren (niet dat de arena er toen al was...).
Heel goed!quote:Op maandag 22 november 2010 13:51 schreef krioro het volgende:
Streams van soundboardopnames mogen best gepost worden hoor.
Waar, hoe, wat?quote:Op maandag 22 november 2010 14:54 schreef AnnaStesia het volgende:
concert aan het terug luisteren...klinkt lekkerrrrrr
quote:Op maandag 22 november 2010 19:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
Idd het is best makkelijk hoor
* Pink_Floyd luistert nu ook weer naar Prince in het Gelredome, al is het geen PA kwaliteit
oid welquote:Op zondag 21 november 2010 13:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is er al een soundboardopname oid te vinden van afgelopen onderdag?
3x Ahoy was het en 1x Sportpaleis Antwerpen. Ik zat 2x in Utrecht en had mazzel met het weer. Overdag af en toe vochtig, maar tijdens de show niet of nauwelijks.quote:Op maandag 22 november 2010 00:09 schreef dolfg het volgende:
[..]
Dat moet dan de tweede keer zijn dat een concert is verregend. Ik had dezelfde ervaring in de Galgenwaard tijdens Sign of the Times in 1987. Drie avonden concerten en de laatste op zondagavond werd het na een uur afgebroken wegens noodweer.
En daar was ik helaas bij.
Nou ja, helaas. Gelukkig kondigde His Royal Badness aan snel terug te komen en zo geschiedde.
4x in Ahoy de week erna. Dus maar weer een nachtje in de rij liggen bij sigarenboer Ben Noz in Utrecht voor kaartjes.
En daar zat ik, in de arena van Ahoy geplaceerd op rij 5 (Prince vond dat iedereen recht had op een eigen stoel bij zijn concert, dus ook in de arena).
Rij 5 en ik ben die avond compleet gek geworden, zo vooraan bij zo'n legendarisch concert.
Het is altijd moeilijk om te vergelijken, maar in mijn herinnering was Sign O The Times zijn beste concert ooit.
Wat een artiest, nu zijn we allebei 24 jaar ouder geworden, maar Prince oogt nog steeds als een jonge God.
Perfecte show in Arnhem, diep respect voor deze wereldartiest.
Genieten!
if we boogie....quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...die flac-bestanden ook gevonden![]()
If we party, we party hearty!
We boogie woogie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |