quote:Op woensdag 17 november 2010 21:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jij zoekt alleen dingen waar wat aan mankeert?Eigenlijk wel... anders is de marge wel erg kleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik ga volgende week zaterdag naar Enschede, open dag conservatorium.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
Tering, binnenkort naar Enschede of Haarlem rijden om die bas op te halen. Hoop moeite voor iets van 130,-
Ik moet zaterdag toevallig naar Enschede. Kan ik hem ook voor je ophalen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
Tering, binnenkort naar Enschede of Haarlem rijden om die bas op te halen. Hoop moeite voor iets van 130,-
Wat voor bas heb je ge-GAS-ed danquote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
Bijzondere volgorde van opnemen.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:14 schreef Cynic het volgende:
Nou, ik heb voor 6 nummers nu mijn gitaarpartijen voor de guidetracks er op staan. Onze gitariste moet nog voor 1 nummer haar partijen doen. Morgen ben ik vrij, er even wat vocalen op zetten en dan volgende week zaterdag beginnen met drums opnemen.
Guidetracks voor het opnemen van de drums, de rest gooi ik er daarna af en dan alles "echt".quote:Op woensdag 17 november 2010 23:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Bijzondere volgorde van opnemen.
Hoe dat zo?
Met wat voor achterliggende gedachte zou je zo'n opleiding eigenlijk willen doenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ga volgende week zaterdag naar Enschede, open dag conservatorium.
Ik heb toevallig zaterdag om 14u afgesproken met die kerelquote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag toevallig naar Enschede. Kan ik hem ook voor je ophalen?
Het is een fretloze Precisionkopie van Servaas. Ik wil de body hebben en de rest gooi ik waarschijnlijk weer in de verkoop. Alleen de SD SPB-1 houd ik misschien. Ik heb ook nog een SPB-3 liggen. Beiden worden dan opties voor mijn Steve Harris-projectjequote:Op woensdag 17 november 2010 23:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wat voor bas heb je ge-GAS-ed dan
Dan ben ik waarschijnlijk nog thuis of zit ergens halverwegequote:Op woensdag 17 november 2010 23:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb toevallig zaterdag om 14u afgesproken met die kerel.
Nou nouquote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
Wat maakt em niet zo bijzonder, geluid, of hoe hij speelt ?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:21 schreef -Menn0- het volgende:
Maatje van me heeft em ook! Speelt wel leuk, niet echt bijzonder maar leuk voor erbij
Ik vond het niet echt een fijne hals. Maja dat vond ikquote:Op donderdag 18 november 2010 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat maakt em niet zo bijzonder, geluid, of hoe hij speelt ?
DE reden dat ik destijds voor een zwarte gegaan ben!quote:Op donderdag 18 november 2010 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Kutte is dat die LTD's zo'n goor smerig parelmoer randje hebben
Ja ik vind het echt zonde ik hoor echt alleen maar negatieve dingen over dat randjequote:Op donderdag 18 november 2010 00:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
DE reden dat ik destijds voor een zwarte gegaan ben!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |