Water danquote:Op woensdag 17 november 2010 21:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan drank, wanneer leer je dat nou eens.
ze dealen wel waspoeder op elke straathoek...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef KomtTijd... het volgende:
In Berlijn hebben ze geen coffeeshops op iedere straathoek. Dat weet je heh?
Net alsof je in coffeeshops cocaïne, speed, XTC en LSD kan kopen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Je moet geen drugs doen, daar ga je dood van.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Net alsof je in coffeeshops cocaïne, speed, XTC en LSD kan kopen.
Uuh, nou? Hangt enorm van je wijk afquote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef KomtTijd... het volgende:
DAN OOK GEEN ALCOHOLquote:Op woensdag 17 november 2010 21:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Je moet geen drugs doen, daar ga je dood van.
Berlijnquote:Op woensdag 17 november 2010 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, nou? Hangt enorm van je wijk afIk zat de laatste keer in een wijk waar er 3 op een rijtje zaten met ervoor een soort halve tippelzone
Toen ik op de middelbare school zat hebben klasgenoten van me 3 dagen in de cel gezeten in Berlijn, omdat ze alcohol dronken en geen 18 waren. Dus. Je bent gewaarschuwd.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Net alsof je in coffeeshops cocaïne, speed, XTC en LSD kan kopen.
Ik ben wel 18.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school zat hebben klasgenoten van me 3 dagen in de cel gezeten in Berlijn, omdat ze alcohol dronken en geen 18 waren. Dus. Je bent gewaarschuwd.
Voor sos en xtc wel?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor speed en LSD weinig uitmaakt.
En dan bij een bloedtest per ongeluk koffie over de sensor gooien?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zeg gewoon dat ik koffie op heb joh! Looots of coffee.
Yep!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:50 schreef MASD het volgende:
[..]
En dan bij een bloedtest per ongeluk koffie over de sensor gooien?
Machthebbende personen zoals agenten sleuren je dan gewoon de straat op en schieten je neer. Zag ik in een docu over Berlijn.quote:
Die ging over de Tweede Wereldoorlog?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Machthebbende personen zoals agenten sleuren je dan gewoon de straat op en schieten je neer. Zag ik in een docu over Berlijn.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die ging over de Tweede Wereldoorlog?
Niet per se.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Krijg je een strafblad in Nederland als je in Berlijn drugs gebruikt?
Als je daar gepakt wordt, komt het sowieso op je (Nederlandse) strafblad (ook al heet het niet meer zo tegenwoordig)quote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
waaant in Nederland mag je 3 pillen bij je hebben (rkijg je wel boete maar geen strafblad), maar ik weet niet hoe dat in Duitsland zit.
Dat is lame.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je daar gepakt wordt, komt het sowieso op je (Nederlandse) strafblad (ook al heet het niet meer zo tegenwoordig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |