De drummer van de Roots zie ik staan, haha. Voor de rest zie ik weinig bekendenquote:
Kwam niet op zijn naam, Jamie Foxx dus. Alicia Keys niet gespot...quote:Op woensdag 22 december 2010 12:34 schreef Suikeroom het volgende:
Jamie Foxx en Alicia Keys dacht ik ook
Mooie plaat verder hoor, maar het zegt ook wel weer wat van die hitlijsten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:20 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Sometimes It Snows In April de hoogste genoteerde Prince plaat in de Top Serious Request op 96
Zo dan:quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:36 schreef Felixa het volgende:
Dat is geen hitlijst, maar aangevraagde plaatjes waar geld voor is betaald.
Niks mis mee!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Mooie plaat verder hoor, maar het zegt ook wel weer wat van die hitlijsten.
En dat was ook nog eens een schitterende/ontroerende uitvoering.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:28 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Niks mis mee!
Is een van mijn favoriete nummers van Prince,was dan ook zo blij dat hij hem in Arnhem heeft gedaan,was voor het eerst dat ik hem live heb gehoord
Het zijn de meeste aangevraagde platen door luisteraars tijdens de Serious Request actie. Ik vind het wel opvallend aangezien het nummer nooit op single is uitgebracht.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:08 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Zo dan:
Mooie plaat verder hoor, maar het zegt ook wel weer wat van die lijsten.
Heb het niet zo op lijstjes. Wel leuk dat een gouwe ouwe van Prince weer eens wordt gedraaid. Nu 'If I Was Your Girlfriend' nog. :p
Latente mogelijkheden realiseren, verder brengen, op een hoger plan brengen,quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:28 schreef Suikeroom het volgende:
wat bedoel je met ontwikkelen?
anyway Prince speelt deze live zo goed heh:![]()
Als je zin hebt tussen arty farty mensen te zitten die het over moderne Britse kunst hebben als statement en investering...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:54 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Feestje in Dallas. Iemand nog wat geld over?
http://www.princedallas.com/
Ook weer waar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Het is in Dallas, niet in onze pedante hoofdstad Amsterdam.
Het is een groot genie, een briljant componist en musicus, maar helaas klinkt het allemaal nog steeds zoals het 25 jaar geleden ook al klonk, er is niets mis mee, maar verder komen doet het ook niet.quote:Verder eens over Prince hoor; veel spannende nieuwe muziek maakt ie niet meer.
Zijn optredens daarentegen...daar komt niemand ook maar bij in de buurt.
Heb ik ook met mijn andere held Bruce Springsteen...de meeste van die artiesten die zo lang meegaan hebben toch op den duur hetzelfde probleem...maar ergens lijkt het dat ze live alleen maar beter worden!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ook weer waar.
[..]
Het is een groot genie, een briljant componist en musicus, maar helaas klinkt het allemaal nog steeds zoals het 25 jaar geleden ook al klonk, er is niets mis mee, maar verder komen doet het ook niet.
Madonna, Cher, Nicole Kidman, hebben dat nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb ik ook met mijn andere held Bruce Springsteen...de meeste van die artiesten die zo lang meegaan hebben toch op den duur hetzelfde probleem...maar ergens lijkt het dat ze live alleen maar beter worden!
En?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kom, Madonna heeft producers en schrijvers in dienst die dat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |