Aha, my bad. Was idd een aantal kaartjes voor NPGMC leden en de rest ging in de verkoop. Dat zij gratis mochten, wist ik niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 02:35 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Die, tesamen met de aftershow in Paris een paar dagen eerder waren de enige die vantevoren aangekondigd zijn. Ook niet als aftershow, wat het wel was, maar als special late night show voor $100 per kaartje. Daar is nog gezeik over geweest, want NPGMC leden mochten gratis de afterparty/aftershow in van die tour, net zoals ze bij de soundchecks mochten zijn. En door het een andere naam te geven werd dit niet als aftershow gezien, wat het natuurlijk wel was.
Geinteresseerd!quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo..stond wederom helemaal vooraan![]()
Ongeveer voor 6Gb aan filmpjes gemaakt
Geen gitaaren dus, maar een gitaar...quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kreeg er eentje twee meter rechts van me, maar die gitaren werden gewoon weer door mensen van Prince uit het publiek gehaald
Die mochten dus niet gratis. De hele tour wel, behalve die twee show in Parijs en Rotterdam. Toen moesten we ook $100 betalen. Alleen we hadden pre-sales recht, dus konden eerst kaarten kopen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Aha, my bad. Was idd een aantal kaartjes voor NPGMC leden en de rest ging in de verkoop. Dat zij gratis mochten, wist ik niet.
Daar stond ik een meter of tien achterquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kreeg er eentje twee meter rechts van me, maar die gitaren werden gewoon weer door mensen van Prince uit het publiek gehaald
Maar het is gewoon te duur! En ik was pas net terug uit de VSquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:25 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben jaloers op de mensen die geweest zijn
Top!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/415831/1/1/50/concert-prince-in-gelredome.html
Dank voor de leuke review Days-of-Wild, hij staat erop plus in de leader op de FP
Je mag er wel vanuit gaan dat hij er meer dan één heeft liggen...quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:40 schreef ForrestX het volgende:
Leek me twee keer dezelfde Telecaster...
Betere coverbands? Echt? Want ze speelden snaarstrak. Het geluid was op dat moment alleen suboptimaal... Maar het lijkt mij toch sterk dat er coverbands zijn die dit niveau overtreffen.quote:Het eerste half uur dacht ik leuk...funky, vet, swingend, zaallichten aan, ook weer anders......maar er zijn betere coverbands.,..zeker voor dat geld...
Toffe review.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:05 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Top!
Mooie foto met die gitaar
Alles met een korreltje zout he...maar ik denk dat ik niet ver van de waarheid zit! Het feit dat dit Prince was en niet Jan Pietersen met band, al maken ze exact dezelfde muziek, helpt naturlijk wel...en ik zeg niet dat elke coveband beter is...ik zeg dat er wellicht betere zijn...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je mag er wel vanuit gaan dat hij er meer dan één heeft liggen...
[..]
Betere coverbands? Echt? Want ze speelden snaarstrak. Het geluid was op dat moment alleen suboptimaal... Maar het lijkt mij toch sterk dat er coverbands zijn die dit niveau overtreffen.
Mensen die alles opfilmenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ongeveer voor 6Gb aan filmpjes gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |