dat wordt FEESTEN!!!
Sorry mensen, ik kon het niet laten....
No offence!
ZATERDAG 15 juni Prijs ¤ 9,50 Open 20.30 u Aanvang 21.00 u
Mission under Gravity tour:
earthlings?(USA) (feat. x-members of Queens of the Stone Age & Wool) + Farflung (USA)
Ook leuk.
quote:yep
Op donderdag 30 mei 2002 16:55 schreef Tovaho het volgende:
Kwam nou binnenkort ook niet het nieuwe album uit?
quote:Stoner Rock ('if ever there was such a confining genre') in het verlengde van Kyuss, met Kuyss leden. Excellentie.
Op donderdag 30 mei 2002 17:00 schreef B4ron het volgende:
mag ik vragen wat dit voor iets is?
Nyway.. jullie weten natuurlijk wel dat Meneer Dave Grohl gaat drummen op werchter en in de Melkweg he?
quote:De NS-reisplanner weet dat
Op donderdag 30 mei 2002 22:25 schreef Grandma_Placenta het volgende:
Weet iemand of er daarna ook nog een trein terug naar Nijmegen gaat of haal ik die dan niet meer?
Het is op een maandag, dus de laatste trein gaat vervelend vroeg: om 23:46 al.
Daarna weer eentje om 4:17, maar dan moet je wel twee keer overstappen en ben je 2,5 uur onderweg.
Het beste wat je kunt doen is dus een slaapplaats regelen bij iemand die in Amsterdam of in een van de nachtnet-steden woont
Kijk wat er op je kaartje staat (support acts, aanvang) en reken ff. Ik denk dat het nog wel lukt.
Behalve dat ze een gelweldige plaat hebben gemaakt (rated R) vind ik trouwens dat het optreden op Pinkpop vorig jaar bagger was, maar de laatste x in een zaal scheen wel weer heel goed te zijn. Ze varieren duzz nogal. Desondanks kan ik niet en vind het eigenlijk wel jammer...
"Hoeveel kaartjes wilt u? Twee? Ik denk dat dat nog net zal lukken... het is bijna uitverkocht!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |