Eeen stuk beter dan met mijquote:Op woensdag 17 november 2010 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe gaat het met het nieuwe paleisje????
Ik zou graag willen maar mn schoonouders komen ons huisje bekijken dus ik moet zo dr nog uitquote:
Die komen niet...ik heb besloten dat ik voor nu even geen foto's van ons huis op fok zet...maar wellicht komen ze op hyvesquote:Op woensdag 17 november 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar blijven de foto's trouwens?
gooi ze maar in mijn email, want ik ben bijna niet te houden, ben zooooooo nieuwschierigquote:Op woensdag 17 november 2010 18:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die komen niet...ik heb besloten dat ik voor nu even geen foto's van ons huis op fok zet...maar wellicht komen ze op hyves
DK is de afplakker geworden...ik de schilder...en de muren zijn mooi wit...ik ook trouwensquote:Op woensdag 17 november 2010 18:38 schreef Toverheks het volgende:
pas je wel een beetje op jezelf en op D-Kje snapt wel wat ik bedoel.
ik ben zo moe...als ik vanavond de puf heb ga ik er voor zitten anders nog even geduld...we moeten er zo nog ff uitquote:Op woensdag 17 november 2010 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gooi ze maar in mijn email, want ik ben bijna niet te houden, ben zooooooo nieuwschierig
geeft niet hoor, witsel schrob je er zo weer afquote:Op woensdag 17 november 2010 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
DK is de afplakker geworden...ik de schilder...en de muren zijn mooi wit...ik ook trouwens![]()
Op de 1 of andere manier ben ik nogal een knoei
Ook niet van binnenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die komen niet...ik heb besloten dat ik voor nu even geen foto's van ons huis op fok zet...maar wellicht komen ze op hyves
Kennelijk is er binnen de VPRO in de jaren 60 een stroming geweest die het niet eens was met het beleid zoals dat toen gevoerd werd, en die stroming heeft gezorgd dat ze het in het bestuur dusdanig veel voor het zeggen kregen dat er van richting veranderd kon worden.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:39 schreef Copycat het volgende:
Ik ken het VPRO-effect ook niet, Leandra. Kan me er iets bij voorstellen, maar tegelijkertijd ook weer niet.
Vertel!
ja...maar...Er zitten ook mensen op fok waarvan we gewoon niet willen dat zij weten hoe alles er uit ziet...quote:Op woensdag 17 november 2010 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook niet van binnen? Dat kan toch geen mens herkennen, zo heb ik 't ook gedaan toen. Ben benieuwd
.
ja is goed, kleed je wel warm he want het is me een partijtje koud aan het worden.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben zo moe...als ik vanavond de puf heb ga ik er voor zitten anders nog even geduld...we moeten er zo nog ff uit
We hebben in ieder geval al een wachter die het paleis bewaakt!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe gaat het met het nieuwe paleisje????
Pietje, wat doe je nu? BOERENkool wokken? Boeren wokken helemaal geen kool!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
En thuis. Zo maar ff boerenkool wokken.
Ik ben kleurenblind en ik zie verschil in grijstinten, waar de gemiddelde kleurenkenner het verschil niet tussen ziet!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
DK is de afplakker geworden...ik de schilder...en de muren zijn mooi wit...ik ook trouwens![]()
Op de 1 of andere manier ben ik nogal een knoei
Oh? Zijn er interieurfoto's van jouw huis? Ik ken alleen de hand met de centimeter in de sneeuw op het balkon foto, en naar aanleiding daarvan loop ik bij alle mannen in de Jumbo nog steeds te checken wie er behaarde doktersarmen heeftquote:Op woensdag 17 november 2010 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook niet van binnen? Dat kan toch geen mens herkennen, zo heb ik 't ook gedaan toen. Ben benieuwd
.
Ik heb net een dik vest aangetrokken en strkas ga ik een uur onder de warme douche staanquote:Op woensdag 17 november 2010 18:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is goed, kleed je wel warm he want het is me een partijtje koud aan het worden.
zit zelf met mijn ochtendjas over mijn trui ( heb wel een leuke nieuwe hoor met snoopy erop) en de cv staat op 23 maar voel de kou gewoon aan me voeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |