Dus hij mocht het wel, maar van zijn muziek moeten ze afblijven?quote:Ach, die uitspraak 'Internet is dood' moet je niet zo letterlijk nemen. Ook ik gebruik het net zelf ook om informatie te krijgen. Alleen niet meer om muziek te verspreiden. Alle muziek is dankzij internet toegankelijk, je hoeft nergens moeite voor te doen, alles is voor niks en niemand geeft muziek op internet nog enige waarde. Ik verlang nog weleens terug naar de tijd dat je maanden op zoek ging naar een bootleg van iemand omdat daar waar een nieuw liedje op stond.
Het is George Lucas niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:35 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Oh no. Gaat ie dan ook de teksten opschonen??
Is dit een inside joke onder moderators dat de ene zegt dat je geen links mag plaatsen van zelfgemaakte filmpjes en dat de andere moderator dan links gaat plaatsen van officieel materiaal?quote:
Dat zijn geen links naar officieel materiaal. Idd een grapje dus.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:03 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Is dit een inside joke onder moderators dat de ene zegt dat je geen links mag plaatsen van zelfgemaakte filmpjes en dat de andere moderator dan links gaat plaatsen van officieel materiaal?
Ga eens ergens anders baggeren. Prince adoreren hier.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:04 schreef Isdatzo het volgende:
Flikker op kutjonk, ik ben bloedserieus.
Ik was uitgegaan van de titel, had er niet op geklikt (dat mocht toch nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat zijn geen links naar officieel materiaal. Idd een grapje dus.
Mwoah, ik snap zijn punt wel maar het is toch enigszins hypocriet idd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:55 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Zie vandaag pas een stukje uit het Volkskrant interview:
[..]
Dus hij mocht het wel, maar van zijn muziek moeten ze afblijven?
Iedereen is hypocriet. Alleen de mate waarin is verschillend.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:11 schreef krioro het volgende:
Mwoah, ik snap zijn punt wel maar het is toch enigszins hypocriet idd.
gaat niet, complete band is al terug in amerikaquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:38 schreef alors het volgende:
Ik zag nog dit: (ja ik weet)
[..]
Als dat waar is, plakt hij er dan hopelijk ook een concert bij aan.
De versie van 'April' van donderdag was heel erg mooi, maar het is niet mijn favoriete nummer. Gelukkig maar, anders was mijn nick veel te lang geweest.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:30 schreef Dagonet het volgende:
Ander verhaal, van de xenophobiacollectie van aftershows vind ik de 17 minuten durende versie van Joy in Repetition wel echt geweldig.
Sowieso twijfel ik wat mijn favoriete nummer nou precies is, joy in repetition of sometimes it snows in april.
Het zou moeten passen volgens mij.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:43 schreef Days-Of-Wild het volgende:
De versie van 'April' van donderdag was heel erg mooi, maar het is niet mijn favoriete nummer. Gelukkig maar, anders was mijn nick veel te lang geweest.
Die van Keulen is mooi. Die begint heel basic en wordt dan steeds meer uitgebreid. Alleen jammer dat ie halverwege onderbroken wordt omdat iemand een "funny sigaret" staat te roken. Sowieso een goede aftershow was dat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het zou moeten passen volgens mij.
Getest, SometimesItSnowsInApril past..
De kwartierversie van Days of Wild is ook erg lekker trouwens..
Het zal hier wel niet gepost mogen worden...quote:Op zondag 21 november 2010 13:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is er al een soundboardopname oid te vinden van afgelopen onderdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |